Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako pes a mačka. Keď si marketing a predaj konkurujú.

13.04.2015 | Richard Páleník

Diskusia (2 reakcie)

13.04.2015 | Roman Kanala

Niekedy ani spoločné odmeňovanie nepomáha. Na Zlodejsku po zlodejsky sú už nátury také, že podvedome si každý buduje pelechy a válovy a keď je dosť peňazí, tak súkromný pašalik. Za úvahu stojí nedovoliť predaju a marketingu kopať hradby a stavať múry, ale jednoducho ich organizačne držať pokope. Potom na seba nebudú môcť nevražiť a štekať.

14.04.2015 | Richard Páleník

Áno, jedna organizácia, spoločná motivácia a povinná výmena pozícií (rotácia)

Richard Páleník

Richard Páleník
  • Počet článkov: 27
  • Priemerná čítanosť: 1440
  • Priemerná diskutovanosť: 4
  • RSS blogu

O blogu

Som konzultant v oblasti stratégie a riadenia obchodu. Pomáham CEO a majiteľom firiem objaviť a preskúmať pragmatické stratégie ako reagovať na ich tržné výzvy. Mám skúsenosti v poradenstve ako aj v riadení obchodu a to mi umožňuje prinášať priame a efektívne riešenia.




www.ceopartners.eu



www.richardpalenik.cz