Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Živnostník = podvodník

13.10.2013 | Jozef Mihál

Diskusia (56 reakcií)

13.10.2013 | Motylx

Aké kroky pripravujete?
Sas?
Opozícia?

13.10.2013 | Jozef Mihál

SaS predstaví v najbližších dňoch špecifický program pre živnostníkov. Reálne ho však môžeme presadiť najskôr po roku 2016. Preto je dôležité aj to, aké kroky pripravujete Vy, ako volič.

13.10.2013 | Motylx

Aké kroky pripravujete ako odpoveď na tieto zvrhlosti?
Sas?
Opozícia?

Nie som volič.
Už nie.
Ale ten cirkus stále platím.
A som tiež prirodzene zvedavý.

14.10.2013 | dufus

Ked nevolis, tak co je ta do toho? Len plat a nepytaj sa.
Nevolit je alibizmus najhrubsieho zrna, pretoze vzhladom na nas volebny system tvoj hlas "pripadne najsilnejsiemu". Nevolenie nie je riesenie.

14.10.2013 | Motylx

Máš to pomylene, mojko.
;)
Ak si kúpim nekvalitny produkt, tak ho reklamujem.
Nemusim zamestnavat manazment tej firmy.
Ty asi drzis hubu.

Tento cirkus platim naviac z donutenia.
Nedobrovolne.
Vyhrazaju sa mi nasilim.
Takze ho budem kritizovat, co mi hrdlo raci.
Ak za svoje prachy dostanem nekvalitu.

Aky alibizmus?
Nebudem legitimizovat nasilnicky zvrhly systém tým, že sa ho budem sám zucastnovat.

Tým, že nevolim, nikomu z parazitov nepomaham.
Máme pomerny systém.
Rozmýšľaj, mojko.
Ak máš čím.
;)

14.10.2013 | dufus

Oooh :) Dakujem za blahosklonny ton.
Tvoja analogia je uplne a totalne odveci.

Ako spravne pises, platis tento cirkus z donutenia a mas len dve moznosti s tym nieco robit - volit vo volbach, nakolko to ovplyvnuje tvoj zivot, alebo sa odstahujes do normalnejsej krajiny.

Som rad, ze som sa ta dotkol, pretoze to bolo mojim cielom. Strasne mi lezu na nervy ludia, ktori su alibisti a na jednej strane hovoria, aki su "cool", ze nevolia a na druhej nadavaju na fungovanie statu. Cize sa pytam, ako ti pomoze stazovanie na internetovom fore, miesto ucasti na volbach?

Neucastou nikomu nepomahas? Bud si naivny, alebo nerozumies volebnemu systemu (o com pochybujem).

14.10.2013 | Motylx

Tým, že nevolim, nelegitimizujem tento systém.
Tým, že nevolim, žiadnemu z parazitov nepomaham.
Dokáž opak, mojko.
;)

14.10.2013 | dufus

Vidim, ze debata je zbytocna. Pokojne teda dalej pis na internetovych forach, to ti nepochybne velmi pomoze :)
A ty mozes mat dobry pocit, ze ziadnemu parazitovi nepomohol, akurat ze ti zvoleni paraziti ti budu zasahovat do zivota.

14.10.2013 | Motylx

Presne tak, mojko.
Budú nam zasahovat do životov.
Poviem ti novinku...budú nám zasahovat do životov tak, či tak.
Ty by si s rovnakým pristupom sklanal hlavu aj pred hajzlom s pravom prvej noci.
Jeden by ti chcel pretahovat manželku celú noc, druhý len hodinku, dve.
Tak by si celý rozochveny s úsmevom na perách aj s chlebom a soľou vítal...ktorého vlastne?
Predstav sa.

Už odmietam menšie zlo.
Dokážeme ho vôbec rozoznat?

Súhlasím s tebou v tom, že diskusia s tebou nemá význam, mojko.
Koľkým si už požičal frajerku?
S čím by si sa ešte rád podelil?
;)

14.10.2013 | dufus

Zaujimave osobne invektivy.
Ty si zatvoril pred problemom oci s presvedcenim, ze tym problem zmizne - prekvapenie, nezmizne.
Ale v poriadku, dostatocne si ma presvedcil, ze nevolis a si na to hrdy, teraz mi skus povedat co cakas - svateho cloveka, ktory sa zrazu objavi, bude bez poskvrny, vyhra volby a zacne riadit tento stat podla vsetkych moralnych a etickych pravidiel?
Nehnevaj sa na mna, ale ja skutocne nerozumiem co vlastne chces a ocakavas.
Alebo si proste len rezignoval - vsetko je *******, lepsie to nebude a moze to byt len rovnake, pripadne horsie?

14.10.2013 | Motylx

Naopak.
Ty si ten, ktorý oči ani neotvoril.
A čím dlhsie budú mať ľudia oči zavreté, tým dlhsie bude trvať táto agonia.
Čím skôr ich otvoria, tým skôr skončí tento nelegitímny ( pre mňa ), zlodejsky, vydieracsky systém, ktorému hovoríme štát.

Totalitu stalina, hitlera asi odmietaš.
Lenže tento systém má v sebe zabudovaný princip, že sa znovu a znovu dopracuje k nejakej forme totality.

Alebo, ak ľudia dostatocne dozrejú a pochopia a odmietnu, tak to bude začiatok konca tohto vytvoru, tohto netvora.

