Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Good bye Fico

23.01.2008 | Tatiana Rosová

Diskusia (32 reakcií)

23.01.2008 | volk

Gratulujem Trendu, ze konecne nasiel odvahu prestat sa hrat na nejaku nezavislost a nebal sa ukazat, ze je to stranicke periodikum SDKU. Tak to ma byt, treba skoncit s tou hrou na objektivitu, nech ludia vedia, komu sluzia media, ti strazni psi demokracie. Nech dopadne tvrda past demokratickej pravice na kazdeho, kto rozmysla inac ako nositelia pravovernych pravicovych myslienok. ****, Miki!

23.01.2008 | IDS Scheer SDC

To ze napisala pravdu sa ti nepaci? Trafila klinec presne po hlavicke. Ochvilu tu mame rezim ako v Bielorusku. Fico sux, to nie je o prislusnosti k strane, ci SDKU, KDH alebo HZDS ale o sposoboch ktore tu boli za socializmu, vraciame sa naspat o par rokov dozadu. Je mi z toho smutno a som sklamany, a hlavne z ludi ako si ty, ktori si myslia ze taketo diktatorske spravanie na styl kuby je standardne.

23.01.2008 | toryovec

Toto je blog a blog je na to, aby sa prezentovali myslienky jednotlivca. Ked mate problem s pravicovymi myslienkami tak si vytvorte vlastny blog a kopirujte tam vyroky Fica, Tomanovej a Kim Cong-Ila a pod. Mate na to pravo, ktore Vam nikto nemoze zobrat. Ale prosim, skuste mysliet predtym ako nieco vyprodukujete.

23.01.2008 | Paulum

Clanok do velkej miery vystihuje aj moj pohlad na Ficovu politiku. Nikdy som pritom nevolil SDKU. Prosim zobudte sa zo svojej predsudkovosti. V poslednej dobe som si vsimol, ze coraz viac prispevkov na tomto blogu vola po objektivnosti TRENDU voci politickej situacii. Odkazujem tymto autorom, aby si uvedomili, ze TREND musi k sucasnym udalostiam logicky zaujat postoj v sulade s vierou v spravnost ochrany sukromneho vlastnictva a podpory podnikania a business prostredia na Slovensku. A to, co sa tu teraz deje, veru nesmeruje ani k jednemu ani k druhemu.

24.01.2008 | f.i.l.i.p

Vy mate STV!!!

23.01.2008 | mrevay

Vyborny clanok, uz ho len treba uverejnit do nemenovanych "mienkotvornych" dennikov. Bohuzial inak si to vacsina ludi neuvedomi :-(

23.01.2008 | Anonymous Coward

Domnievam sa, ze drviva vacsina obyvatelov (volicov) SR miekotvorne denniky necita. Skuste sa pozriet napr. na http://tinyurl.com/... (eTrend 2005). Z grafov plynie, ze mienkotvorne denniky necita viac ako (nadhodnoteny odhad) 200 tisic ludi. Televizie radsej do nicoho vaznejsie nerypu a zostava im tak hlavne bulvar v spravach. Podla http://tinyurl.com/... (statisticky urad SR) mame cca 4,2 miliona volicov, z toho cca polovica chodi volit. Z tychto dvoch milionov cita mienkotvorne denniky aspon z casu na cas odhadujem cca 0.5 miliona ludi. To v zasade hrubo koreluje s percentom volicov voliacich pravicove strany, nie? (cca 25% z 2 mil.)

Zaver: Je asi zbytocne cokolvek pisat do mienkotvornych dennikov. Citaju ich totiz pravdepodobne iba taki, co beztak volia pravicu, alebo aspon tuho premyslaju nad politikou. Demokracia ma iba "pomale" nastroje na zmenu verejnej mienky...

23.01.2008 | Zolo

vytvaraju verejnu mienku opacnu ponukanej samotnymi dennikmi. Opakuje sa situacia z cias bolsevika, ked pospolity lud tlaci proste neveril.

