Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Zvyšovanie efektivity predaja párkov a CRM

24.06.2015 | Peter Haspra

Diskusia (2 reakcie)

02.07.2015 | Filip Vítek

Napadá mi len jedno anglické príslovie : "Everything looks like nail for somebody with hammer". Call centrum, call centrum, call centrum. Asi už ani nebudem písať ďalej, lebo ma niekto obviní, že som tu za "hejtera" a budem zbytočne opakovať z niektorých z minulých statusov. Tento druh procesov už nepatrí do zodpovedností ľudí. Dnes už aplikácie a self-service princip davno prekonali telefonické obháňanie.

03.07.2015 | Peter Haspra

Filip,
ked chcem zburat stenu, pouzijem velke kladivo, ked chcem vyrezat slepe crevo, zoberiem skalpel a ked chcem operovat oko, pouzijem mikroskop a velmi male nastroje...pre niekoho su dobre aplikacie na baze self-service principu a pre niekoho je pokrokovym riesenim riesenie na baze call centra.
su rozne rozvinute sektory a rozne firmy. ja som pisal o sektore, kde pracujes s jednoduchymi ludmi, kde sa bavis s tetami, ktore sa nestihli skamaratit s pocitacom, kde mas jednoduche procesy na oboch stranach.

Peter Haspra

Peter Haspra
  • Počet článkov: 13
  • Priemerná čítanosť: 1429
  • Priemerná diskutovanosť: 4
  • RSS blogu

O blogu

Inovátor a stratég.