Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

BLOG Richard Páleník

Po kríze kríza?

Ekonomická kriza je minulosťou avšak nové technológie pripravujú horúce chvíľe pre mnoho profesií. 6

05.10.2015 | Richard Páleník | čítanosť: 1552

Malá úvaha o cloude (pre váhajúceho CEO)

Prechod IT na cloud je dnes aj u veľkých spoločností už hotovou vecou. Cesta to bude hrboľatá a preto je nutné ihneď začať zbierať skúsenosti. 5

23.06.2015 | Richard Páleník | čítanosť: 975

Tri signály toho, že vaša organizačná pavučina vás začína ťahať ku dnu

Nedovoľte, aby organizačná byrokracia začala spomaľovať napredovanie vašej firmy

03.06.2015 | Richard Páleník | čítanosť: 1005

Zrušíme pozíciu CEO?

Organizačné štruktúry minulého storočia nie sú schopné zabezpečiť rýchlosť a agilitu. 1

28.05.2015 | Richard Páleník | čítanosť: 1227

Váš prerod na digitál - je už päť minút po dvanástej?

"Millenials" dorastajú a stávajú sa reálnou ekonomickou silou. Ste pripravení? 1

07.05.2015 | Richard Páleník | čítanosť: 692

Pohľad z helikoptéry na váš biznis vás môže prekvapiť

Nájdite si každý deň čas a pozrite sa na svoj biznis z vtáčej perspektívy

04.05.2015 | Richard Páleník | čítanosť: 790

Riaditelia, koľko máte ešte času?

Ak riadite spoločnosť, ktorá väčšinu svojho marketingového rozpočtu utratí za reklamu v TV je čas aby ste spozorneli. Zmena sa blíži.

27.04.2015 | Richard Páleník | čítanosť: 2182

Spokojnosť alebo zážitok? Kam smerujete svoju zákaznícku stratégiu?

Cieliť na spokojnosť vo svete nadbytku možností a impulzov je málo. Chce to ďalší "level".

20.04.2015 | Richard Páleník | čítanosť: 573

Ako pes a mačka. Keď si marketing a predaj konkurujú.

Rastúce firmy - nedovoľte aby sa vám vymkli z ruky vzťahy medzi vašimi najdôležitejšími oddeleniami. 2

13.04.2015 | Richard Páleník | čítanosť: 916

Je "wow" naozaj to, čo Váš zákazník očakáva?

Dobrá zákaznícka skúsenosť musí byť založená na každodenných detailoch a nie na občasných "wow" momentoch.

01.04.2015 | Richard Páleník | čítanosť: 1348

Tŕnistá cesta ECB stimulov - je nutné kráčať a veriť

Neveríme že pomôžu? Mali by sme. Alebo má niekto lepší nápad? 4

26.03.2015 | Richard Páleník | čítanosť: 517

Vy a Váš nový manažér - našľapujte opatrne

Ak chcete obstáť v novej situácii, musíte na čas potlačiť svoje ego a plne sa zamerať na priority svojho nového šéfa

23.03.2015 | Richard Páleník | čítanosť: 662

Richard Páleník

Richard Páleník
  • Počet článkov: 27
  • Priemerná čítanosť: 1442
  • Priemerná diskutovanosť: 4
  • RSS blogu

O blogu

Som konzultant v oblasti stratégie a riadenia obchodu. Pomáham CEO a majiteľom firiem objaviť a preskúmať pragmatické stratégie ako reagovať na ich tržné výzvy. Mám skúsenosti v poradenstve ako aj v riadení obchodu a to mi umožňuje prinášať priame a efektívne riešenia.




www.ceopartners.eu



www.richardpalenik.cz

Kalendár sa načítava...