Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Aké sú celkové náklady pri Operatívnom leasingu alebo aj audit nákladov.

21.11.2017 | Peter Iván

Diskusia (3 reakcie)

22.11.2017 | OliWer1

Výborná séria blogov k pre mňa aktuálnej téme. Ako malá eseročka chceme prenajať 1 vozidlo, avšak po prečítaní Vašich blogov je v operatívnom lízingu toľko nášľapných mín (alebo slušnejšie napísané premenných), že nie som si istý, či to ustojíme oproti lízingovke. Nemáme interného právnika, takže drobné písmenká síce prečítame, ale nebudeme úplne presne vedieť, čo znamenajú. Investícia do právnika je opäť niečo, čo lízing predraží. Predpokladám, že keď všetkým pošlem excelovú tabuľku, aby doplnili jednotlivé premenné a vedel som si ejdnotlivé ponuky objektívne porovnať, tak mi každá lízingovka pošle ponuku vo "svojom" formáte, ergo budú neporovnateľné.

22.11.2017 | Peter Iván

Daujem za pozitivnu reakciu.

Vobec sa netreba obavat operativneho leasingu, je to jednoducho tak vo vsetkom - co clovek doverne nepozna, na prvy pohlad moze vyzerat komplikovane ... pretoze pri produkte OL - existuje asi 7-8 premennych, z ktorych hlavne 3-4 su najpodstatnejsie : najazd, zostatkova hodnota, nadmerne opotrebenie , nadlimitne / podlimitne kilometre. A poznat logiku operaku, co sa vlastne deje pocas zmluvy. A to, ze preco sa nedaju jednoducho porovnavat ponuky, je otazka na jednotlive leasingovky a regulatorov trhu..

Potom uz mozte smelo porovnavat , hoci aj do excel tabulky, ktoru ste spominal . Pokial vam samozrejme leasingovka „prezradi“ z coho sa sklada ich splatka .. Ak uvazujete o 1-2 autach, na pravnika je to asi vela, skor je to na nejake jednoduche poradenstvo k zakladnej problematike, pri velkom vozovom parku je to uz samozrejme ina vec ....

A dolezite : Pri klasickom financovani si kompletne riziko - spravy vozidla ( servis, pneu, opravy, pozarucne chyby... ) znasa zakaznik sam, pri rozumnom nastaveni cez operativny leasing - ju ale presuva na leasingovu spolonost, a to moze byt casto klucove !

22.11.2017 | Truhlik999

Riziko poruchy a nahradneho auta rioesi vhodne auto - vtedy to koncern asi nebude -)

Pneumatiky a servis sa da bez problemu spocitat.
Pozor, servisne naklady sa neporovnavaju absolutne, ale relativne.

Hint: nemenmovane automobilky v servisnom plane schvalne neuvadzaju ukony, ktore si prevadzka vyzaduje,cprave pre naoko znizenie servisnych nakladov.

Peter Iván

Peter Iván
  • Počet článkov: 14
  • Priemerná čítanosť: 8609
  • Priemerná diskutovanosť: 14
  • RSS blogu

O blogu

Po 16-tich rokoch praxe a práce so zákazníkmi v najväčšej a najúspešnejšej leasingovej spoločnosti pre osobné vozidlá na Slovensku, ma neustále prekvapuje nízke povedomie o operatívnom leasingu. Preto by som chcel poskytnúť rady, informácie, zaujímavosti a možno iný pohľad na uvedenú tému. Myslím, že široká verejnosť a potencionálni klienti si zaslúžia väčšiu znalosť a informovanosť o tomto modernom produkte.



Viac informácií a detailov aj na :



www.leasingexpert.sk 

Moje odkazy