Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ad: Falošnosť novinárskych odborárov

22.10.2007 | Tomáš Czwitkovics

Diskusia (4 reakcie)

23.10.2007 | Martin Jaroš

No dobre pani Krútka, len tak námatkovo, ako ste prosím odpovedali na otázky 28, 35, alebo 50?
A mimochodom, "K výčitke, že sme nespomenuli situáciu v spravodajstve STV: Musíme mať na situáciu v STV všetci rovnaký názor? STV je v hlbokej kríze, ale tá nesúvisí s cenzúrou." - to je hádam vtip, nie? Som, rád, že sa dokážem zastupovať sám a nepotrebujem na to čudné organizácie ako SSN. A skôr ako začnete hľadať v databáze - áno, aj ja som bol člen SSN, jeden rok. Mal som z toho to, že mi Allianz ponúkol zľavu na poistenie auta. Ktorú som nevyužil. To bolo všetko.

23.10.2007 | VLADEnl

Nevyplnené časti ste si nevšimla, alebo nie sú vyplnené úmyselne? Alebo to súvisí s neznalosťou cudzieho jazyka?
Necenzúra v STV... hmmm, to už ani nie je vtipné, to je úbohe

23.10.2007 | Zuzana Krútka

Neviem, kto takto do polovice vyplnil dotazník. Určite to však nie je kópia toho, čo sme posielali do Paríža. Na vysvetlenie to hádam stačí.
A čo sa týka STV - viete o tom aj viac, ako sa písalo v niektorých médiách? Boli ste na zasadnutí Rady STV, študovali ste tie príspevky? Viedli ste niekedy nejakú redakciu?

23.10.2007 | VLADEnl

To že to nie je vami vyplnený dotazník sa dozvedám až teraz. Neviem, či to v článku je napísané, ale automaticky som to tak bral. V takom prípade sa vám ospravedlňujem. Pre ozrejmenie by bolo dobré aby ste svoj vyplnený dotazník poskytla. Napríklad ako post, sem.

Obdobne popísanie situácie v STV, pokiaľ máte akékoľvek zaujímavé informácie, ktoré sa k širšej verejnosti nedostávajú, myslím, že nič nebráni tomu, aby ste ich aspoň tu zverejnila.

Odpoveď na vaše otázky: Nie, nie a nie a nie je to ani moja ambícia...

S pozdravom

Tomáš Czwitkovics

Tomáš Czwitkovics
  • Počet článkov: 13
  • Priemerná čítanosť: 5342
  • Priemerná diskutovanosť: 5
  • RSS blogu

O blogu

Zástupca šéfredaktora TRENDU. šéfredaktor TREND.sk a Mediálne.sk