Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

BLOG Robert Huran

EÚ nie je spolok idealistov ale tvrdý biznis

24.06.2016 | Róbert HURAN

Toto je skutočný príklad ako to v EU (ne)funguje a ako je totálne nespravodlivá.

  • Tlačiť
  • 28

Ako bývalý predseda UNASu som mal možnosť pričuchnúť aj k medzinárodným aspektom v autodoprave a bol som priamym účastníkom rokovaní viacerých združení, ktoré spolu zastupujú viac ako 1 milión vozidiel naprieč celej EU.

Toto je skutočný príklad ako to v EU (ne)funguje a ako je totálne nespravodlivá.

EU vznikla na krásnych myšlienkach otvorenia sa krajín navzájom. Mnohí isto poznáte 4ri podstatné piliere, ktoré tvorili základný ideový základ spájania EU: Sloboda pohybu tovarov, osôb, kapitálu a služieb. Ďalej len "4P-EU".

Postupne ako prišli do EU aj krajiny z bývalého východného bloku ale nastal zásadný obrat v presadzovaní 4P-EU. Keďže autodoprava nepozná hranice a EU sa otvorila, umožnila robiť dopravu všetkým. Dôsledkom platovej disproporcie bolo, že mnohé dopravné spoločnosti z východu začali preberať dopravu na západe, čo sa nepáčilo firmám zo západu (najmä Francúzko, Nemecko, Taliansko - tam dokonca strieľali aj náš autobus na výstrahu).

Najmä Poliaci doslova zaplavili Európu lacnejšou dopravou (momentálne majú najväčšiu dopravnú flotilu v EU), a preto sa začali diať anti-európske opatrenia v totálnom rozpore s 4P-EU

Minulý rok Nemecko zaviedlo tzv. minimálnu mzdu, ktorá mala eliminovať expanziu "periférnych" firiem. Pred pár týždňami to urobili Francúzi a idú ešte ďalej. Chcú obmedzovať dokonca aj prespávanie v kabínach kamiónov a vymýšľajú rôzne byrokratické obštrukcie proti konkurencii z východu. V AUTODOPRAVE DOCHÁDZA K ROZKLADU EÚ UŽ TERAZ a robia Francúzi a Nemci - TVRDO HÁJA SVOJE BIZNIS ZÁUJMY.

Ale čo na to EÚ? Minulý rok začali proces tzv. "infridgementu", čo je v podstate žaloba voči Nemecku s hrozbou finančnej sankcie. Čo ale čert nechcel na EU "stretku" som sa dozvedel, že tento proces nebude nikdy dokončený a preto veselo do toho išli aj Francúzi a bude to ďalej gradovať, pokiaľ IM MY BUDEME BRAŤ PRÁCU.

Takže Vážení, nalejme si čistého vína čo je to vlastne EÚ a kam smeruje? Ja na základe tejto konkrétnej skúsenosti EU inštitúciam nedôverujem, pretože sú nespravodlivé a protežujú starých členov a nás berú len ako lacnú manufaktúru a trh pre svoje II. triedne výrobky. Keď sa veci týkajú FR, DE, výnimky a kompromisy sú OK, ale nás idú hnať a sankcionovať pomaly za to, že pijeme minerálku.

Takto si EÚ nepredstavujem a nedôverujem im. Preto, keď oni môžu a my nie, tak je celkom zbytočné aby sme v takomto spolku zotrvávali. Dnes je to autodoprava zajtra to môže byť čokoľvek. EU nie je spolok idealistov ale tvrdý biznis a je len nás kedy si to už konečne uvedomíme a budeme TVRDO HÁJIŤ NAŠE NÁRODNÉ ZÁUJMY tak ako to robia aj ONI.

  • Tlačiť
  • 28

Robert Huran

Robert Huran
  • Počet článkov: 17
  • Priemerná čítanosť: 4686
  • Priemerná diskutovanosť: 13
  • RSS blogu

O blogu

Právo (vyštudoval som) a IT (robím) sú mojou radosťou i starosťou. Som trošku vizionár, no najmä nadšenec pre inovácie, eGovernment, reformu byrokracie a verejnej správy. Nadšenie a odborné skúsenosti by som rád pretavil do reality a pomohol tak vybudovať moderné a sebavedomé Slovensko.

Robert Huran

Robert Huran
  • Počet článkov: 17
  • Priemerná čítanosť: 4686
  • Priemerná diskutovanosť: 13
  • RSS blogu

O blogu

Právo (vyštudoval som) a IT (robím) sú mojou radosťou i starosťou. Som trošku vizionár, no najmä nadšenec pre inovácie, eGovernment, reformu byrokracie a verejnej správy. Nadšenie a odborné skúsenosti by som rád pretavil do reality a pomohol tak vybudovať moderné a sebavedomé Slovensko.

Kalendár sa načítava...