23.01.2008 | jurajz

Pani Rosova, dakujem za zaujimavy prispevok. Spomenuli ste v clanku slovo vizia a jej absenciou u sucastneho predsedu vlady. A suhlasim, politika by mala byt o viziach.

Pred parlamentnymi volbami som poslal vsetkym stranam otazku, na ktoru som nenasiel odpoved v ziadnom volebnom programe. Aku ma vasa strana viziu pre Slovensko v roku 2020?
SDKU mi ten email vtedy aspon odpovedala (este KDH a HZD) aj ked nie nevyhnutne k meritu veci. Ked hovorime ze sucastna vlada nema ziadnu dlhodobu viziu (aj ked vo vasom clanku je to explicitne povedane len k investorom) iba udrzat moc, aka je Vasa dlhodoba vizia?

Za odpoved vopred dakujem!

Juraj

25.01.2008 | Tatiana Rosová

Vážený pán Juraj,
ďakujem za Váš záujem. Pokiaľ ide o víziu SDKÚ-DS, myslím, že zatiaľ najjasnejšie je sformulovaná v programovom dokumente "Ide o úspešné Slovensko", ktorý nájdete na http://www.sdkuonli.... Podľa mňa však o vízii politickej strany väčšmi než vzletné slová v dokumentoch vypovedá to, či politiky, ktoré presadzuje, majú spoločnú ideu, či je v nich kontiniuta, a či má strana odvahu hlásiť sa k nim a presadzovať ich aj vtedy, keď nie sú práve populárne.
Srdečne,
TR

24.01.2008 | jarojaro

Ja síce príliš do politiky nemiešam. No mám pocit že to čo robí Fico na Slovensku je max. postavené na hlavu . To čo rozpráva a čo robí ma neskutočne zožiera. Najde sa tu niekto . kto by Fica rád zvrhol z kresla . Mám namysli dáku petíciu alebo niečo čo na Fica zaberie. Dúfam že existujú ludia ktorí si uvedomujú že vedie Slovensko do záhuby.

24.01.2008 | za

Ale Slovensko sa do záhuby pýta samo. Fico sa sám nezvolil do funkcie, zvolili ho ľudia. Fico a jeho strana je verným odrazom slovenskej reality, smutnej, ale reality. No a nechať sa zožierať hlúposťou ostatných vážne nemá zmysel. Treba hľadať životný priestor tam, kde veci fungujú s väčšou mierou slušnosti a úcty k národu, ale hlavne bez pokrytectva. Fico je chudák, Fico je chorý človek, Fico je plný negatívnej energie, a mohla by som takto pokračovať ďalej nekonečne dlho, ale napriek tomu by som o Ficovi nemohla vysloviť nič pozitívne. Preto pre mňa Fico neexistuje a môžem ho jedine ľutovať. Dúfam len, že toto nešťastné obdobie naše malé Slovensko celkom nepoloží na lopatky.

15.05.2008 | Educ

.

24.01.2008 | misoot

To co dnes predviedol na stretnuti s cirkvami, nasledovane jeho blabolmi o matke Cirkvi a otcovi State nie su nicim inym, len prezentovanim Ficovej novej krestanskej masky. To, ze sa nasa mila cirkev k Ficovi postavila tak ako sa postavila je len na zaplakanie. Len dufajme, ze zachvilu matku Cirkev a otca Stat nebude chciet v ramci dialektickeho materializmu spojit, prekonat a transcendentovat do vyssej formy - STRANY SMER- ktora bude vsetkym obcanom bez rozdielu aj matkou aj otcom zaroven, ci chcu alebo nie.

