Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Predaj úverov a Channel Management

30.09.2013 | Peter Haspra

Diskusia (3 reakcie)

02.10.2013 | Filip Vítek

Peto,
vyberas si relativne dobre temy, ale podla mojho nazoru ich ciastocne zabijas sposobom ako pises. Skus skrotit pocet point, ktore uvadzas v clanku. Obcas to posobi ako gulas, vsehochut.

Skus pripadne aj zvazit sugestivnost tonu, ktory pouzivas. Vacsina ludi, ktorych taketo temy zaujimaju, vedia o com hovoris a netreba im to servirovat ako Tvoje dlhorocne zivotne skusenosti. Vyber si, ci budes myslienky prezentovat ako faktami podlozene principy ALEBO ako svoje dojmy (... podla mna). Snazit sa tie veci "akosi spojit" je dost tazko uveritelne.

Drzim palce.

02.10.2013 | Peter Haspra

Filip, som rad, ze sa ti paci moj vyber tem. vsetko o com pisem tu, alebo v inom blogu su temy, ktore sa ma z roznych dovodov dotykali a ktorymi som sa zaoberal. ked si zoberies napriklad clanky o segmentovom riadeni, zakaznicke desatoro, len ucet nestaci, ako aj tento posledny clanok, tak vsetky sa opierali o konkretne zistenia (vysledky prieskumov, analyz a pod., ktore som robil a ktore z pochopitelnych dovodov nemozem uvadzat a ani citovat). v tomto poslednom clanku tiez vychadzam zo skusenosti a z cisel a v niektorych pripadoch hovorim veci, ktorym verim. uvedomujem si, ze niektore moje tvrdenia pre mnohych ludi nebudu nicim novym, ale viem aj to, ze je velky pocet ludi, pre ktorych mozu byt niektore moje tvrdenia inspiraciou.
kedze toto je verejne forum a nechcem byt konfrontacny a ani sa nechcem do nikoho navazat ani nikoho urazat, pisem tak, aby som nebol prilis konkretny. z rovnakych dovodov nemozem uvadzat cisla ani vysledky analyz a prieskumov. velmi rad by som bol konkretnejsi, ale nemozem (keby sme boli kolegovia a nemuseli by sme sa hrat na “slepu babu”, ale zdielali by sme svoje vystupy – urcite by si ma neobvinoval z nedostatku argumentov )

15.10.2013 | redwine82

Ahojte,
skvele, ze obaja v blogoch robite osvetu CRM a zmyslupnej analyze dat.
Podla mna je pri uveroch cena vsetkym, na com zalezi. Skuste vymysliet ako ju nastavit tak, aby zakaznik nemusel odchazat inam.

Peter Haspra

Peter Haspra
  • Počet článkov: 13
  • Priemerná čítanosť: 1430
  • Priemerná diskutovanosť: 4
  • RSS blogu

O blogu

Inovátor a stratég.