Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Šetriť môže znamenať i strácať dych

04.03.2009 | Peter Čerešník

Diskusia (3 reakcie)

04.03.2009 | El gato con botas

Kratky pohlad na graf firmy (http://finance.yahoo.com/q/bc?s=MSFT&t=1y&­;l=on&z=m&q=l&c=) ukazuje, ze investori predpokladaju, ze kriza sa nevyhne ani Microsoftu. Rovnaky vypredaj, ako u ostatnych firiem.

Auta a vypoctovka technika, to vsetko su polozky, co sa lahko skrtaju a kym to ako tak funguje, nebudu sa velmi zakaznici bit o nove. Predpokladam, ze to uz urcite citite na vysledkoch predajov a tento PR clanok vela vody nenamuti.

04.03.2009 | marianblg

Každý cíti pokles, to však neznamená, že život a pokrok ustrnul. V konkurenčnom boji nie dôležite, aby ste mali pravdu, ale aby ste mali „výhodu“ oproti ostatným. V tomto smere optimalizácia využitia IT je správny krok k tomu, aby ste ju dosiahli. A pesimizmus do podnikania nepatrí, a dokonca ani Slovensko ho už nechce. Nemúťte vodu tím, ktorí sa nevzdávajú!

P.S. El gato con botas- Kocúr v čižmách. Prečítajte si rozprávku. Všetko zlé však môže byť na niečo dobré, najmä ak kocúr má odvahu a rozumu za troch.

06.03.2009 | Keni

tiez sa v tejto oblasti pohybujem niekolko rokov ... a autor clanku pise spravne, su oblasti v IT, ktore doslova mrhaju peniaze a ani nevedia za co a co im vlastne treba. Osobne som sa stretol s minanim milionov na rozne IT riesenia, niektore sa ani nedostali do produkcneho stavu.

Neviem ci prave v tomto obdobi su firmy naklonene prave na investicie do IT (priznajme si, ze na virtualizaciu treba investiciu, ak ma byt spravena spravne a efektivne), ale ak firmy k tomu pristupia seriozne a zo stredne-dlhodobeho hladiska (3-5 rokov), mozno prave toto je cas na to spravne rozhodnutie.

Ja osobne vidim prilezitost v tomto obdobi, pretoze v sucasnosti kazda firma potrebuje trzby a v tomto obdobi je zakaznik pan a ma vyhodu pri vyjednavani.

Peter Čerešník (firemný blog)

  • Počet článkov: 7
  • Priemerná čítanosť: 1563
  • Priemerná diskutovanosť: 5
  • RSS blogu

O blogu

Peter Čerešník je generálny riaditeľ spoločnosti Microsoft Slovakia. Priznáva, že aj sám rád vyskúša produkty konkurencie a odmieta, že v spoločnosti pracujú iba zanietení fanatici. Bloguje, lebo verí, že ani v čase krízy nemožno zanevrieť na inovácie.