Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

BLOG Richard Páleník

Vy a Váš nový manažér - našľapujte opatrne

23.03.2015 | Richard Páleník

Ak chcete obstáť v novej situácii, musíte na čas potlačiť svoje ego a plne sa zamerať na priority svojho nového šéfa

  • Tlačiť
  • 0

Každý ideme do biznisu s cieľom sebarealizácie. Rozvíjame svoje odborné znalosti v oblasti, ktorá nás priťahuje. Časom si vytvoríme svoju filozofiu, ktorú razíme aj v práci a tým sa stávame na trhu cennými. Každý dobrý manažér si cení u svojich ľudí samostatnosť, vlastný názor a ťah na bránku. To všetko platí, pokiaľ ciele, ktoré razí podriadený sú aj jeho cieľmi.

V situácii, keď dôjde k zmene Vášho manažéra, nastáva krehké obdobie. Vždy existuje vážny dôvod prečo došlo k takejto zmene a to znamená, že priority, spôsob práce, celková filozofia riadenia sa veľmi pravdepodobne bude meniť. Nastáva tzv. “beauty contest”, kedy má každý podriadený 3-4 mesiace na to aby dokázal, že patrí do nového tímu. Šéf prináša novú stratégiu a potrebuje vedieť, že jeho tím bude s ňou na 100% zladený. Nová stratégia sa Vám vôbec nemusí páčiť. Môže sa dokonca stať, že nová stratégia zruší to, na čom ste doteraz pracovali a čomu veríte a nastolí úplne nové priority, s ktorými súhlasiť nebudete. To môže byť moment, kedy si dáte otázku, či sa chcete prispôsobiť alebo budete hľadať svoju spokojnosť v práci v nových vodách.

Ak sa takejto situácii rozhodnete zostať, tak je Vašou úlohou obstáť v teste Vášho šéfa. Zabudnite na presviedčanie o svojej pravde alebo na tvrdohlavé pokračovanie vo Vašom doterajšom prístupe. Dobre si naštudujte novú stratégiu nového šéfa, buďte aktívni v komunikácii s ním, pozorne sledujte jeho postoje k Vašej doterajšej práci. Ponúknite mu riešenia jeho problémov a preukážte, že Vy ste ten človek, ktorý bude najlepším nositeľom týchto riešení. Ak uspejete, potom si môžete svoj nový prístup obohatiť o “to svoje” tak, aby ste cítili, že Vaša práca má pre Vás zmysel.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)

Richard Páleník

Richard Páleník
  • Počet článkov: 27
  • Priemerná čítanosť: 1440
  • Priemerná diskutovanosť: 4
  • RSS blogu

O blogu

Som konzultant v oblasti stratégie a riadenia obchodu. Pomáham CEO a majiteľom firiem objaviť a preskúmať pragmatické stratégie ako reagovať na ich tržné výzvy. Mám skúsenosti v poradenstve ako aj v riadení obchodu a to mi umožňuje prinášať priame a efektívne riešenia.




www.ceopartners.eu



www.richardpalenik.cz

Richard Páleník

Richard Páleník
  • Počet článkov: 27
  • Priemerná čítanosť: 1440
  • Priemerná diskutovanosť: 4
  • RSS blogu

O blogu

Som konzultant v oblasti stratégie a riadenia obchodu. Pomáham CEO a majiteľom firiem objaviť a preskúmať pragmatické stratégie ako reagovať na ich tržné výzvy. Mám skúsenosti v poradenstve ako aj v riadení obchodu a to mi umožňuje prinášať priame a efektívne riešenia.




www.ceopartners.eu



www.richardpalenik.cz

Kalendár sa načítava...