Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Megaakcia: Štát vám vezme 9 čistých miezd a sľúbi 13. plat

22.03.2017 | Martin Mlýnek

Diskusia (50 reakcií)

22.03.2017 | noname2

A však Bystrík sa zatiaľ nesťažoval!?! :-)
Pisateľ tohto blogu zabudol napísať ale aj to ze so slobodou a právom je spojené aj voľné nosenie zbrane pre netrestaných!

22.03.2017 | noname2

Sorry Bystrik= Baštrnák

22.03.2017 | libertarian

"Každý zamestnaný s priemernou mzdou zaplatí za rok 12 x 533 eur = 6 396 eur štátu. Keďže zamestnaného s priemernou mzdou predstavuje čistý mesačný príjem 700 eur, tak na povinných odvodoch a daniach ho štát pripraví ročne o viac ako 9 čistých mesačných miezd."

- krutá pravda. LENŽE :
- lenže tuto pravdu si neuvedomuje 90% ovčanov tohto smutného štátu.
A tento článok si prečíta tak asi 0,00001 percenta ovčanov.

A k pánu blogerovi :
Ak by vládla OKS - aké percento by oni brali ovčanom zo mzdy ???
V časoch NEficovských vlád bolo zdanenie tak zhruba rovnaké ako teraz.

22.03.2017 | Truhlik999

+

22.03.2017 | noname2

+ ale davali by kvalitnejsi service! ;-DDDD

22.03.2017 | @@@

a čo teraz s tym ?....zrušime štat ?

23.03.2017 | Andrej_sk

Ale ved za Miklosa a teda Dzurindu sme mali rovnu dan a bola ovela nizsia ako potom za Fica. Co si uz nepamatate? A keby som si mal vybrat medzi Miklosom a Ficom a jeho klikou, tak bez vahania beriem Miklosa. Aj ako zamestannec aj ako zivnostnik som mal vtedy najlepsie podmienky na podnikanie. Odvtedy to slo nie dolu vodou, ale vodopadom.

23.03.2017 | @@@

"Aj ako zamestannec aj ako zivnostnik som mal vtedy najlepsie podmienky na podnikanie"...toto je čo za nezmyselna veta ?....ako zamestnanec mu može byť v p... ake su podmienky na podnikanie ked nepodnika alebo ani nechce.....toto je take naivne ako ked si niektory myslia že všetci sa maju podvoliť ponikatelom len aby im sa žilo dobre na ukor všetkych ostatnych ...podnikatelov je 360tisic ale počet obyvatelov slovenska je 5,4 miliona ....vlada by mala hajiť najmä zaujimy väčšiny a nie zaujmy malej skupiny ludi či menšiny

22.03.2017 | IvanPe

Zasadnou otazkou vo veducej ulohe statu ostava: preco dane z majetku nereflektuju bohatsvo majitelov ale miesto toho su ozobracovane ovecky vhanane do polootrokarskych fabrik?
A v tej suvislosti je rozhodjuce sa pytat: preco to tym oveckam vyhovuje?

22.03.2017 | Don Quijote

O čom vypovedá tento blog? Je to politik, len si prihrieva svoj polievočku. O akých ovečkách to tu hovoríte? Vy do jedného patríte do rovnakého stáda, či si to chcete priznať, alebo nie. Odpoveďou na vaše otázky je informácia, o vzrastajúcom počte miliardárov a ďalšom zvýšení ich podielu na celosvetovom majetku.

22.03.2017 | IvanPe

Fasisti si vzdy vyborne rozumeli s komunistami. Vlastne medzi nimi bol iba jeden rozdiel: ti prvi hovorili o rase a narode a likvidovali akychsi prizivnikov, ti druhi dosli k rovnakemu vysledku cez zamestnancov a tiez likvidovali prizivnikov.
Kedze som slnieckar, o akomze dave volicskom to hovorim?
Ale zda sa ze vy ste zagagali.

