Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako veľmi majú Slováci radi zmrzlinu? Ktorá je najobľúbenejšia?

02.07.2019 | Rastislav Kočan

Diskusia (5 reakcií)

04.07.2019 | hulo11

Zaujímavá interpretácia faktov - ja by som napr. netvrdil, že točená zmrzlina je najmenej obľúbená. Možno je len najmenej dostupná, preto si ju ľudia doprajú najmenej.
Nanuk kúpim v skoro každých potravinách(na dedine aj v meste) a môžem si ho kúpiť aj do zásoby a odložiť v mrazničke. Kopčekovú zmrzlinu kúpim v každom zmrzlinovom stánku a väčšine cukrární v meste. Strojová točená sa predáva podľa môjho skromného nereprezentatívneho pozorovania na 2-3 miestach v našom okresnom meste. Ak mám možnosť, dám si točenú, ale tých možností mám málo. :-)

04.07.2019 | Rastislav Kočan

Technicky máte pravdu. Aj tá otázka v prieskume bola zameraná na frekvenciu užívania.

V realite však platí, že ak by točená zmrzlina bola veľmi obľúbená, bola by viac dostupná ako len na 2-3 miestach v meste. Obľúbenosť a dostupnosť sú spojené nádoby a postupne sa dostanú do rovnováhy...

06.07.2019 | IvanPe

Tocena zmrlina tak ako sme ju poznali zo sociku bola zakazana kvoli normam na hygienu, cerstve potraviny su podla noriem cerstve maximalne 3 resp 12 hodin a potom sa musia zlikvidovat. Povodny recept obsahoval okrem smotany aj bielka z cerstvych vajec. To co sa dnes predava ako tocena znrzlina je vyrabane zo suseneho mlieka a srvatky a teda vyhivuje normam.
Takze nie, nie je pravda tvrdenie ze keby mali ludia zaujem o tocenu zmrzlinu tak ju pozaduju a bola by v prieskume zastupena vo vacsej miere. Pokial viem tak jediny kto ponuka tocenu zmrzlinu je Mc Donald a je to jeho nosny produkt.

12.07.2019 | Jaro Polakovič

Jeme este vobec zmrzlinu? Okrem mlieka, ovocnej zlozky a vody tam casto najdeme umele farbiva, stuzene pokrmove tuky, synteticke aromy a konzervanty.

12.07.2019 | viteoo

Bloger sa rozhodol skryť tento komentár pre porušenie pravidiel diskusie

Rastislav Kočan

Rastislav Kočan
  • Počet článkov: 31
  • Priemerná čítanosť: 2927
  • Priemerná diskutovanosť: 6
  • RSS blogu

O blogu

Viac ako 15 rokov pomáham svojim klientom lepšie poznať trh, na ktorom pôsobia a zákazníkov, ktorým poskytujú služby či predávajú produkty. Som spoluzakladateľom a spolumajiteľom prieskumnej agentúry Go4insight. Na blogu sa zaoberám zaujímavými faktami z rôznych oblastí slovenského trhu. Ale nebude to iba o číslach...