Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ryba smrdí od hlavy

10.04.2014 | Pavol Boroš

Diskusia (1 reakcia)

07.05.2014 | motik

Paradny blog, velmi trefny a pravdivy. Toto by malo byt zavesene na kazdych manazerskych dverach do kancelarie. Bohuzial, cim dalej tym viac sa presadzuju prave manazeri, ktorym su tieto riadky kompletne cudzie, dokazu sa udrzat vo svojej pozicii na ukor inych poctivych zamestnancov, prisvojit si ich vysledky a este viac zhorsovat pracovnu moralku a atmosferu. Maloktory manazer si uvedomuje, ze zakladom dobre fungujucej firmy produkujucej slusny zisk, je spokojny zamestnanec. Firma je o ludoch, je to ako mravenisko. V dnesnej dobe len velmi malo firiem investuje do ludi a vazi si svojich ludi. Cim vacsia korporacia, tym viac manazeri na beznych zamestnancov prdia, dokonca aj vtedy ak diskomfort zamestnanci otvorene pomenuju...alibizmus vyhrava. Cakal som, ze kriza vytriedi dobre zrna od zlych a mam skor pocit, ze sa stal presny opak. Ti, ktori maju najviac odolne zaludky na rozne podpasovky, svinstva atd , ti sa este viac zabetonovali na svojich poziciach, pripadne postupili vyssie. V takom pripade je utek z takejto firmy najlepsim riesenim :).

Pavol Boroš

Pavol Boroš
  • Počet článkov: 17
  • Priemerná čítanosť: 1192
  • Priemerná diskutovanosť: 2
  • RSS blogu

O blogu

Verím, že o vážnych a dôstojných témach, aké poväčšinou tie manažérske témy sú, sa dá písať zaujímavo a s občasnou iróniou medzi riadkami.