24.01.2008 | VUEPP

pani Rosova, napisali ste vyborny clanok a myslim ze to co ste vyslovili o Robertovi Ficovi si mysli velke mnozstvo ludi....mozeme len dufat ze aj ta zvysna cast co ho tak zaslepene podporuje uvidi pravdu. Klamat sa da uspesne, ale raz na to ludia pridu.
Vela stastia v braneni demokracie, volneho trhu, slobody a reforiem

vas volic Martin H. z BA (clen ODM)

25.01.2008 | estonec

hhhhhhhhhhhhhh

25.01.2008 | estonec

Som hlavou praviciar ale srdce mam socialne.Nechcem sa zaoberat realizaciou moci v podani Fica ,pretoze az prilis sa podoba na zasle casy,s cim sa absolutne nestotoznujem .Ale to tiez neznamena ,ze nema v nicom pravdu .Minimalne v tom ,ze Slovensko trpi obrovskymi regionalnymi rozdielmi a to si isto nezasluzi .A osobne si myslim ,ze je treba v tychto veciach konat ,takze mozno aj drahsie dialnice v zasade nemusia byt az take drahe ked to multiplikacny efekt vrati spat do statnej kasy. A este jedna vec autor clanku pravdepodobne nikdy nezil dlhodobejsie mimo Sk, ak by to tak bolo isto by si vsimol ,ze identita a zdrave vlastenectvo je zakladom vyspelych kultur a je to jedno ci je to Nemec ,Talian alebo Francuz,vzdy Vam to daju pocitit ,ked su v styku s Vami a ak to iste nevidia u Vas nikdy sa pre nich nestanete partnermi .

25.01.2008 | Andrej Gieci

identita a vlastenectvo pomahali pri prvej a druhej svetovej vojne. Vlasten skoro pri kazdej

Ked chcem podnikat nezaujima ma ci som slovak a ci je to na slovensku. nezaujima ma ziadne vlastenectvo ani ine podobne veci. Takisto ma to nezujima ked si kupujem mlieko, maslo, chlieb alebo hocico ine. a nezaujima ma to ani pri nijakej inej cinnosti. Zaujima ma ci mi to okolotie prostredie dovoli alebo nie. Ci su vytvorene spravne podmienky. A ked mozem slobone a s kludom podnikat..potom sa zaujimam aj o kulturu, historiu a podobne veci.

Pani Rosova, pekny clanok

25.01.2008 | estonec

Vyspele narody tazia dodnes z toho ,ze poznaju svoju identitu to je nieco co isto nie je este prekonane aj ked globalizacia ma trend to znizovat .Myslim ,ze by sa mali vsetci co tomu neveria sami presvedcit a na isty cas odist aby to pochopili.Sloboda jedinca je samozrejme prvorada vec to nepopieram .Identita pre mna neznamena len to ze si kupim slovenske maslo alebo chlieb ale ze svoju pracu stotznim s niecim co mozno nazvat mojim alebo slovenskym .To je napriklad aj rozdiel medzi Nemcom a Slovakom bohuzial .

25.01.2008 | Andrej Gieci

odzite daco v cudzine mam..a j precestovane po svete...ale zeby niekto tazil z vlastenectva? akurta politicky...obycajnym ludom je to jedno - to je moja skusenost. Jedina vynimka je snad amerika. Ale tam to vlastenectvo zahrna vyvesenie vlajky...a tam to aj konci.
ohladne vyspelych narodov - jednu poznamku. teda skor moj nazor. Tieto staty tazia nie z vlastnectva a podobnych nezmyslov (ano nepovazujem sa za vlastenca -som zo Zeme, presnejsie som Europan a ked chces este presnejsie, som Banovcan. Statne hranice boli podla mna robene politicky a nasilu). Tieto staty skor tazili z otroctva v koloniach....Ale ako hovorim len moj nazor a moja skusenost.
O slovenskych vyrobkoch som nehovoril. Ani som to tak nemyslel. Myslel som to tak ze ked nieco kupujem zaujima ma aka je to kvalita a ci mam na to peniaze. nie ci som slovak a ci som madar alebo nemec.

25.01.2008 | estonec

Nielen politicky ale hlavne hospodarsky .Nacionalizmus je nebezpecny pokial sa zneuziva politicky alebo je namiereny proti inym narodom .Vyspele narody si dokazu svoju identitu premietnut do svojej pridanej hodnoty=kvality alebo ak chces do svojej znacky a tu predat.Su v tom uspesny uz dlhe obdobia a na ich uspechoch sa podielaju aj ine narody .tie menej uspesne ,ktore svoju identitu zatial nenasli alebo ju nedokazu tak dobre predat . Je fajn ,ze si Europan tak sme dvaja ale ja nehovorim o vlajkach .

