Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Dnes je biznis aj o vyššej tolerancii ku neistote

31.01.2019 | Rudolf Hauzer

Diskusia (2 reakcie)

01.02.2019 | tono.hajduk

"Know how sú však aj a najmä ľudia, ktorí svojimi ojedinelými schopnosťami môžu vytvárať našu firemnú jedinečnosť." ... snažím sa to pochopiť a nájsť v tejto vete, resp. v clanku jasne citatelnu informaciu, ale nedari sa.

11.02.2019 | Rudolf Hauzer

ako píšem: know how sú vo firme predovšetkým ľudia, to je to jedinečné, čo mám vo firme. Bez nich to nepôjde. A ak sa chcem odlíšiť a byť jedinečný, samotný produkt mi v tom nepomôže. Respektíve, možno v krátkom horizonte, áno. Z dlhodobého hľadiska jednoznačne nie. Zoberte si takú reštauráciu, môže kuchár kvalitne variť, dokonca aj cena môže byť priaznivá, ale ak čašníci budú arogantní, pomalí, tak kvalitný produkt v podobe jedla je mi k ničomu. Ľudia sa ku mne jednoducho prestanú vracať.

Rudolf Hauzer

Rudolf Hauzer
  • Počet článkov: 9
  • Priemerná čítanosť: 2029
  • Priemerná diskutovanosť: 8
  • RSS blogu

O blogu

Je absolventom klasického štúdia na Un.Komenského, menej klasického v spoločnom programe Un.Komenského a Karlovej Un. a originálneho na Business School Nederland a tak, aby ho „netlačila topánka a nesvrbel jazyk“ konzultuje, radí, píše a načúva. Pod ekonómiou vidí viac než čísla, skôr človeka. Je editorom webu management.cz a publikoval aj v týždenníku Trend. Podrobnosti o ňom nájdete na LinkedIn.