22.03.2017 | Don Quijote

Keď sledujem čo sa v poslednej dobe deje, tak slniečkári patria k pozitívnemu prúdu spoločnosti, ktorý je za niečo a nie len proti niečomu, takže mne slniečkari nevadia. A ovce sme predsa všetci, okrem ľudí, ktorých som spomínal vo svojom prvom príspevku. To, že som Vás označil za člena stáda, by ste nemali brať tak osobne, nechcel som Vás uraziť, ale je to fakt, či sa Vám to páči, alebo nie. A fašisti a komunisti mali spoločné aj to, že išli pomoci, tak isto, ako páni miliardári, ale nerobili to až tak sofistikovane, ale okato a násilne, predsa len, boli väčšinou chlapci z ľudu a nie z najlepších škôl, ako vrchných desaťtisíc. Tak, každý si to vie zariadiť po svojom.

22.03.2017 | IvanPe

Tak isto, musim zit na Slovensku.
Mne vadi volicske pokrytectvo vacsiny, ktora zavistlivo utoci na ludi s vysokymi prijmami ale zlodejov si umyselne nevsima, lebo sice nemaju prijem ale su bohati.
Paradoxne potom podla marxistickej moralky je najvacsim vykoristovatelom stat, ktory si z vytvorenej hodnoty berie najviac. Ten stat, ktoreho veducu ulohu si ten nesvojpravny dav voli. Jasne ze velkym fabrikam ostavaju vysoke zisky, najskor vo forme dotacii a statnej pomoci, danovych prazdnim a nakoniec aj vdaka jednoliatej nesvojpravnej pracovnej sile s identickym vzdelanim.
Takze vlastne to co vacsinovej volicskej preferencii vadi najviac (maly neisty prijem a zlodeji) je dane ich vlastnym rozhodnutim.
A verte ci neverte do tohto davu nedokazem patrit.

22.03.2017 | @@@

štat niečo ludom vracia aj spať ale napiš mi čo vrati šef spoločnosti alebo manažment svojim podriadenym alebo firma zo zisku ?...nič !! a to doslovne a to ešte niektory vedia vratiť jedine aroganciu a namyslenosť ....tak čo potom čakaš?....ludia na slovensku nemaju problem s tym že niektory zarabaju veľa ....maju problem s tym že ti čo zarabaju veľa su arogantni namysleni povyšeneckyi a v praci im zneprijemnuju pracu alebo vytvaraju zle pracovne podmienky o tom to je na slovensku ....je to ten zly obraz ktory si ti ludia sami vytvroili za 27 rokov .....

23.03.2017 | LPB

Takže nemáme závistlivo útočiť na ujov a tety Anky pre ich "vysoké príjmy"? Ujov a tety, čo vedú superfirmy v kolotoči verejných zákaziek? Bol by najbohatší BG taký bohatý bez verejných zákaziek?
Pripúšťam, že existujú aj poctiví boháči. Hoci žiadneho nepoznám. Možno nejaký vynálezca. Máš predstavu, koľko pijavíc sa na teba okamžite nalepí, keď niečo zaujímavé vymyslíš? Ujov, čo nevedia, čo s peniazmi je podstatne viac, ako vynaliezavých "koumákov". A nepomer sa zhoršuje, lebo Gauss... a melóny by rád aj ten, čo mu príroda nedopriala.

23.03.2017 | Don Quijote

Pre Ivana. Súčasným problémom väčšiny spoločnosti je, že sa rozkúskovala na atómy a navzájom si závidia a obviňujú sa kto za koho platí viac. Pritom platia všetci za ľudí, ktorí si to vedia vybaviť, aby platiť nemuseli, či už zákonným spôsobom, alebo aj nezákonným, ale v podstate je to jedno, veď zákony sa v poslednej dobe prispôsobili pre majetných, aby platiť nemuseli. Tu nejde o útočenie na ľudí s vysokými príjmami, tu ide o to, že elita si tu za posledných 40 rokov postupne vytvorila raj na zemi a najväčšie ovce sú ľudia, ktorí tomu tlieskajú, tým myslím zástancov ekonomického neoliberalizmu. Teraz sa už takmer dostávame do obdobia feudalizmu, keď bola šľachta oslobodená od platení daní a tie platili len nevoľníci a mestá. Počet miliardárom a ich majetok neustále rastie, zaujímalo by ma koľko zaplatili za posledné roky na daniach.

