Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Data protection impact assessment je dobrý nástroj pre kvalitný dizajn e_produktov

24.04.2017 | Martin Sasinek

Diskusia (4 reakcie)

25.04.2017 | IvanPe

Nikdy nebudem tvrdit, ze ochrana osobnych udajov nie je zasadna pre akykolvek e-commerce. Ale toto odrovna akykolvek "startup", nikdy si ho nebude moct dovolit.

25.04.2017 | Martin Sasinek

Dobrý deň, ďakujem za Váš názor a do určitej miery môžem s vami súhlasiť. To ako vidia biznis "startupisti" je hlavne o nákladoch. Ale čo ak sa stane zo startupu spoločnosť na predaj? Firma, ktorá nevytvára riziko môže mať vyššiu cenu pre investora.

25.04.2017 | IvanPe

Mozno by to vedeli zabezpecit nejake big "data mining" company az do faze predaja.
Aj ked podla mna ziadna spolocnost nevznika za ucelom sebapredaja, teda ziaden skutocny startup, preto zvysene naklady na samotnu existenciu, uz vo faze s minimalnimi trzbami, mozu byt zasadane.

25.04.2017 | @time

I ten najlepsi projekt bez vlastnych fin. prostriedkov je rizikom zneuzitia investicneho kapitalu, ci prostrednictvom samotneho investora a uz vobec nehovoriac o bankach. To je cesta do pekla. Mozno este tak na nejakej platforme crowdfundingu. Ale ani tam nieje zaruka. Jedine ze objavili perpetuum mobile !

Martin Sasinek

Martin Sasinek
  • Počet článkov: 5
  • Priemerná čítanosť: 3262
  • Priemerná diskutovanosť: 2
  • RSS blogu

O blogu

V súčasnosti pôsobím ako manažér pre oblasť práva a compliance v medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej v automobilovom priemysle. Pred tým som pracoval na viacerých pozíciách ako právnik a poradca pre oblasť compliance v sektore bankovníctva a poisťovníctva. Odborne ma veľmi zaujíma oblasť ochrany osobných údajov, ktorá prešla v posledných rokoch zásadnými zmenami a predstavuje stále oblasť nepochopenú a neprebádanú. Tento blog má za cieľ odpovedať na niektoré otázky z oblasti ochrany osobných údajov, digitalizácie a technológií využívajúcich údaje fyzických osôb. Obsah a názory prezentované v tomto blogu sa nevzťahujú a nesúvisia s mojou prácou Manažéra pre Právo a Compliance a nie sú oficiálnym stanoviskom spoločnosti, v ktorej pôsobím.