Scenarov môže byť viac...decentralizacia, prenasanie kompetencii na menšie celky, bude stupat význam miest, tie si budú nárokovať väčšie kompetencie, viac peňazí, čo sa mimochodom tak trochu deje aj dnes, alebo sa yo zrazu neočakávane zruti ako domcek z karat ako bývalý východný blok, alebo ten prechod môže byť kontrolovany, alebo...

Ten čas príde.
Ľudia dnes ešte nie sú dostatocne zreli, pripraveni, ale raz budú.
Podľa mňa je to nevyhnutné.
Ak si len trochu vážia sami seba, svojich blízkych, svoje pravo ísť za svojím šťastím.
Slobodne.
;)

14.10.2013 | dufus

To co si popisal sa najviac podoba asi na Svajciarsky system fungovania statu. S tym, co si napisal v poslednom prispevku sa totalne stotoznujem, no nic to nemeni na mojom nazore na tvoj vztah k volbam. Pretoze k tomu, co popisuje sa bud dostanes sokovo, co moze mat katastrofalne nasledky, alebo postupne a k tomu sa dostanes len cez volby.
Pre mna je nepochopitelne, preco ludia ignoruju miestne z zupne volby, ked to su veci, ktore sa ich bytostne dotykaju.
Preto nie celkom rozumiem tvojmu postoju k volbam (aby sme sa vratili k povodnej teme).

14.10.2013 | Motylx

Vo švajčiarsku je viac priamej demokracie.
Pre mňa je neprijatelna aj priama, aj zastupitelska.
Obe sú predovšetkým o násilí pachanom na mne.
Preto je to pre mňa nelegitimne.
Tak ako by som sa snažil vyhnut vojne, pretože to nie je moja vojna, rovnako nebudem svojou ucastou legitimizovat túto ICH vojnu.
Naozaj neviem ako ti to mám jasnejšie napísať.
Nemám červené a modré tabletky.
Ľudia sa musia zobudiť.
Asi aj ty.
:)

14.10.2013 | dobremag

aj ked tvoje nazory na viac menej bezštátnu spoločnosť sa mi páčia a som všetkými desiatimi za, toto tvoje prirovnanie s prepožičiavaním frajerky bolo riadne mimo. podla tvojej logiky si dufus vyberá medzi tým, kto mu ju bude preťahovať celú noc a medzi tým, ktorý mu ju bude preťahovať pár hodín. a čo si vyberáš ty bez voľby? svojej frajerka vlastne dopredu hovoríš "Milá Emília, ja nevolím, mne je jedno kto ťa bude preťahovať a ako dlho." .... dosť charakterné :)

14.10.2013 | Motylx

Nie.
Ja nespolupracujem.
Hľadám všetky možnosti ako svoju ženu, svoju rodinu, svoj majetok pred vypalnikmi, zlodejmi, parazitmi uchranit.
Nesklanam sa pred nimi.
Nič od nich neocakavam.
Nebojim sa ich.
O nič ich neprosim.
Nenecham sa krmit iluziami.

" Zodpovedni volici " udrziavaju toto predstavenie iluzionistov neustale v chode.

Ak si si nevsimol, tak ja som sa na rozdiel od " zodpovednych volicov" postavil a nahlas povedal, ze pravo prvej noci neuznavam a nic podobne trpiet nebudem a uz vobec sa nenecham zatiahnut do falosnej hry, ze co je lepsie, ci dve tri hodky, ci cela noc.
Ostatni spolupracujte dalej.
Poziciavajte svoje zeny, nechajte sa sodomizovat.

Nemas pri volbach pocit, ze sa chlapci zase na tebe vyblbli?
Na tvojej zene?
Na tvojej rodine?
Na tvojej penazenke?
A zas?
A znovu?
Tak sa hraj, prijemnu zabavu.
;)
.

15.10.2013 | Motylx

Precitaj si celu seriu, aj diskusie su zaujimave:

http://finmag.peniz...

15.10.2013 | Motylx

Po precitani clankov:
ktori z nas su teda ti skutocne zodpovedni?
;)

16.10.2013 | hektor23

A tym ze nevolis, ten system nelegitimujes?
To je co za pakovinu. Prast jak uhod, pseudointelektualny blabol bez obsahu.

16.10.2013 | Motylx

Stretneme sa povedzme desiati, alebo ta prepadneme desiati a preberieme, co s tebou a s tvojimi prachmi.
Mozes sa tej debaty zucastnit.
Tym ju legitimujes.
Uznavas, ze mame pravo demokraticky o tebe rozhodnut.

Alebo taku zvrhlost odmietnes.
Odmietnes o tom co len uvazovat, nie este aj diskutovat.
Odmietnes uznat pravo vypalnikov na tvoj zivot, majetok.
Mozu to urobit len proti tvojej voli.
Nasilne.
Nelegitimne.

Hadam nemas pocit, ze nieco realne ovplyvnujes.
Vsak sa ti smeju rovno do tvare a ty to nevidis.
Nech volis kohokolvek, volis tych istych.
Alebo si naozaj taky zaujaty babkovym divadlom?
Iluzia sa stala tvojou realitou?

Kto je tu pseudo a kto skutocny?
;?

17.10.2013 | Motylx

* legitimizujes*

17.10.2013 | Motylx

Legitimita = opravnenost, spravnost.

Odomna nema nikto opravnenie, suhlas siahat na moj zivot, slobodu, majetok.
A vobec nepovazujem tento system za spravny,spravodlivy...