23.03.2017 | @@@

suhlasim s tebou ...presne to je o tom ....treba si aj uvedomiť že štat často plati to čo ak by štat neexitoval museli prave platiť bohaty ako napriklad cesty ale aj dopravu ved najväčši dôvdod verejnej dopravy je aby premiestnila zamestnacov do prace čiže ludi ktory pracuju prave na tych bohatych dalej aj zdravotnictvo ....chcete zdravych zamestnacov ale štat vam to plati to iste školstvo chcete vzdelanu pracovnu silu ale štat vam to plati a mnohe dalšie veci ...je naivna predstava že štat tu je pre chudobnych ako to niektory chce prezentovať v skotnčnosti je tu štat pre bohatych aby ochranil ich majetky a zabezpečil im niečo navyššie a to všetko štat nerobi na ukor bohatych ale na ukor chudobnych ktorym nič z toho netreba a dokazali by prežiť aj bez štat lebo takto žili aj davno predtym takže jediny kto ten štat potrebuje su bohaty .....aj preto dodnes nikto štat nezrušil a ani ti liberali čo su nechcu štat zrušiť prečo ?....lebo sa boja ? :D

23.03.2017 | Don Quijote

Mne nejde o chudobných a bohatých, ide o to kto platí a kto nie.

22.03.2017 | LPB

Súhlasím. Až na ten rýchlo sa meniaci svet.

22.03.2017 | @@@

pravdu mate v tom že dankovi nejde o ludi ....ale len na druhej strane ani vam nie ....každy dobre vie že zniženie navrhovanej dane by prinieslo najviac tym najlešpie zarabajucim a nie bežnym ludom ty by skratka dostali omrvinky aby ti vyššie dostali ovela viac .....takže povedať že vam ide o ludi je nezmysel ....vam ide presne tak ako všetkym politikom len o vlastne vrecko :P

22.03.2017 | Oskarka

Daň z príjmu FO platia firmy za zamestnancov, je to najlepšíe zorganizovaný výber daní. Nie je žiadna optimalizácia, disciplinovaní platitelia, istý príjem štátu - táto daň sa nebude znižovať - za žiadnej vlády!
Až sa dnešní opoziční politici dostanú do vlády rýchlo na túto myšlienku zabudnú!

22.03.2017 | IvanPe

Dve upresnenia:
-Kedze zamestnanec ktory neprinasa pridanu hodnotu pre firmu pracovat nemoze, aj dan ktoru akoze plati zamestnavatel je dan zamestnanca iba inak oznacena. Aby oblbli hlupakov.
-nie dan zo mzdy nie je vysoka, to odvody nazyvane poistenie (bez naroku na plnenie) robi zo slovenskeho zamestnanca chudobnu kostolnu mys. Alebo inak, pri rovnakych daniach a odvodoch ostava zamestnancom vo vyspelom svete viac "kešu" ako na Slovensku. A o vyske dochodkoch ani nehovoriac. Proste ak zaplatim rovnake poistne v Rakusku ako na Slovensku, v Rakusku dostanem neporovnatelne viac.
Zdante privatizersky majetok, Lexu, Rehaka, tie haciendy a majetky napr Baetrnaka a budete mat bohato na dochodky alebo svoje socialisticke zavislosti, ci ako to nazyvate: istoty.

23.03.2017 | terkoula

Teraz objektivne, ktore staty patria do tej skupiny, odkial ludia nechcu emigrovat?

23.03.2017 | salamoon

dan z prijmu 10% pre zamestnancov (aj menej alebo viac podla prijmu a deti) sme mali za komunistov.. kedze vy kapitalisti p. Mlynek nechcete platit ani dane ani mzdy, tak nam nestava nic ine len vysoke dane z nizkych prijmov..

