Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Pozeráme viac Youtube alebo klasickú televíziu?

16.03.2017 | Rastislav Kočan

Diskusia (16 reakcií)

17.03.2017 | Niless

Tento vyboj zacina postihovat aj starsie rocniky. Potom co niektore kruhy obmedzili sledovanie kvalitnejsich ceskych programov, v podstate nie je v tv co pozerat. A kazdy kto prejde do fazy odlucenia si pochvaluje ze zacina mat viac casu na omnoho prospesnejsie veci a najma.cas pre rodinu. Tv ako ju pozname pomaly konci. Obsah sa presunie na web a ludia budu pozerat len to co budu chciet. A tak je to spravne.

17.03.2017 | noname2

ale da sa kupit predplatne aj ceskeho okruhu v kakanom rusku! ;-D

20.03.2017 | temp

prave som takto zmenil poskytovala TV, po tom co ma povodny k tomu namotivoval, uz 3. zvysenim poplatku za nieco co malo byt navzdy zadarmo. Dakujem !

18.03.2017 | od A do Z

Viac sledujem yutube ako tv som starší ročník. Hlavný program televízie je od reklamy po reklamu.

18.03.2017 | citatelTrendu

No prehnaný podiel reklamy v TV sám naháňa divákov do alternatívy. osobne počkám až dobehne predplatné na skylink, potom si zaplatím len servisný balík skylinku a vyskúšam netlix, síce s titulkami, ale bez reklám a na základe môjho výberu. odmietam pozerať 4 hodiny na film, čo má stopáž 1,5 hodiny. Nech komerčné stanice aj zakapú, ak nepoznajú hranice.

19.03.2017 | real name

pozerat tv priamo ja dost narocne, kym som mal tv tak som si to nahraval a reklamy pretacal, akurat som musel nahravat o 30 min viac predtym a 30 min potom, ani to vzdy nestacilo

18.03.2017 | milan_k

velmi vystizny blog, bohuzial uz aj na youtube zacina reklama otravovat, ale klasicka televizia je uz kvoli podielu reklamy nepozeratelna. U nas doma fici najma youtube aj preto ze mame male deticky. Ja tam pozeram najma Garaz Rasta Chvalu a potom este nejake relacie na stream.cz

18.03.2017 | citatelTrendu

Nainštaluj si doplnok adblock do svojho prehliadača a máš pokoj s reklamou.

18.03.2017 | milan_k

adblock myslim mam na mozille na pc.....upresni ako si to myslel. Youtube pozerame prevazne na televizoroch.

19.03.2017 | citatelTrendu

Myslela som na prehliadači, v poslednej dobe sledujem seriáli práve cez PC, sú oveľa skôr dostupnejšie ako v našich TV. V telke sleduje aplikácie len mama a sú tam dosť osekané, zatiaľ o ničom.

19.03.2017 | noblesa

na youtube som reklamu este nikdy nevidel. nainstaluj si uBlock Origin.. na AdBlock sa vyprdni, povodny developer ho predal nejakej financnej skupine, takze je nedoveryhodny pri filtrovani reklamy

19.03.2017 | milan_k

dakujem. je to vsak mozne aj na televizore ? na jednom pozerame cez appku na xbox1 a druhy je hbbt samsung s os Tizen, tiez je tam appka youtube.

20.03.2017 | bozsky

Samsung TV? si si isty, ze pozeras ty, nie oni na teba? :-D :-D :-D :-D

ak to pozeras cez nativnu appku, tak reklamy neobides. preto treba hlupu telku a maly komp vedla toho na youtube a podobne srandy.

20.03.2017 | milan_k

myslim ze na tomto telkaci nie je kamerka :) ...mali sme na starom xbox360 kinect, ktory to 'oko' mal aj "pocuval" na slovo, na novom kinect nemame, ale netvarim sa ze neodpocuvaju. Podiel reklamy na youtube je zatial znesitelny, ale to sa casom urcite zmeni k horsiemu.

21.03.2017 | TotoTuSomJa

Dnes vedia tajní hacknúť všetko, je jedno či je to Samsung alebo Apple, nerob si ideály.
http://hnonline.sk/...

21.03.2017 | Gabriel Tóth

Pán Kočan, veľmi zaujímavé dáta, nielen v tomto blogu, ale aj vo viacerych, ktore ste publikovali za posledne obdobie. Davam imaginarny like! :-)

Rastislav Kočan

Rastislav Kočan
  • Počet článkov: 8
  • Priemerná čítanosť: 3107
  • Priemerná diskutovanosť: 4
  • RSS blogu

O blogu

Viac ako 15 rokov pomáham svojim klientom lepšie poznať trh, na ktorom pôsobia a zákazníkov, ktorým poskytujú služby či predávajú produkty. Momentálne vediem slovenskú pobočku GfK. Na blogu sa zaoberám zaujímavými faktami z rôznych oblastí slovenského trhu - tak ako ich namerala agentúra GfK Slovakia.