Od teba to opravnenie ma.
Povazujes ho dokonca za jediny spravny.

Ty si zasluzis po hube.
Za hlupost a zbabelost.

Ja si tiez zasluzim po hube.
Za mudrost a odvahu.

:D

17.10.2013 | libertarian

Motylx :
Ty si už dorazil až do jadra problému. Ale podstatu tohto jadra problemu nevysvetlíš 99% -ám slovákov. Slováci nechápu ani význam tých slov, ktoré používaš. A pochopiť samotnu logiku toho, to už je mimo ich schopnosti. A tiež mimo ich záujem. Dnes už letí slovenskom iba úroveň nastavená slovenskými TV serialmi a Farmou. Slovo LEGITIMITA je mimo obzor ludí.

17.10.2013 | Martin Belobrad

:D vidim, ze si uz dorazil na hranice anarchokapitalizmu :D

14.10.2013 | milanll

Jozef, ospravedlnujem sa, ale k obsahu blogu sa nejdem vyjadrovat, kedze ste znova pouzili ten vas typicky uplakany ton o zlom zlom Ficovi a vasej strane, ako jedinej nositelke pokroku, co ma mimoriadne rozveselilo.
Mozno nabuduce, ked pouzijete menej utocny, rozhodne menej emocny a viac odborny a nezaujaty pohlad na vec.

Co ma vsak rozosmialo este viac, to je ta vasa vyzva v blogu na diskutujuceho Motylx - ake kroky ide robit on, ako volic.
Odhliadnuc od vasej neskutocne primitivnej odpovede, kde vinu a zaroven zodpovednost znova hadzate na plecia inych, velmi rad vam napisem, co idem ako volic robit ja:

Idem sa snazit oznamit celemu narodu, ze tak vy, ako aj vasa strana, pravica, ale aj celkovo politicka scena, ste obycajnymi natvrdlymi komunistickymi kadrami, ktore nemaju o modernej trhovej ekonomike ani tu najmensiu sajnu.

Vasa neodbornost a zaroven stupidita a natvrdlost, su doslova zarazajuce.
Tie nezmysly, pokrutene verzie a argumenty, ktore pouzivate pri zavadzani ekonomickeho systemu su tak odtrhnute od reality, ze dovolim si tvrdit, ze priemerny prevracac hamburgerov na Zapade vie o trhovej ekonomike viac, ako viete vy.

Vy ste skutocne tak tupi a jednoduchi, ze sa to neda ani opisat.
Co je vsak najviac zarazujuce, to je vasa osobna uroven vas vsetkych.
Ked vy sa v tej vasej primitivite, neodbornosti a trufam si to nazvat idiotizme, stale spravate ako nejake nadprirodzene nadpozemske bytosti, kde svojou vlastnou neuveritelnou aroganciou sa povysujete nielen nad narod, ale aj nad samych medzi sebou.

Jozef, ani si nedokazete predstavit, ako pateticky a uboho posobite na vsetkych ludi, ktori zazili aspon trochu civilizovane spolocnosti a ktori sa mali moznost o trhovej ekonomike dozvediet nieco z tej prvej ruky - z realneho trhoveho prostredia bud v Zap. Europe, alebo inde v dalsich vyspelych krajinach.

To, co si pred trhovou ekonomikou predstavujete vy, to je iba znoska nezmyslov a demagogie z tej byvalej komunistickej propagandy a ideologie, kde ste si vytvorili vasu predstavu o kapitalizme a ktora nema s tym realnym kapitalizmom absolutne nic spolocne.

A 23-rocne vysledky toho vasho mentalneho pomatenia hovoria same za seba.

Tieto riadky vam pisem tymto tonom preto, pretoze som vas vackrat vyzval v minulosti na dialog a vy ste nikdy neboli, ci uz zo strachu, alebo z dovodu vasej povyseneckosti, ho schopni aspon skusit.
Vy ste sa vzdy radsej vzili so ulohy ,,nadclovekov'', ktori maju patent na riesenia vsetkych problemov tejto krajiny a dokonca aj tohto sveta(R.Sulik).

Moja ponuka na diskusiu a tym padom na vase dokazanie, ze nie ste primtivnymi arogantnymi necivilizovanymi prascami, ale inteligentnymi ludmi, stale trva.

Pokial ju budete dalej ignorovat, ja sa budem snazit dalej informovat narod o vasej skutocnej odbornej a profesialnej urovni - ci uz z toho ekonomickeho hladiska, alebo toho ludskeho.
Samozrejme, mozte sa smiat nad tymito riadkami a mavnut nad nimi jednoducho rukou.

Je to vasa volba, Jozef.
Donekonecna tento narod a samych seba klamat nedokazete.
Ste kto ste a na akej urovni sa nachadzate.
Ked sa verejnost dozvie o tom, co to je skutocna trhova ekonomika, v tom lepsom pripade budete sluzit ako celonarodny terc posmechu.
Tu horsiu variantu prijatia od verejnosti necham na vasej predstavivosti.

Milan Zitnak

15.10.2013 | Motylx

Mihalove odpovede, aj odpalenie lopticky na moju stranu beriem.
Je to ok.
My vsetci mame zodpovednost.
Niektori to vyhodnotia tak, niektori inak.
Niektori su volici, z inych ( tych zodpovednejsich ) sa stanu nevolici.