23.03.2017 | IvanPe

A si sa zobudil a ruka v šerbli.

24.03.2017 | salamoon

mas aj nieco k veci ? ... ak ano fajn, ale predtym ako nieco napises, odporucam ti pozriet si danovy system za komunistov a rozdelenie dochodkov medzi pracu vs. kapital v sucasnej slov. ekonomike

24.03.2017 | IvanPe

Jasne, danovy system, praca vs. kapital za komunistov?!
A este co patrocnice a disciplina?
Ziadna zlodejina?
Si smiesny.
Vrat sa do hrobu.

24.03.2017 | salamoon

re: IvanPe.. takze zase nic k veci, len detinske osocovanie ?..:)..ty nie si nahodou aj ten "motylx" co tu kedysi pisal svoje anarchokapitalisticke verse ?..vyzeralo to podobne.. je ti to trapne, ze za kapitalistu plati zamestnanec statu vyssie dane (+odvody) ako za komunistu a dostava za to od neho menej, rozumiem.. ja som nikde doslovne nehovoril o prace vs kapitale za komunistov, neprekrucaj a neslovíčkár, aj ked ako keby to nebolo jedno ake slovo v kontexte pouzijes ci kapital ci podnik ci firma ci korporacia, preboha.. narazal som na strukturu danoveho systemu, a ked uz ti nevonaju fakty u nas, tak ta bola v tom case ina aj na Zapade.. aj na Zapade platili zamestnanci menej dani a kapital/najvyssie prijmovi podstatne viac ako dnes a zaroven aj prerozdelenie dochodkov tam bolo tiez viac v prospech zamestnancov ako v sucasnosti.. napr. US:

http://1.bp.blogspot.com/-N4Pne-5lF00/VgC53SYMXJI/AAAAAAA­AICI/IcgQG4pr70Y/s640/wages-GDP9-15.png
http://ritholtz.com...

vlastne ani nerozumiem o co ti presne ide, takze ani neviem co pisat.. o rovnu dan vo vyske 10% ako Martinovi Mlynkovi ? .. :-).. "posilnuj fašo-feudalizmus - posilnis mier".. hehe.. pravá vpred, pravá vpred..

24.03.2017 | salamoon

http://www.oftwomind...

24.03.2017 | IvanPe

Salamoon:
Ak socializmus nazyvas ekonomikou a porovnavas to s dnesnym danovym systemom, tak ja jednoznacne hadzem handru do ringu. Poziadavkou na rozumne argumenty si ma prevalcoval.
Taki ako ty by mali stratit volebne pravo alebo este lepsie volebne pravo by mali ziskat aj deti od 15 rokov, teda od momentu ked su trestnopravne stihatelne.

24.03.2017 | salamoon

takze zase nic nenapises aspon cosi k veci, teda k Martinovmu vysvetleniu si problematiky nizkych miezd a vysokych dani z nich ?.. namiesto toho mi chce "milovnik slobody a ludskych prav" brat volebne pravo.. :-) ..snad ma nechas v pokoji slobodne ludskopravne platit aspon vsetky tie kapitalisticke dane, odvody, poplatky, uroky.. aj stvrtrocne bonusy pre Mlynka.. haha

24.03.2017 | IvanPe

Nemame zaujem o tvoje peniaze ani o tvoje oslavne ody na komunisticke systemy. Ak su ti vzorom vystahuj sa a urob to hned.
No a ak mas mat obcianske prava ty potom ich mozu mat aj deti.

24.03.2017 | Don Quijote

Komunizmom by som veľmi neargumentoval, keďže išlo o vcelku veľký úlet, čo sa týka hospodárstva, čo sa týka slobody a ľudských práv išlo o veľkú tragédiu. Jednoducho komunizmus vo svojej boľševickej podobe, ako sme ho poznali, nemal šancu na prežitie z mnohých dôvodov. Na druhú stranu v súčasnom systéme je veľa ľudí, ktorí dane neplatia, potom je tu väčšia skupina, ktorá platí, ale myslí si, že by platiť nemala a potom väčšina, ktorá platí a neoktrojuje si právo neplatiť dane. Posledná skupina je tou druhou nazývaná ovce, pričom príslušníci tej druhej skupiny si myslia, že ovce nie sú a namiesto toho, aby sa všetci zamerali na tú menšinu z prvej privilegovanej skupiny, tak sa rozkúskovaná väčšina žerie medzi sebou o zbytky, ktoré zostanú pod stolom.

