Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Rocker Filko vs. punkeri z SaS

17.06.2011 | Matej Šiškovič

Diskusia (3 reakcie)

17.06.2011 | p_golias

paci sa mi tato diskusia. ja len dodavam, ze skor, nez zacneme zvysovat dane, musime sa ich spolu s odvodmi naucit efektivne vyberat. a zrusit neprimerane diery/vyhody v zakonoch, k comu smeruje napriklad aj odvodova reforma. cize problem tohto statu na strane prijmov je podla mna najmä v nizkej efektivnosti vyberu, resp. v deravej legislative, nez v nizkej nominalnej vyske dani/odvodov.

17.06.2011 | Martin Filko

Aj hej. Ale fundamentalna otazka je, kde by si chcel vidiet mieru prerozdelenia po roku 2015. A asi je citit, ze ja nie na 30% HDP...

20.06.2011 | grgo

Pre mňa je ešte fundamentálnejšia otázka to, akým spôsobom k tomuto číslu dospejeme. Asi iný efekt bude mať daň na hlavu vo výške 20 000 EUR a iný plošná daň. Taktiež asi bude iný efekt ak budeme vyberať 40% HDP na daniach, z ktorých ale budeme financovať vojnu s Uzbekistanom a pričom súčasne budeme mať súkromné zdravotníctvo a školstvo.

Lebo momentálne sme v situácii, kedy má mediánový slovák dane ako v Škandinávii, ale služby anglosaského rozsahu s balkánskou kvalitou.

Matej Šiškovič

Matej Šiškovič
  • Počet článkov: 14
  • Priemerná čítanosť: 4817
  • Priemerná diskutovanosť: 12
  • RSS blogu

O blogu

Ekonomický analytik Inštitútu finančnej politiky.