15.10.2013 | skorodochodca

Som presvedčený, že osobitný program pre živnostníkov nie je cesta. Dobrou cestou bola myšlienka znížiť vplyv štátu na život ľudí v predvolebnom programe SaS na rok 2010 - a to sprivatizovanie poistenia straty príjmu - poistenia v nezamestnanosti - k čomu som Vám písal, že by tam mali čiastočne patriť aj nemocenské poistenie. Sám si poistím, čo chcem a na koľko ... a podľa toho platím a mám právny nárok. Teraz, ako majiteľ a zamestnanec sro, platím poistenie v nezamestnanosti, ale na dávky ako zamestnanec nebudem mať nárok, lebo zákon z roku 2004 (z dielne inteligentnejších a spravodlivejších "modrých") ma z poberania vylúčil, ale z platenia nie! Pritom som ako nezamestnanecké nečerpal ani po strate zamestnanie - urobil som si živnosť a šiel som prácu ponúkať na "trh". A čerpať ani nebudem, zákazkovo som vykrytý až do dôchodku ... platenie poistenia v nezamestnanosti je pre mňa obyčajným výpalným, ako budúce licencie.
Ak chcete pre živnostníkov niečo urobiť, tak to robte tak, aby sa odstránilo protežovanie a znevýhodňovanie z titulu formy vlastníctva - je toho v legislatíve aj po vás veľa - nie len na tri podania na ÚS.

14.10.2013 | Motylx

Odpoveď na podobnu otázku z miskovovho blogu na smecku:

Ďakujem za názor.

Autor nie je právnik (aj keď je poslanec a exminister). Má vzdelanie humanitného a ekonomického zamerania, ale blogy nepovažuje za priestor na akademickú debatu a preto zvolil v blogu taký spôsob argumentácie a jazyk, aký zvolil.

Mimochodm, zvažujeme aj naše ďalšie politické kroky v súvislosti s týmto hlúpym nápadom, ale čakáme na konkrétnu podobu vládneho návrhu.

Prajem pekný večer!

12.10.2013 23:32 | Oznám správcovi | Odkaz Reagovať | Martin Chren |

Pozdravujem Hodnoť:

Priamo v clanku sa nachadza odkaz na clanok z roku 2002, ked sme napadli ustavnost obdobneho opatrenia na Generalnej prokurature (ako obcianske zdruzenie sme nemali pravo obratit sa priamo na US). Dnes este nejde o navrh zakona, ale o prezentovany legislativny zamer, takze zatial nie je co napadat. Urcite sa tym ale budeme vazne zaoberat.

14.10.2013 | Motylx

Obaja reagovali na tento prispevok. Rovnako dobre sa hodí aj sem:



ak by tento článok Hodnoť:

napísal priemerný bloger, bol by to fajn článok. ak ho ale napíše poslanec a exminister, je to článok pre populizmus. nič iné. človek by očakával, že autor bude argumentovať ústavou, napr.

(1) Povinnosti možno ukladať a) zákonom alebo na základe zákona, v jeho medziach a pri zachovaní základných práv a slobôd, b) medzinárodnou zmluvou podľa čl. 7 ods. 4, ktorá priamo zakladá práva a povinnosti fyzických osôb alebo právnických osôb, alebo c) nariadením vlády podľa čl. 120 ods. 2.

(1) Každý má právo vlastniť majetok. Vlastnícke právo všetkých vlastníkov má rovnaký zákonný obsah a ochranu. Majetok nadobudnutý v rozpore s právnym poriadkom ochranu nepožíva. Dedenie sa zaručuje.

(4) Vyvlastnenie alebo nútené obmedzenie vlastníckeho práva je možné iba v nevyhnutnej miere a vo verejnom záujme, a to na základe zákona a za primeranú náhradu.

teda, blog by mal ukázať, že vláda porušuje ústavu tým, že porušuje rovnosť vlastníctva, rovnosť právnických osôb a to tým, že z daní jedných subjektov dotuje iné subjekty v hospodárskej súťaži a dokonca znárodňuje majetok subjektov, keďže sa chystá zdaniť stratu, inými slovami vykryť zo svojho majetku nie len stratu, (tá sa vykrýva z minulého zdaneného zisku, či z úveru, teda zo zdanených financií iných subjektov) ale aj daň z tej straty, čo je inými slovami znárodnenie finančných prostriedkov.

argumentov je ešte dosť.

no a na základe uvedeného mohol autor napísať, že podávajú predbežný návrh na ús, aby pozastavil účinok takéhoto zákona, pokým ús nerozhodne, či taký zákon nie je protiústavný.

to, čo tu predviedol človek platený z našich daní ako "pravičiar" tak to je čisté zúfalstvo.

čakám od majiteľov sociálneho pohlavia klikanie na mínusku o 106. fekete, začínaš!

a boľševizmus musí byť zničený!!!

Reagovať |

12.10.2013 14:42 | Oznám správcovi | Odkaz

14.10.2013 | slimak79

Ja som bol ich volic dva krat, ale aj podla argumentov co davas a tebe podobni - mi doslo ze to tiez bolo slapnutie do hovna. Ze Jozef?

Teda sas - inak ja neviem k comu ste ako strana - bud si pripravte program a vystupenia a..., alebo kaslite nato.

14.10.2013 | Jozef Mihál

Áno, z histórie je známy precedens a čudujem sa, že Kažimírovi to nevadí. Tu je link:

http://ekonomika.sm...