24.03.2017 | IvanPe

Tak.

24.03.2017 | Don Quijote

A žerieme sa medzi sebou aj teraz, salamoon ma pravdu v tom, že keď bol prítomný bubák komunizmu, tak aj na západe bolo daňové zaťaženie spravodlivejšie rozložené medzi zamestnancov a kapitál. Lenže od nástupu tak ospevovaného dua Regan - Thatcher sa daňové zaťaženie čoraz viacej presúva plecia strednej triedy. Tým sa v spoločnosti vytvára stále väčšia a väčšia nevraživosť, čoho výsledkom je Kotleba, Trump, Le Pen a pod.

24.03.2017 | IvanPe

Par postrehov Done:
- Salamon nehovoril o daniach na "zapade" on priamo hovoril "dan z prijmu 10% pre zamestnancov (aj menej alebo viac podla prijmu a deti) sme mali za komunistov.", takze na isto povazoval nasilnu diktaturu a jej system za nieco vhodne do spravodlivej diskusie.
- ovce pre mna su ludia, ktori bez vlastneho nazoru sa pridaju ku kazdemu vitazovi, pretoze menia slobodu za peniaze. Tvrdia ze tak zije kazdy a kto sa neprisposobi toho nekompromisne likviduju, ale iba ked ich je vela pokope. Su zavisli na state bez ktoreho nepreziju, miluju priemer a ...
S tym kto kolko a ako plati dane to nic nema. Ovce su uplatitelne drogou ktora sa vola dochodok, za nu su ochotni zvolit si za svojich zastupcov najvacsich zlodejov a podvodnikov, dokonca zabijat. Nie priamo, na to nemaju odvahu ...
Kludne si ich nazvite aj bolsevici, len ten pojem sa spaja s komunistami a ovce je vyraz cirkevneho povodu.

24.03.2017 | Don Quijote

Ďalšom príspevku spomínal aj západ, ktorý sa taktiež zmenil, v 50. a 60. rokoch minulého storočia boli toryovci väčší "socialisti", ako dnešný labouristi.

24.03.2017 | salamoon

Don Quijote, pre analytika sukromnej DSS (slobodne-kapitalisticky-trhovo zijuceho zo statom garantovanych povinnych odvodov) a ITckara IvanaPe (mozno zijuceho aj zo statnych zakazok) je mimoriadne narocne pochopit, ze ak znizujes desatrocia dane kapitalu resp. bohatym, zavadzas flexibilne pracovne formy zamestnavania/podnikania s minimalnym zdanenim, tak sa logicky museli zvysovat dane niekomu inemu a tak vznikli napr. aj vysoka DPH, spotrebne dane, odvody teda tie vysoke dane beznych zamestnancov. Pricom sucasne sa znizovali aj realne mzdy nizsej a (ex)strednej triedy poklesom podielu miezd na ukor korporatnych ziskov.

24.03.2017 | IvanPe

Vzdavam sa, som nahi az na kost. A vy mimo, mimoriadne mimo. :))
I tak budem tvrdit, ze treba znizit dane a odvody najnizsim prijmovym skupinam a vypadok nahradit danami z velkeho majetku. (Napriklad Lexovi?) Umoznit risk kapitalu slobodnym podnikanim pre kazdeho kto nechce byt zamestnany. A tvrdo trestat kazdu zlodejinu, a zacat treba od hlavy.
A kedze toto co sa tu nazyva system je nefunkny paskvil tak navrhujem zrusit tento stat a vybudovat ho odznova, napriklad okopirovanim niecoho co spolahlivo funguje.