26.01.2008 | skorodochodca

budeš si musieť zvyknúť na to, že nemecká firma má zaplatené za 3 dni a Ty, slovenská firma za 30 dní. Inú zmluvu nedostaneš.
A nenadávaj nemcom do nacionalistov. Slota je len na Slovensku.

29.01.2008 | koment

či je to celkom tak. Spolupracujem so zahraničnými firmami a so splatnosťou 3 dni sa ani oni doma nikdy nestretli. Ak to bolo myslené obrazne, že naše firmy sú v zahraničí znevýhodňované, tak to ako metaforu beriem, ale ani to sa mi celkom nezdá. Odlišné zmluvy by boli ľahko napadnuteľné na súde a to by máloktorá "západná" firma riskovala. Či máš iné skúsenosti?

25.01.2008 | Tatiana Rosová

Milí diskutujúci, veľmi si vážim, Vaše príspevky a ďakujem za ne. Ďakujem všetkým, ktorí venovali môjmu článku pozornosť a dali o ňom vedieť iným. Rada by som napísala, že ma záujem o tento blog potešil, ale pravdupovediac by ma viac potešilo, keby už téma "R.F." nikoho nezaujímala. Dočítania nabudúce :)
TR

25.01.2008 | skrupinka2

Na úvod , poznámka k mužskému rodu , píšem pod prezývkou priateľky pretože máme len jednu registráciu a nevidím problém v tom pretože sa nakoniec podpíšem za seba.
Takže , nepomýlil som sa v mene , ale v hodnotení. Po prvom prečítaní som dal 10 bodov- za prvý dojem. Diskusia k článku ma trochu nasmerovala do polemiky , kto má alebo môže mať pravdu . Po prečítaní som zistil, že každý si v ňom vybral to svoje a to komentoval. O tom ta diskusia je. Avšak zahĺbil som sa do problematiky a zistil som že 10 je za umelecký dojem , ale za dôveryhodnosť tak možno 2. Komentovať kto je pravičiar a kto ľavičiar , prípadne vlastenec , je dôležité nanajvýš pre 150 zvoleno - vyvolených. Problém som našiel niekde inde. Poslankyňa za SDKÚ, polemizuje nad rozliatym mliekom. Prečítal som si aj jej predošle 4 články , v podstate všetky o Ficovi a mám z nich presne tento dojem . V 2002 Vám doprava hladiaca väčšina národa umožnila SMERovať Slovensko lepším SMERom ako dovtedy kľučkujúcemu LenOnov a takto ste to nezvládli. To nie je v mojej reakcií až také zásadne .
Našiel som si , že vedením komunikačnej stratégie- dokonca na úrade vlády bola poverená sociologička T.R. , ktorá dnes tak presvedčivo komentuje v podstate vrchol vlády .Netvrdím, že je zodpovedná za neúspech vo voľbách 2006, ale nie je aj ona zodpovedná za nové SMERovanie vlády, ktoré medzitým ovládol SMER.
Chvíľu som smeroval aj ja niekde inde , ale to len na dokreslenie môjho nového pohľadu na článok. Je z neho cítiť frustráciu a bezmocnosť, skrýva sa za ním nemohúcnosť, je to ako v článku opisovaná maska. Navonok hlasný bojovník proti SMERu , v tomto prípade konkrétne proti Ficovi , ale v podstate bez efektu. Ukradol Vám moc z rúk, a ešte sa Vám aj vysmieva. Ako mu odpovedáte ? Úplne bezmocne, nezmyselné odvolávania členov kabinetu , prípadne efektný článoček napríklad do Trendu. Ale my voliči si z Vás máme nabudúce voliť. Podľa čoho a prečo ? Neprehrali ste v 2002 aj preto , že ste len bezmocne ovládali MOC. On Vám to teraz ukazuje a výsledok , ešte väčšie znechutenie pre nás, vašich takpovediac potrebných voličov. Nemám zatiaľ ucelenú odpoveď na to čo sa tu deje , ale jedno je isté keď komunisti šéfuju kapitalistickej krajine pričom ich len neskoro opisujú sociologický demokrati tak myslím, že som sa nepomýlil len ja .
Bez osobných útokov na pani T.R. , dopredu sa ospravedlňujem , ale .... pekný večer , peter

