Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Škoda nového loga Škody

12.02.2011 | Mirec D

Diskusia (4 reakcie)

13.02.2011 | admin

http://auto.sme.sk/c...

13.02.2011 | skorodochodca

a bude z neho W ..
V šedom prevedení je logo elegantnejšie.

13.02.2011 | filipkoxy

Nic proti autorovi, ale hodnit takuto vec stylom paci nepaci (na zaklade subjektivneho vnimania estetiky) vacsinou znamena pohromu pre kazdeho dizajnera. Redizajny su casto neodbornou verejnostou primane tazkopadne, a zvlast ked vnimanie verejnosti ovplyvnuju neodborne clanky. A to vsetko napriek tomu, ze "logo" je po dizajnerskej stranke (funguje/nefunguje) omnoho lepsie ako jeho predchodca.

PS: stastie, ze pan Driensky ma dobry vkus :) (subjektivne hodnotenie vkusu)

13.02.2011 | Miroslav Driensky

...dakujem za uprimnost, urcite sa nehram na dizajnoveho odbornika, v skutocnosti ide (ako ste spravne napisali) o subjektivne vnimanie tejto znacky. U kazdeho je to samozrejme o niecom inom. Skodovkam fandim a dufam, ze nove logo sa vydari. Podla najnovsich informacii, ktore som v case pisania prispevku este nemal k dispozicii, sa noveho loga vraj dockame uz zaciatkom marca na autosalone v Zeneve. Tesim sa na to...

-m.d.-

Miroslav Driensky

Miroslav Driensky
  • Počet článkov: 15
  • Priemerná čítanosť: 1929
  • Priemerná diskutovanosť: 3
  • RSS blogu

O blogu

Reportér TRENDU.