24.03.2017 | @@@

"Ovce su uplatitelne drogou ktora sa vola dochodok, " ....ked si to tak vytvoril a takto to podporuješ čo čakaš ....dôchodok štat musi vyplacať kvoli inflacii a kto prave tuto dlhodobu inflaciu vytvara ?....no centralne banky za podpory štatu pre potreby finančneho trhu ktory na tom bohatne .....takže zruš centralnue banke vo svete a vyplyv inflacie sa minimalizuje na uspori a tym padom si ludia budu môcť sami sporiť na dôchodok a nie ako dnes kde sa chce ešte aj finančny sektor nabaliť ešte aj na tych dôchodkoch čo je ukažkov druhy pilier

24.03.2017 | IvanPe

Podpichoval som Salama, lebo som videl, ze mu ide o vec, tebe ide iba o teba.

24.03.2017 | palod

to sa autor trochu prepočítal nie?
ako môže napísať, že "Každý zamestnaný s priemernou mzdou zaplatí za rok 12 x 533 eur = 6 396 eur štátu. "? veď tých 533 eur platí zamestnanec aj zamestnávateľ spolu nie? zamestnanec platí 912-700=212eur (približne). To je za rok 212x12=2 544eur a to je asi 3,6 mesačný príjem. Ale nie 9 mesačný...
Akože s úvahou autora plne súhlasím, ale tak treba písať veci presne, lebo potom by niekto mohol povedať, že autor je demagóg ako hrom a to by sa autorovi asi nepáčilo..

24.03.2017 | IvanPe

Presne je to tak, ze zamestnavatela stojite polozku ktora sa na vyplatnej paske vola "cena prace". Rovnako ako rozok stoji 0,06€, hoci by ste platbu za nho rozdelili na spotrebne dane, dotacie, plat pekara a dopravu, stale to bude spolu 0,06€.
A ak zamestnavatel zisti, ze cena prace je vysoka, hlada lacnejsiu nahradu, bud v produkcii alebo v pracovnej sile, rovnako ako vy si nekupite rozok za 1€. A to ani vtedy keby ten rozok sa dohodol s ostatnymi rozkami a strajkovali by.

24.03.2017 | stryko drzgros

trepes hluposti, aj odvody zamestnavatela su MOJA MZDA

24.03.2017 | Sorry jako!!!

"Slnieckari ako pozitívny prúd" to si zapisem, raz sa to zide. :-)

25.03.2017 | colaborant

Nápad SNS na čele s kapitánom je uplne novým marketingovým prístupom. Toto nedal ani SMER, ktorý podnikateľov zrejme nepovažuje za priateľov štátu, ale vie, že ich musí "trpieť", lebo veď aspoň živia ten "biedny" proletariát. Ale toto čo vymyslela rota pod vedením kapitána, tak to je prejav útoku na pracu tvoriacu vrstvu popdnikateľov. Jediné čo tým vojaci z družiny SNS získaju je uplny odpor podnikateľov k tejto ekonomicky nevzdelanej separatistickej družine. Zaujímalo by ma ako si to predstavuje... Napríklad zamestanec je na dlhodobej PN. Má nárok na 13. Mzdu? Zamestatnec mení v roku zamestnávateľov. Ktorí platí a koľko 13. Mzdu? A čo taký Kažo z MF? To by ma zaujímalo, ako to chce zákonne upraviť, že zamestnanec má príjem zo závislej činnosti a neplatia sa z neho odvody? To smrdí nesystémovosťou sťa bič. Nehovoriac, že mi to pripomína jedného legendárneho zbojníka, ktorý "bohatým bral a chudobe dával"... Ako sa len volal?