Ak Kažimír skutočne presadí daňové licencie, čiže daň zo straty, samozrejme SaS (verím že spolu s ostatnou opozíciou) podá návrh na konanie na Ústavný súd.

Ďalšie podanie pôjde vo veci nesúladu zákona o dávkach v hmotnej núdzi s Ústavou.

Pripravujem ešte jedno podanie na Ústavný súd ale nechcem o ňom dopredu hovoriť.

15.10.2013 | Motylx

K tym zivnostnikom: ak to bude v duchu clanku z hn, tak fajn.
Ak by ste k tomu pridali odstranovanie prekazajuceho statu, nielen pre zivnostnikov,ale aj pre firmy ( legislativa, byrokraticke nezmysly ), tak este lepsie.
Nerozumiem lavicovym krokom v " pravicovej " strane.
Konkretne myslienke zakladneho prijmu.
???

Spominany clanok z hn:
http://komentare.hn...
Je to ono?

14.10.2013 | od A do Z

Mňa by skôr zaujímalo ako bude zavedenie licenčnej dane zapracovaný do legislatívy .Som v strate v daňovom priznaní môžem odpisovať 7 rokov (strata pri začínajúcom podnikaní).
Začínam byť v zisku,ale nie v takom aby prevýšil môj ročný odpis zo straty.Budem platiť licenčnú daň?Nebude to rozpor v tom,že štát ti dovolí uplatniť si stratu ,ale zaplatiť licenčnú daň musíš?Bude sa zaplatená licenčná daň brať ako náklad podnikateľa na udržanie príjmu,keď som v strate?
Štát mi dá možnosť odpisovať stratu 7 rokov ,ale licenčnou daňou mi pomôže stratu prehĺbiť. Budú musieť asi prekopať celý zákon o podnikaní a účtovníctve,lebo tam je zapracovaná, len daň zo zisku a veci s tým súvisiace.

14.10.2013 | stevepe

Ten nadpis je zavádzajúci, neplatí to vždy

ak je živnostník podvodník, tak prečo fico nie je živnostník?

14.10.2013 | Inventor

Pokial tomu dobre rozumien, tento licencny poplatok sa zivnostnikov tykat nebude, cize kontext nadpisu je prinajmensom trochu zavadzajuci. Sam som zivnostnik a volil som SaS, som vsak velmi sklamany, nakolko vysledkom vasej pravicovej politiky bolo znacne obmedzenie pausalnych vydavkov a zvysenie odvodov. V absolutnych cislach ste zhorsili situaciu mnohych zivnostnikov viac nez vlada pred vami aj ako ta sucasna. Vasa retorika ma nezaujima, nepodnikam pre dobry pocit, na com zalezi su skutocne ciny a v tomto ohlade vasa vlda sklamala zivnostnikov na celej ciare. Nemozem sa zbavit dojmu ze bez ohladu na to ci si vlada hovori lavicova alebo pravicova, zivnostnici su skupinou o ktoru sa v praxi nesutazi a sluzia len na to aby zaplatili sutaz o dochodcov a socialne odkazanych v pripade lavice ci studentov, lepsie platenych zamestnancov a velkopodnikatelov v pripade pravice.

15.10.2013 | Motylx

Konecne niekto, kto to tiez vidi.
Ze kral je nahy.
Ze modri, cerveni, hnedi, ci zeleni, vsetci su rovnaki.
Siahaju nam coraz viac do penazeniek....

Preco a ako k tomu dochadza je pekne popisane tu a v dalsich hamplovych clankoch:

http://finmag.peniz...

16.10.2013 | Al Adin

Kroky Smeru majú "hlbokú" logiku jedného stolárskeho tovariša menom Klement Gottwald.

17.10.2013 | samorost

NEVOLIT je tupost kombinovana s naivitou, kdy se ocekava spasitel nebo zazrak.
Jinak napisane, nejvetsi hajzlik je ten, kdo je v case krizy neutralni anebo je mu to jedno.
Nejenze se nic nevyresi, ale jeho blbost a lenivost, situaci jen zhorsi.
---
Evoluce je postupnost drobnych kroku, ktere neustale vylepsuji stare a osvedcene veci. Nic se neudeje nahodou. Pokud je neco skokove, tak vetsinou jen k horsimu. Treba meteorit nebo idiot typu Fico, Meciar nebo Dzurinda. A neni rozdil mezi temi, kteri to delaji vedome a ti, kteri to delaji v dobre vire. Ani jedna vlada doted nebyla prolidova a vubec se nesnazila o zlepseni zivota vsech. Vetsinou se starali jen sami o sebe.
---
A pokud se najde strana, ktera je pragmaticka a navic tomu rozumi, tak je nasledne vsemi moznymi zpusoby znicena, protoze idioti a nenazranci nikdy nebudou akceptovat, aby se mel nekdo jiny dobre a lepe, nez jen oni.

17.10.2013 | Motylx

VOLIT je tupost kombinovana s naivitou, ked sa ocakava spasitel, alebo zazrak.
Inak napisane, najvacsi hajzlik je ten, kto je v case krizy sprosty a odovzdany.
Nielenze sa nic nevyriesi, ale jeho tupost a odovzdanost situaciu este zhorsi.

