Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Utlmená výstavba diaľnic na Slovensku

22.08.2013 | Milín Kaňuščák

Diskusia (3 reakcie)

23.08.2013 | Roman Kanala

Pri článku nie je link "upozorniť na chybu", tak to píšem do diskusie:
"úsek Lehôtka pod Brehmi – Šiatorská Bukovinka (8,5 km) na R1"
v skutočnosti ide o Šášovské Podhradie. Šiatorská Bukovinka je hraničný prechod pri Fiľakove.
 
Táto Počiatkova bezradnosť má okrem iného za následok, že sa nestihne vyčerpať asi miliarda eur z eurofondov do 2015. To je tak obrovská škoda, že to nemá obdoby. Napadá ma jedno slovo: sabotáž.
 
Najpotrebnejšou stavbou je už 20 rokov tunel Soroška. Stále kde nič, tu nič. Veľmi potrebný je tunel pod Donovalmi. O ňom chvíľku hovoril Fígeľ, ale potom padla vláda. Tzv. R7 tiež už mala byť až po Nové Zámky. Mám podozrenie, že ide o pokračovanie žilinského sprisahania, že pokým nebude Višňové, budú sabotovať všetky úseky všade v republike.

15.09.2013 | uhrin.jan

Asi tak :(
Nech žije Sľubotechna !!!
Ovčania ju budú znovu voliť ... :(

02.10.2013 | mee

nestavajuu ??

nevadii!! ...dame pivogulas, zabudneme znovu odvoliiime !

..hm.. asi sa uz tazie tuneluje, tak naco tam tlacit zdroje ;-)

Milín Kaňuščák

Milín Kaňuščák
  • Počet článkov: 11
  • Priemerná čítanosť: 3026
  • Priemerná diskutovanosť: 11
  • RSS blogu

O blogu

Som majiteľom a konateľom spoločnosti, ktorá sa venuje investičnej príprave, výstavbe, projektovému manžentu a stavebnému dozoru KAMI PROFIT s.r.o. 



V súčastnosti som tiež expertom KDH pre oblasť podnikania. 



V minulosti r. 2010 - 2012 som pracoval ako Generálny riaditeľ sekcie pozemných komunikácií, cestnej dopravy a PPP projektov na Ministerstve Dopravy Výstavby a Regionálneho Rozvoja. Pod mojím vedením bol dokončený PPP projekt rýchlostnej cesty R1 - Pribina. 

www.najomnebyty.sk