26.01.2008 | skrupinka2

... v relatívne konfrotačnom príspevku sa ocitlo dvakrát číslo 2002 , čo samozrejme v druhom prípade malo byť o prehre v 2006 ...Ale nedá mi ešte raz pripomenúť , že táto prehra nás bude ešte dlho mýliť, pretože je dosť nelogické takto smiešne prehrať. V podstate a myslí si to veľká časť Slovenska ste SMERu zanechali a rozbehli ekonomiku a oni sa na Vás len priživujú. Posledná poznámka , prestante bojovať len aby ste bojovali, takto sa späť nevrátite !
pekný deň , peter

26.01.2008 | tehos

a nepíšte o Ficovi. Napíšte radšej o pozitívnej politike SDKÚ. Rád sa poučím.

28.01.2008 | Andrej Gieci

Pripajam sa k tejto vyzve. V poslednej dobe sa to tu zmenilo na situaciu ked pravica nadava a hlada chyby na lavicu a lavica sa vrta v minulosti a hlada chyby pravice.
Budte mudri a ustupne...zacnite prezentovat svoju viziu...zcnite s pripravou na volby, vytvorte si program, vytvorte viziu...rozpravajte o nej ludom a presvedcte ich...

28.01.2008 | pope

Najskor poznamka:
Suhlasim s postrehom, ze R.F. nevie projektovat buducnost, preto sa snazi menit minulost.
Vyzva: Bude to skoda, ak prestanes pisat o Ficovi. To nebude dobra sluzba Slovensku a spoluobcanom. Pokracuj, clankov otvarajucich oci ludom nie je nikdy dost.
Drzim ti palec, aby si sa spravne rozhodla. Mna tiez nebavi kazdu chvilu sa hadat v diskusiach s pomylenymi ludmi. Zazili sme to s Meciarom (dnes malokto tej figure veri, kolki mu verili pred 15 rokmi?), to iste sa zopakuje aj s Ficom. Ale cim viaceri dame ruky prec od tejto temy, tym dlhsie nam budu vladnut taki neokrochanci a trubirohovia.
Takito ludia sa objavuju vzdy a vsade. Vo vyspelej demokracii ich zivotnost je velmi nizka. V tych mladsich sa im dari dlhsie. Takze bud zodpovedna a pokracuj, aj ked ta to nebavi. Aj neprijemna praca sa musi urobit.

29.01.2008 | estonec

Osobne si myslim ,ze nielen Fico nevie projektovat buducnost ,ale aj na drujej strane chybaju temy ,ktore by oslovovali ludi co do istej miery chapu ekonomicke suvislosti .Od Fica sa to neda ocakavat je to novodoby komunista ,egocentrik a populista .To co sa udialo v Slovenskej ekonomike za poslednych 4 az 5 rokov mozno povazovat za dobry zaciatok avsak nie uspech aspon pre mna nie .Uspech to bude vtedy ked sa slovenske know -how bude podielat na tvorbe HDP do tej miery ,ze bude vytvarat podmienky na trvaly rast a zvonku ( zo zahranicia ) bude chapana ako ekonomika zo silnym potencialom kde znacka made in Slovakia je zarukou istej kvality.A aby sa dosiahlo toto aspon scasti bude treba aby prisli politici s nejakou viziou na 15-20 rokov ,priemyselnym odvetvym kde sa to zrealizuje.Potom isto odpadnu aj obavy ,co bude potom .ked prestaneme byt zaujimavy pre zahranicne firmy ,ktore nase HDP momentalne tvoria .Isto je to aj investiciou do vzdelania a vedy ale dusevny kapital sa velmi rychlo strati ,pokial nebudu na to podmienky.

