Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Najcennejšou značkou sveta je opäť Apple

28.09.2017 | Tomáš Hellebrandt

Diskusia (1 reakcia)

29.09.2017 | EuroSMS

Dlhe roky pouzivame vo firme iba Apple na vsetky cinnosti.
Postupne zacinaju mat ludia iPhonov, iPadov, notebookov od Apple plne zuby.
Ceny narastli do astronomickych vysok, uzitkova hodnota o par percent, ak vobec.
Niektore skvele modely zo dna na den potichu zrusili, ine nezmysly tlacia.
Dizajn stagnuje. Vyvijat a registrovat softver je uplna katastrofa.
Jobs mal skvele napady a produkty. Peniaze boli ciel, ale najprv chcel vyhrat.
Co bolo, bolo. Quo vadis Apple?

Tomáš Hellebrandt

Tomáš Hellebrandt
  • Počet článkov: 31
  • Priemerná čítanosť: 2496
  • Priemerná diskutovanosť: 44
  • RSS blogu

O blogu

Vyštudoval som ekonómiu (Oxford, London School of Economics) a väčšinu svojho profesionálneho života pracoval v zahraničí, najprv v Bank of England v Londýne a neskôr ako výskumný pracovník v Peterson Institute for International Economics vo Washingtone. Od roku 2018 pôsobím na Útvare hodnoty za peniaze na Ministerstve financií SR. Okrem ekonómie ma tiež zaujíma politika a politická filozofia a týmto témam sa chcem venovať v mojom blogu. Občas prispievam aj k diskusii o právach a postavení LGBT ľudí.