Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Slovenský automobilový trh

21.10.2008 | Matej Bugár

Diskusia (6 reakcií)

21.10.2008 | mmisko

a tvorit prognozy na zaklade inych trhov? Nemame to my, velki PR managers, s cim porovnat tak nebude ziadna prognoza. To je uspech!!!!
Kedy ludia zacnu aj nieco tvorit na zaklade vlastnych usudkov, nie len kopiravat?

21.10.2008 | HromBlesk

JA si naopak myslím že ak bude ešte dobrý kvartál tak toto je ten posledný, lebo dobiehajú staré objednávky, ale tento trh bude silne ovplyvnený faktom, že ľudia začnú byť opatrnejší a budú opatrnejší keď príde vlna prepúšťania. No ako dlho bude VW Blava držať ľudí..veď kto bude kupovať tie obrovské autá, ktoré robili v Blave?, a príde reťazová reakcia v celej krajine a príde zníženiu kúpyschopnosti obyvateľstva ( a nie len kôli VW, je tu kopec iných firiem čo pocítia problémy) Táto krajina potrebuje dietu, nevyhnutne a preto vítam krízu, aby sa zákazník stal opäť kráľom a aby sme to spočítali zlým firmám..aby sa to tu vyčistilo. Tento článok je pohľadom do minulosti, budúcnosť bude iná, diametrálne. ak nám politici tvrdia že sa nás táto kríza nedotkne tak nevedia o čom hovoria. Minimálne sa dotkne toho, že budúci rok povedia zamestnávatelia, že nezvýšia mzdy lebo je kríza a ak sa nám nepáči tak môžu isť do lacnejších krajín a ľudia si rozmyslia či kúpia nové alebo jazdené auto. Odhad v článku nebol až taký dobrý. Správny ukazovateľ by bol počet prijatých objednávok..skúsme zverejniť tento fakt a možno budeme prekvapení. Skúsme sa staviť o fľašu vína kto bude mať pravdu. 1.4.2009 si môžeme napísať.

21.10.2008 | merlin2

Blava je riečka pri Trnave. S ostatným čo si popísal to je asi rovnako :-)

22.10.2008 | alex.botev

slovensko mi pripomina take terarium. zijeme oddeleni nejakou stenou od okoliteho sveta. situacia vonka sa nas priamo nedotyka a ideme na "to" v principe zasadne svojou cestou.

08.12.2008 | HromBlesk

Zdravím,

no dnes máme výsledky predaja a vyzerá to tak ako som predpokladal.....asi by som vyhral fľašu vínka...

06.02.2009 | HromBlesk

NO a dnes máme opäť štatistiku z januára a hovoríme o prepade 30%. A to nie je koniec. Tak stále čakám na tú fľašku. Teda vsadím si ešte na to že v apríli bude prepad 50% predaja a z toho bude 70% kategória malých aut.

Matej Bugár

  • Počet článkov: 5
  • Priemerná čítanosť: 5278
  • Priemerná diskutovanosť: 14
  • RSS blogu

O blogu

V automobilovej branži pôsobím od roku 1994 a stále ma to baví. Hoci dlhé roky pracujem na manažérskych postoch, techniku mám v krvi. Vyštudoval som konštrukčnú techniku – CAD/CAM systémy na Technickej Univerzite, Chemnitz, Nemecko. V súčasnosti riadim predaj, marketing, aftersales a PR importéra významnej automobilovej značky. Som zároveň konateľom zastúpenia tejto značky na Slovensku. Milujem svoju rodinu, mám rád autá, rozhovory s ľuďmi, ktorí majú čo povedať, lyže a golf.