Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako má vyzerať úspešný mobilný virtuálny operátor?

05.06.2015 | Peter Haspra

Diskusia (2 reakcie)

09.06.2015 | hulo11

Naše zákony povoľujú krížové dotácie? Ísť na cenu nákladov alebo dotácie, je cesta do pekiel. Viď slovenskí pekári a "rožková vojna". http://spravy.pravd...
A čo pri odchode zákazníka? Vezmete mu SIMku?

19.06.2015 | Peter Haspra

"ist na uroven nakladov..." - nebolo to myslene tak, ze niekto niekoho zdiera. myslienka je postavena na tom, ze ja od niekoho nakupim sluzbu/tovar, ktory dalej nepredavam so ziskom, ale za cenu, za ktoru danu sluzbu nakupujem - a to preto, lebo mojim ocakavanim z takejto sluzby nie je priamy zisk, ale zvysenie spokojnosti vlastnych zakaznikov, ktori budu mat nizsi sklon ukoncit so mnou obchodny vztah. teda ta paralela s rohlikmi, sa na tento konkretny priklad neda uplatnit.

ked zakaznik ukonci so mnou vztah, tak mu simku neberiem, ale len mu prestanem zvyhodnovat ceny - budem mu teda uctovat bezne ceny za volanie.

Peter Haspra

Peter Haspra
  • Počet článkov: 13
  • Priemerná čítanosť: 1431
  • Priemerná diskutovanosť: 4
  • RSS blogu

O blogu

Inovátor a stratég.