Zvol si svojho otrokara a bud presvedceny o tom, aky si chytry a zodpovedny.
Otrocka moralka je svina.
;)

17.10.2013 | samorost

otazka je v tom, co vyresis tim, ze nevolis ??
---
Muj nazor je takovy, ze i male zlepseni se pocita a pokud je nekdo sprosty a blby, tak je to jeho problem. Dneska je doba, kdy kazdy kasle na kazdeho a pokud si clovek nepomuze sam, tak muze nadavat jen sam sobe.
---
Jediny komu to vyhovuje jsou nenazranci a pricucnuty. Takze si se pekne identifikoval a je jasne, ze volit je pro tebe nesmysl, protoze by si likvidoval sam sebe.

17.10.2013 | Motylx

Dam sem ten link este raz.
Ja to neviem lepsie napisat ako hampl.
Pocitam samozrejme s tym, ze si ho neprecitas a ak si ho precitas, ze ho nepochopis.
Ak si nepochopil moj jednoduchy polopatisticky odkaz, tak toto bude na teba privela.
Ale za pokus to stoji, predsa len je to v tvojom rodnom jazyku.
Tak sa posnaz.
Zapoj mozgove zavity.
Niet nad myslienkove dobrodruzstvo.
;)

17.10.2013 | Motylx

http://finmag.penize...

18.10.2013 | Motylx

Mihal sa infiltroval do sas:

Dôležitejšie ako zvýšiť počet kontrol podľa Mihála je prísť s novými metódami odhaľovania nelegálnej práce. Pomôcť by mohli agenti provokatéri, Mihál s nimi počíta v novele Trestného zákona a poriadku, ktorú pripravuje, no ešte zvažuje, či ju predloží.

„Treba sofistikovanejšie metódy odhaľovania. Infiltrovať sa do firiem a vytvoriť exemplárne prípady, aby si to ostatní rozmysleli,“ hovorí exminister.

Toto je naša najpravejsia pravica.

Pre " zodpovedných " pravicovych volicov.
;)

18.10.2013 | samorost

ty si jeden z tech jednodussich, ktery si vymysli nazor a potom na nej odkazuji, jako na svatost.
---
Ono totiz nic neni cernobile a mantinelismus je casto jedinym vychodiskem pro ty, kteri se sklamou. Takze, kdyz maji zle uvarenou veceri, tak se hned chteji rozvadet, apod. Proste jsou to slabosi, bez stipky zodpovednosti a predstavivosti.
Nebo druha moznost, jsou pricucnuty a zneuzivaji situaci ve svuj prospech.

18.10.2013 | Motylx

Ja som si vymyslel názor a hampl to dal na papier?
:)
Hampl píše o volicoch,o voľbách, o volenych, pre volicov, ja som nevolic.
Ale to je len detail, ktorý ti unikol.
:)
Dalsia vec je tvoje zlyhanie logiky.
Píšem o zruseni štátu a pre teba to znamená, že som na štát pricucnuty?
:)
No nič, snažil som sa.
Môžeš zodpovedne, slobodne voliť ktorychkolvek bolsevikov ovladanych oligarchami.
Či doma v česku, ci tu.

Všetci ti berú viac a viac peňazí, za kazdeho pribúdajú nezmyselné, protichodne, nevykonatelne zákony sluziace len na to, aby ti pri ich poruseni vytiahli z vrecka ďalšie prachy.
Všetci majú rovnakých sponzorov, ktorým ide len o to, ahy sa im ich investícia vyplatila, o co ine by im malo ísť, že?

Sas sa tuším ako jediná snaží robiť reálne kroky, aby aspoň zneprijemnili situáciu ficovcom. Nenachadza u ďalších podporu, pretože tí neustale balansuju medzi tým, či v budúcnosti ísť s ficom, či neísť.
Nesponzoruju ich tí istí, čo ostatnych. Preto si viac dovoľujú.
No za ich posobenia sa tiež len dvíhali dane a komplikovala situacia produktivnym.
A už vôbec nemám slov na výmysly z ich dielne...blockova loteria, základný príjem...a ďalšie a mihalov slovník...infiltrovat sa medzi podnikatelov, ktorým je podobných ficovi...vyvolava dojem, že ich dáva na jednu uroven s teroristami, či mafiou. Nehovoriac o tom, že vlastne ľuďom zakazuje pracovať a postihuje ich, tresta za to, že pracujú, za to, že zamestnávajú.

Tak si z nich slobodne a zodpovedne zvoľ to tvoje menšie zlo.
Tvoje pejorativa na moju adresu skutocnost nezmenia.
Ten, kto nerozmysla si ty a tebe podobní.
Pre skutočne pravicovo orientovaneho voliča tu nie je alternatíva.
Aby som ti nezostal dlžný...
Ty hlupák.
;)

19.10.2013 | samorost

dekuji, ze si se mi predstavil, necekal jsem az tak velikou uprimnost.
---
Mas pravo nas svuj nazor a ja mam pravo ho kritizovat.
---
Proste si omezenec, ktery si mysli, ze vsechno dobre tu vzniklo z vecera do rana a uplne bez problemu. Na to muzu odkazat jen na zacatky industrializace, kdy si pracujici museli vybojovat a postupnymi kroky dosahli 8 hodinovou pracovni dobu, dovolenku, spravedlivou mzdu, socialne vyhody a jine veci, ktere povazovali tehdejsi podnikatele za svinstvo. Ani jedna vec, krome vystrelu z Aurory, nebyla jednoducha a bylo za tim spoustu prace a obetovani tehdejsich lidi.
---
Tvuj postoj dehonestuje jejich snahu a ty plives na vsechno, co oni pro tebe vybojovali a vyzrali si to. I oni se na to mohli vykaslat a rict, nech se ti druzi staraji. Jak jednoduche a vyderacske. Ty budes vyuzivat vsechno, co druzi vybojovali, ale mne s tim neotravujte. Ja jsem panbozko a dlabem na vsechny a vsechno.

