Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Líder mánia je nič viac, len novou agendou vzdelávacích firiem?

26.08.2014 | Pavol Boroš

Diskusia (3 reakcie)

26.08.2014 | augustin.ondrejkovic

Úspešný manažér? Byť v správny čas na správnom mieste.

28.08.2014 | sunkaster1

uz mi chyba len veta: vpred k svetlym zajtrajskom.

tento prispevok stylom akym je napisany kludne mozeme zaradit medzi "ulety autora, ku ktorym ho vzdy tahalo".

01.11.2017 | Slobodný

V podstate drvivá väčšina manažérov je v rovine akýchsi lokajov firmy. Musia poslúchať a plniť príkazy tlačiť zamestnancov do určenej formácie. V jednom uhle pohľadu je to v poriadku. Ale beda, ak nedokážu vo svojom pracovnom živote pozerať a zhonocovať aj iné uhly pohľadu. Vodcom sa vidí každý z nás. Ale viete čo? Skúste si zobrať cudzieho psa na vodítku a prejdite sa s ním. Koľko zbytočných príkazov, ktoré nedavajú ani tomu psovi zmysel. Manažéri si často myslia, že tých pár zručností a skúseností stačí, źe to je všetko. A tak potom vyzerá výsledok, stav firmy, tímov zamestnancov, kultúra, spoločnosť. Tak sa udržiavajte tabuľkový mamažéri...

Pavol Boroš

Pavol Boroš
  • Počet článkov: 17
  • Priemerná čítanosť: 1192
  • Priemerná diskutovanosť: 2
  • RSS blogu

O blogu

Verím, že o vážnych a dôstojných témach, aké poväčšinou tie manažérske témy sú, sa dá písať zaujímavo a s občasnou iróniou medzi riadkami.