Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

BLOG Rudolf Hauzer

Je povinnosť v inzerátoch zverejňovať výšku mzdy naozaj prínosná?

...Ale v súkromnej sfére povinne uverejňovať mzdy? To mi pripadá socialistické až až... 31

21.02.2019 | Rudolf Hauzer | čítanosť: 2815

7 mýtov o kvalitných manažéroch

...nie je manažérskym hrdinstvom pracovať 12 a viac hodín denne, ale dajme tomu 6- 8 s porovnateľnými výsledkami 9

06.02.2019 | Rudolf Hauzer | čítanosť: 2440

Dnes je biznis aj o vyššej tolerancii ku neistote

Éra istoty už totiž skončila. A my, s firmami, ak chceme prežiť, musíme sa vedieť nejako prispôsobiť. Vyššia tolerancia ku neistote je jednou z ciest. 2

31.01.2019 | Rudolf Hauzer | čítanosť: 259

Aj u vás vyberá ľudí výlučne riaditeľ ? To nie je HR

...Mnohokrát však nakoniec rozhodne iba riaditeľ. Dôvodom je rýchla doba, nedostatok času, možno podceňovanie samotného aktu a nakoniec typ organizácie. To však nie je HR...

24.01.2019 | Rudolf Hauzer | čítanosť: 1246

Štát a privátna sféra, to je vojna svetov

...A čo súkromný sektor? Ťahá za kratší koniec a je doslova manipulovaný pocitom viny, že si dovolil podnikať a že mu ide o zisk... 18

16.01.2019 | Rudolf Hauzer | čítanosť: 451

Moje rozhodnutie, moja kultúra

Naše kultúrne nastavenie determinuje aj naše rozhodnutia

11.01.2019 | Rudolf Hauzer | čítanosť: 358

„Absolvoval som MIT a aj tak ma nik nechce...!“

Alebo: „Študujem, aby som viac zarábal...?“ Všetko to, čo sa popísalo a povedalo o školstve v poslednom čase, vytvorilo celkom slušnú zmes obskúrneho zasahovania štátu a mediálnej manipulácie na hrane bulváru, naostatok bez reálnej odbornej diskusie. 8

19.02.2015 | Rudolf Hauzer | čítanosť: 5645

VÝKON= KULTÚRA x STRATÉGIA

Výkon firmy, výkon zamestnanca, meranie výkonu, jeho zvyšovanie, znižovanie, riadenie...Uvedomujeme si, že výkon vo firme v mnohých podobách je dôležitý. Čo to však tak naozaj znamená a čo ho hlavne ovplyvňuje sa pokúsim aspoň sčasti priblížiť.

07.02.2015 | Rudolf Hauzer | čítanosť: 662

5 klišé v HR

Firmy si mylne myslia, že zverejnením inzerátu už majú za sebou prvé sito uchádzačov 1

22.10.2014 | Rudolf Hauzer | čítanosť: 4359

Rudolf Hauzer

Rudolf Hauzer
  • Počet článkov: 9
  • Priemerná čítanosť: 2026
  • Priemerná diskutovanosť: 8
  • RSS blogu

O blogu

Je absolventom klasického štúdia na Un.Komenského, menej klasického v spoločnom programe Un.Komenského a Karlovej Un. a originálneho na Business School Nederland a tak, aby ho „netlačila topánka a nesvrbel jazyk“ konzultuje, radí, píše a načúva. Pod ekonómiou vidí viac než čísla, skôr človeka. Je editorom webu management.cz a publikoval aj v týždenníku Trend. Podrobnosti o ňom nájdete na LinkedIn.

Kalendár sa načítava...