20.10.2013 | Motylx

Ok.
Vidim, že si nepochopil nielen mňa, ale ani hampla. Ak si ho vôbec čítal.
Takže inak...
Koho volíš a prečo?
;)

20.10.2013 | Motylx

Alebo ešte lepšie, radšej ani nereaguj.
Tvoje tliachanie od veci ma nudí.
Vystrel z aurory je legenda a leninizmus bol o niecom inom ako sa ti prisnilo.
Reaguj, keď nebudeš nahuleny.
;)

20.10.2013 | samorost

volim SaS. protoze to je jedina strana,ktera ma nejaky schopny program.
Mam nazor, ze kazdy ma povinnost se postarat sam o sebe a az kdyz nemuze, muzou mu pomoci ostatni.
---
Tvuje odkazy na Mihala jsou nefer, protoze podvod je podvod, ci ho dela smolko, smerak nebo Sulik. Ale ja nevolim osobnosti, ale program a pokud se snazi ho plnit, je to dobre.
---
Smer ma program, ale plni ho naprosto opacnym smerom, nez lidi ocekavali. Zbytecne komentovat.
---
Smolkove se potopili sami, svoji nenazranosti a bezohlednosti. Co udelali dobre, tak to byla nahoda nebo caro nechteneho. Jejich pristup je svinsky a egoisticky. Treba banky bych nechal padnout a radsi bych vyplatil sporitele, nez tam nalit miliardy bez uzitku. A hlavne bych zavedl trestni zodpovednost za spravu ciziho majetku, kdy privatizeri prodavali podniky, aniz by meli vysporadane dluhy. To same konkurzni soudy, ktere byly od zacatku prostredek na vlastni obohaceni.
---
Ostatni strany jsou uplne mimo, Taliban je uplne mimo reality, Nova je spolek vycurancu a Bugar je pozemkovy spekulant par excelenc.
---
Jinak pokud toto povazujes za tlachani, tak ti opravdu sedi jmeno, jakym si se nazval.

20.10.2013 | Motylx

Pozri svarcsystem v česku a diskusiu okolo neho.
Potom sa vyjadri znovu, či to povazujes za podvod.

Zvysovanie daní za posobenia aj sas ti neprekaza?
Legislativne zmeny, na ktorých sa skvie aj ich podpis a napríklad mňa stáli aj ich kroky tisícky eur ti neprekazaju?

Blockova loteria, kriminalizovanie produktivnych ti neprekazaju.
Fajn.

Čo hovoríš na myšlienku základného prijmu?
Tiež v pohode?
Podľa mňa čistý socik.

Mihal okrem kriminalizacie produktivnych kritizuje fica ZĽAVA.

Práve na sas si môžeš skvele overiť pravdivost hamplovych tvrdení.

Klesli im percentá z 12 na neistých 5-6. Prečo asi?
Kto boli a sú ich volici?

Takže takí ako ty ich budú voliť ako menšie zlo a oni vás pokojne zneužijú a posunu sa viac doľava ako fico.
???

Základný príjem....co ty na to?
;)

21.10.2013 | samorost

muzeme diskutovat, ale bez urazek a komplimentu. ;-)
---
Zakladni prijem je dobra vec, vsak uz ted existuje. Podle mne je to odmena za industrializaci, robotizaci a produktivitu prace. Uz neni potreba, aby pracovalo na stavbe(rozvoji) zeleznice(silnic), desetitisice lidstva, kdyz to s par stroji zvladne par desitek lidi.
Jenze tech par desitek lidi by melo dostavat platy tech desetitisic a to nedostavaji a jsou na Urade prace, kde to dostavaji prerozdelenim od statu. Nebylo by lepsi jim to dat ze zakona a zrusit vsechny Urady prace a pricucnute "skolici" a jine "neziskovky". Podle mne je to otazka, ne kdy, ale kolik jim dat. Idealni by bylo, kdyby to dostavali jen obcane nad 18 roku a pridavky na deti a jine davky by sly pres ulevu na dani. Teda tvrde by se omezilo, aby poberatele zakladniho prijmu vyrabeli deti na kseft. Dalsi dobra vec Zakladniho prijmu je, ze by stat nemusel vytvaret urednicke a sikanovaci mista, kde se odbavuji tisice "predulezitych" exotu na ovcanech. Vsak i to je zakladni prijem, kdyz spousta lidi dostava penize za stupidni a sikanozni vyzadovani dementnich zakonu.
---
Svarc system je dobra "vec", pokud by to platilo pro vsechny, teda i statni uredniky a vsechny pricucnute. Vsak je do oci bijuce, ze statni urednici si muzou dovolit to, co by tvrde danova kontrola u podnikatelu trestala.
Svarc system je svinstvo, ktere se zneuziva proti slabym a jednoduchym. Treba vodic autodopravy na zivnost je obrsvinstvo a divim se, ze to neni na Ustavnem soudu. To je klasika, kdy si lobbysti prosadili(schvalili) kriminalni a protiustavni zakon.

21.10.2013 | Motylx

Ty si začal s urážkami.
Čo si zasial, to si zozal.