30.01.2008 | skrupinka2

Lži , klamstva, podvody, ľsti a pretvárky raz za štyri roky rozhodnú o tom kto bude hore , kto nižšie a kto si to všetko odse... ( je možné to slovo dokončiť rôzne.)
Niekedy by som chcel mať v hlave namiesto mozgu super nabitý procesor, ktorý by analyzoval , prehodnotil a prepočítal všetky najlepšie kombinácie a životné situácie pre všetkých obyvateľov, trebárs len nášho Slovenska a vytvoril nie ideálny ale funkčný model existencie , kde by mal každý prácu, rodinu, priateľov, príjemné a pohodlné bývanie prípadne auto, loď, jachtu, vrtuľník, lietadlo, raketu, planétu atď. Naschvál som stupňoval aby som ukázal , že pri každých voľbách nám Vy politici, aj keď predtým napr. sociológovia, právnici, učitelia, samozrejme primátori a ja neviem ešte ako intelektuálna zmeska nasľubujete hory doly aby ste potom štyri roky podvádzali , kradli , manipulovali odvolávali a dosadzovali , obchádzali zákony a vysmievali sa zo všetkého , ale predovšetkým z nás , ktorí si budú musieť aj o štyri roky chtiac-nechtiac opäť čo najlepšie zvoliť.
Nemienim tu prednášať vízie nových ideológií , ale DEMOKRACIA vo Vašom (nie konkrétne T.R., ale NR SR ) podaní a v podstate ako sledujem celý demokratický svet , platí to asi všade , DEMOKRACIA je tolerované a uzákonené otroctvo menšiny ovládanej väčšinou.
Moji spolu diskutujúci mali rôzne poznámky , k rôznym životným situáciám , ktoré vyplynuli z ich bytia a existencie , ale v podstate chceli len zaujať stanovisko k nosnej téme vášho príspevku . Rôznorodosť vnímania a vlastných zážitkov ich viedla k úzkemu pohľadu na konkrétnu vec. Aj som na začiatku myslel , že je sa k čomu vyjadriť na konkrétnostiach, avšak zvolil som tento globálny pohľad, nie pre zjednodušenie, ale pre nadhľad , akým sa treba pozerať na R.F., Slovensko a v podstate svet ako taký v roku 2008.
Aj keď nechcem byť súčasťou systému , kde každý , v tomto prípade bez výnimky, každý je klamaný alebo klame, prípadne nechcem byť v pozícií menšiny , ktorá sa musí podvoliť väčšine ..., ale narodil som sa do tejto doby. Chvíľu budem globalizovať , asi nielen mne sa nepáči táto slepá ulička – demokracia, od absolutizmu, aby som nešiel ďaleko, cez rôzne totalitné formy sme sa dopracovali sem k väčšinovému systému . Ďakujem. Nezdá sa Vám pani T.R. , že z môjho pohľadu , Vy ako spolupracujúca VPN, SDK a SDKÚ ste boli vždy bližšie ako ktokoľvek z nás aby ste mohli veci ovplyvňovať a dnes sa zmôžete len na slabý hlas opozície, ktorý nič ( zatiaľ) nerieši a nevyrieši. Myslíte , že pri budúcich voľbách, nech už nasľubujete čokoľvek Vám uverí ten 29 a viac percentný Ficov volič ?
Ja som volil SDKÚ, nie SMER ,nie bývalých komunistov, pretože kto raz bol komunista, ten sa nemôže vyhovárať , že tam šiel z donútenia. A komunizmus – silný a smiešny výraz – je stále synonymum bezprávia. Za členstvo a tým pádom akceptáciu ich názorov sa treba minimálne ospravedlniť . Nám vládne človek - bývalý komunista , ale chcelo to cez 29 percent národa. Možno tiež bývali komunisti. To je tak úbohé deliť ľudí na komunistov a tých ostatných ? Ale to bol cieľ novembra 1989 zmeniť vládu komunistov.
Prepáčte , dlhý príspevok a do široká otvorený , ale problém T.R. ( SDKÚ ) kontra R.F. ( SMER ) , boj pravice a ľavice v tejto fáze rieši *****. ( zaujímavé že MS word 2007 mi slovo ***** podčiarkol ako chyba pravopisu a gramatiky ). Keď je človek v koncoch alebo potrebuje niečo zdôrazniť tak zahreší. Nebudem sa ospravedlňovať, pretože je to možno jedno z najpoužívanejších slov v slovenskom jazyku. Boj pravice a ľavice je o kresla, vplyv a samozrejme peniaze. Pani T.R. pardon SDKÚ nejde o to či Fico bude bývať na hroznovom poli, či to bude mať na skok do centra s výhľadom na mesto, ako každý druhý zbohatlík tohto demokratického znovu obrodenia . SDKÚ a v podstate aj Smeru, Hnutiu, národovcom a Maďarom ide len o jedno vlastniť MOC a experimentovať s národom dovtedy pokiaľ aj ten posledný naivný volič nepochopí a prestane si slobodne voliť , pretože nech si zvolí čokoľvek väčšina je väčšina.
Berte to ako sametový útok na demokraciu, na ústavu , na čokoľvek, mám svoj názor a nepotrebujem ani reakciu podľa nového práva na odpoveď. Či už v podobnom duchu uvažujú avšak nepíšu , alebo myslím , že podobne myslenie je v podstate paradoxne väčšinové , na záver si dovolím pani T.R. a jej kolegov z NR SR vyzvať a to maximálne vážne a úprimne a naivne : Good bye poslanci. Opustite všetci svoje demokratické miesta . Demokracia vo Vašom podaní je úbohá a smiešna...Prečo? To by bol hodne dlhý a zbytočný článok a ja nemám čas zaplatený ako Vy, ale chcel som len poukázať na to, že v podstate kalíte vodu ale piť ju nemusíte .... p. h.
Poznám všetky dôsledky svojho príspevku , nebojujem za demokraciu , ani nie som nejaký extrémista, a keďže chcem len, zas smiešne povedané pravdu a rovnosť pre všetkých nechcem byť ani idealista. Čo chcem Vám nebudem písať , pretože Vy to nepochopíte. Vy neviete čo chcete. Ja to viem, ale s Vami a Vašou hrou na demokraciu to dosiahnuť nemožno.

