Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

O koľko narástla v kríze nezamestnanosť?

15.02.2010 | Michal Lehuta

Diskusia (3 reakcie)

15.02.2010 | 1jaro

mňa osobne veľmi zaujíma, že prečo na SVK narástla miera nezamestnanosti viac ako v okolitých krajinách. Pre porovnanie - napr. v pobaltí a v Španielsku stúpla ešte viac. preto ma zaujíma aké sú faktory, ktoré v niekorých krajinách vedú k výraznejšiemu nárastu nezamestnanosti (špeciálne ma zaujíma Slovensko).

16.02.2010 | moriak7

su nespolahlive a zalezia na pravidlach narabania s datami. Aj Pociatek aj Lehuta sa mozu z nich dopracovat k vysledku, ktory im vyhovuje. Podla mna skutocna miera nezamestnanosti je vyssia ako tvrdi aj Pociatek aj Lehuta.

16.02.2010 | Michal Lehuta

tak potom moj podnadpis sedi! :) ale nie, ved kazda kvantifikacia ma svoje problemy. ide o to, aby sme nou dali co najlepsi obraz o realite pri co najmensich skresleniach. a to podla mojho nazoru teda MinFin neurobilo.

Michal Lehuta

Michal Lehuta
  • Počet článkov: 80
  • Priemerná čítanosť: 5375
  • Priemerná diskutovanosť: 16
  • RSS blogu

O blogu

Reportér-analytik týždenníka TREND. Pracoval aj v kancelárii Rady pre rozpočtovú zodpovednosť, v TREND Analyses, a pre inštitút INEKO. Ako konzultant spolupracuje aj s projektom Demagog.sk. Vyštudoval spoločenské vedy a medzinárodné vzťahy na Jacobs University Bremen.