Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Priamy kontakt so zákazníkom? Na nezaplatenie

06.10.2009 | Peter Čerešník

Diskusia (0 reakcií)

06.10.2009 | Balt

Microsoftu hlavne pomáha, že pomocou lobbingu dokáže pretlačiť svoje produkty s uzavretými formátmi do štátnej správy a tým donúti používať ich riešenia aj ľudí komunikujúcich s touto správou.

07.10.2009 | alex.botev

Moj navrh pre MS ohladom optimalizacie - ponukat jednu ediciu OS, ktora bude obsahovat vsetky ficrs. Je vskutku otravne riesit, aka verzia OS sa dodava s takym-onakym hardwarom a ake ma obmedzenia.
Uznajte, nezasluzia si vsetci zakaznici lepsiu ochranu proti strate dat alebo nefunkcnemu HW? Alebo ak edicia Home Basic nie je najlepsim riesenim pre notebooky, preco ju tam prepanajana dovolite davat?

12.10.2009 | Jiří Ščobák

... tento konkretni blog se mi nelibi. Hlavne proto, ze se tezkopadne cte. Samozrejme, ze je toto firemni blog, to ale neznamena, ze musi znit jako tiskova zprava. I komercni blog muze byt ctivy (mozna, ze by tomuto konkretnimu neuskodilo prokraceni).
P.S. V marci 2007 jsem take napsal clanek http://scobak.blog.... o tom, ze top predstavitele firem maji pri blogovani stale znacnou rezervu :).

Peter Čerešník (firemný blog)

  • Počet článkov: 7
  • Priemerná čítanosť: 1564
  • Priemerná diskutovanosť: 5
  • RSS blogu

O blogu

Peter Čerešník je generálny riaditeľ spoločnosti Microsoft Slovakia. Priznáva, že aj sám rád vyskúša produkty konkurencie a odmieta, že v spoločnosti pracujú iba zanietení fanatici. Bloguje, lebo verí, že ani v čase krízy nemožno zanevrieť na inovácie.