30.01.2008 | cotton

Na zaciatok poznamocka, ze niesom zastanca ficovej politiky. Nechapem ale, ako tento clanok mohol dostat rating 9.6..

hned tu mam jedno ocividne nespravne vyvodzovanie zaverov:
citujem:
"Som si istá, že neverí, že príčinou ekonomického rastu nie sú reformy bývalej vlády, ale ako tvrdí, ochota ľudí pracovať za nízke mzdy. Neverí tomu rovnako, ako neveril tomu, že dôchodkové správcovské spoločnosti fungujú na princípe nebankových subjektov. Boli snáď na Slovensku za Mečiara platy vyššie alebo nižšie ako za Dzurindu? A prečo teda nebol ekonomický rast vyšší, ale nižší? Koľko sem prišlo investorov do roku 1998 a koľko pracovných miest vytvorili?"

Vo vete, ktoru Robert Fico povedal( a podla autorky jej sam neveri) netvrdi, ze vyska miezd je nepriamo umerna ekonomickemu rastu. S toho, ze pricinou ekonomickeho rastu je ochota ludi pracovat za nizke mzdy nevypliva zaver, ze nizsie platy znamenaju vyssi ekonomicky rast.
No skuste si zratat riadky, ktore z tejto nespravnej implikacie vznikli..

Tatiana Rosová

  • Počet článkov: 12
  • Priemerná čítanosť: 4141
  • Priemerná diskutovanosť: 8
  • RSS blogu

O blogu

Moja cesta do politiky viedla cez štúdium sociológie, prácu na vysokej škole, výskum verejnej mienky, reklamu a politický marketing. Chcem písať blogy o tom, čomu sa v politike venujem najviac: o vzdelávaní a kvalite života. Nie vždy sa mi darí to, čo chcem.