Kto to bude platiť?
Konkrétne.
Nie všeobecné kecy o produktivite.
Kto to bude platiť?
Štát?
Kde na to vezme, keď je neustale v deficite?
Zadlzovanie neustale stupa.
Vezme ich mne.
Produktivnym ľuďom.

Druhá vec je, že prečo by chudobnejší človek ako ja mal mať pravo na moje peniaze?
A ďalšia vec je, ako sa bude správať človek, ak tie peniaze nebude povazovat za preňho ponizujuce riesenie, milodar, ale za svoje základné pravo. Za pravo žiadať za svoje nicnerobenie prachy od pracujucich, produktivnych ľudí?
Bude žiadať viac a viac...však je to predsa jeho pravo...na moje vydrete prachy.

Svarcsystem nemôže byť dobrý aj zlý zároveň.
Máš v tom zmatok.
Rovnako aj vo svojich ostatnych postojoch.

Teraz už je, myslím, jasné, prečo sú pre teba prijateľne " pravicove strany a riesenia", ktoré sú v skutocnosti lavicove. (Pravica-menej štátu, ľavica -viac štátu.)
Posunul si sa spolu so svojimi otrokarmi poriadne doľava.
Takže ty si choď zvoliť tých svojich a buduj socializmus.
Ja pôjdem tou svojou " nezodpovednou" cestou.
;)

21.10.2013 | Motylx

Skúsim, či to dám jednoduchšie.

Sas chce založiť STATNU agentúru, ktorá bude ľudí zamestnávať " tam, kde to bude potrebné " a potom tí ľudia budú mať narok na nejaký základný príjem.
Takže budeme mať nútené práce, jednotný príjem, čosi ako socik.
Fungovať to bude na principe E.T.omanovej sociálnych podnikov, či soc. štátu, čiže korupcia, rozkradanie.
Najhorší na tom však je úplný rozklad morálky.
Tá je už teraz na minimách.
A nepodmieneny základný príjem v tvojom ponimani je už úplná zvrhlost.

Mimochodom, si v konflikte s tatickom Masarykom, ktorý to rozpoznal dávno pred nami.
A to, že sa pri svojej argumentácii zastitujes vystrelom z aurory ( komunisticka propaganda zakryvajuca a vytesnujuca masaker na ženách a detoch spachany tlupou besnych krvilacnych vrahov) a vydobytkami leninovych sudruhov ( zločincov a maniakov), tiež čosi vypoveda o tvojom vnútornom nastaveni.
S tebou chvalabohu nemám nič spoločné.
Preto sú aj tvoje odporúčania také, aké sú.
Otrok ti uveri.
Ja nie.
;)

21.10.2013 | samorost

je to tvoje pravo a tak nejak je to tvuj problem,
ja jsem za vodou a nejak mne netrapi problemy blbych a blbsich. To neni osobni, to je proste fakt a jestli se k nim priradis, je to tvoje pravo.
---
Ja mam v tom jasno, akurat ty mas v tom gulas a nevis co chces. Na jedne strane pozadujes zdravotni a socialni starostlivost a na druhe strane na to nechces nic davat. Ja bych to nazval hyenismus. Ale zase je to tvuj problem a budes si ho muset vyresit.
---
Jinak napisane, ten kdo zustane bokem a neutralni v case krize, tak si nezaslouzi uzivat to, co ti aktivni si vybojuji. To je ale na tebe moc slozite a mimo tveho chapani, tak se na to vykasli a dal delej mrtveho brouka. Hadam te nikdo omylem nezaslapne ;-)

21.10.2013 | Motylx

Kde požadujem sociálnu a zdravotnu starostlivost?
Dokáž svoje tvrdenie.
Ty si vymýšľaš sprostosti a potom sa hádaš sám so sebou.

Nuda.

Maj sa, sudruh.
;)

21.10.2013 | samorost

zase se potvrdilo,
nehadej se s blbcem, stahne te na svoji uroven a umlati te svymi OT argumenty.Timto koncim debatu, neda se diskutovat s blbcem a kdyz je navic jeste jesitny, tak to je uplny konec.
---
Proste nevolici jsou natvrdly omezenci a to se zase potvrdilo.
Nemaji ani poneti, o co tu jde a proc.
To uz jsou mi sympatictejsi SMERaci, ti se za kradnuti a svinstva nestydi a tvrdi, vsak na to mame mandat.
A ten jsi jim dal i ty !!!

21.10.2013 | Motylx

Píšem o bezstatnej spoločnosti.
Ty tvrdíš, že žiadam statnu zdravotnu a sociálnu spravodlivosť od bezstatnej spoločnosti.
Keď ťa poziadam o dôkaz, vysvetlenie tohto zlyhania tvojej logiky, tvoje jediné argumenty sú...vulgarizmy.

Ponukam ti tvoj obľúbený pokrm.
Serviruju ti ho pravidelne aj nepravidelne pred voľbami, počas nich, aj po voľbách.
Tak si si na to navykol, že to isté ponukas aj ty vo svojich prispevkoch a nepochybujem o tom, že ludia krčia nosom všade, kde sa objavíš.
Nech sa páči, tvoje obľúbené...
**************************************

;)

Jozef Mihál

Jozef Mihál
  • Počet článkov: 324
  • Priemerná čítanosť: 16113
  • Priemerná diskutovanosť: 18
  • RSS blogu

O blogu

Poslanec NRSR (SaS)