25.03.2017 | pavolsala

autor podľa mňa poukázal na jednu z tristných súčastí nášho života. Možno by bolo ešte potrebné dopovedať, že z tých 700 eur si štát ešte na "konci dňa" stiahne ďalších 20% - to je DPH , prípadne ešte viac ak človek kupuje benzín, naftu, cigarety a......
- a my nič nezmeníme, kým nepodporíme takú politickú silu, ktorá zmení volebný systém. Ak má volebný hlas pracujúceho tú istú váhu ako toho kto nepracuje - z hoc akých dôvodov- politika vždy bude priťahovať a uprednostňovať tých , ktorí sociálny systém využívajú. Ak by mal napríklad hlas toho , kto sociálny systém plní hodnotu dvoch hlasov toho, kto sociálny systém využíva, boli by možno dnes na čele štátu úplne iní politici. Súčasný model demokracie - či čo to je- celkom zákonite na čelo nakoniec dosadí demagógov a populistov. A tí ako je známe nevedia nič iné iba troviť a kradnúť. Pre tento druh "politikov" daní nikdy nebude dosť...

25.03.2017 | pavolsala

autor podľa mňa poukázal na jednu z tristných súčastí nášho života. Možno by bolo ešte potrebné dopovedať, že z tých 700 eur si štát ešte na "konci dňa" stiahne ďalších 20% - to je DPH , prípadne ešte viac ak človek kupuje benzín, naftu, cigarety a......
- a my nič nezmeníme, kým nepodporíme takú politickú silu, ktorá zmení volebný systém. Ak má volebný hlas pracujúceho tú istú váhu ako toho kto nepracuje - z hoc akých dôvodov- politika vždy bude priťahovať a uprednostňovať tých , ktorí sociálny systém využívajú. Ak by mal napríklad hlas toho , kto sociálny systém plní hodnotu dvoch hlasov toho, kto sociálny systém využíva, boli by možno dnes na čele štátu úplne iní politici. Súčasný model demokracie - či čo to je- celkom zákonite na čelo nakoniec dosadí demagógov a populistov. A tí ako je známe nevedia nič iné iba troviť a kradnúť. Pre tento druh "politikov" daní nikdy nebude dosť...

25.03.2017 | @@@

a čo tak zrušiť cely štat ?....ten tvoj navrh je nezmysel ....mame demokraciu a to je vlada ludu ak sa ti ľud nepači možeš opustiť krajinu :P....ten tvoj navrh je nezmysel lebo každy človek sa pri volbach sprava sebecky a zaujimaju ho len vlastne zaujmy to zanmena že neexistuju take nezmysli že ti čo platia dane im ide o zaujimy celeho štat a nie ich vlastne ...jasne že aj im ide o to iste aj čo tym čo dane neplatia takže v podstate su v spravani rovnaki zaujimaju ich len ich vlastne zaujmy a potom v takom pripade nie je možne aplikovať take niečo ako pišeš ty lebo to nič nezmeni ani neodstrani .....a ešte niečo dane platia všetci dokonca aj nezamestnany ked miňa v obchode plati DPH čiže ide stale o daň tak neiviem ako si predstavuješ že ti čo platia dane ako to chceš oddeľovať ?...alebo ti skôr ide o to vybrať tych tvojich v tom pripade plati čo som už napisal je to len opať tvoje sebectvo a chmativosť a potom je paradox že niekto chce od inych aby sa nespravali sebecky ked on sam je sebecky :D

27.04.2017 | augo16

pan Mlynek, uz palte dade s tymy vasimi teoriami. Ved to sa neda ani citat. Chodte si tam filozofovat na SAV a nesmradte tu tymi svojimi vyplodmi.

Martin Mlýnek

Martin Mlýnek
  • Počet článkov: 64
  • Priemerná čítanosť: 3334
  • Priemerná diskutovanosť: 24
  • RSS blogu

O blogu

Budem písať o aktuálnej ekonomickej situácii, o politickom dianí, hlavne ak bude mať ekonomické dopady. Občas o investovaní, ale hlavne o rizíkách spojených s investovaním. Predovšetkým však prinášať konzervatívne pohľady a možno aj riešenia na dôležité ekonomické témy či politické debaty. Povolaním risk manažér, vzdelaním ekonóm, ekonomický expert Občianskej Konzervatívnej Strany (OKS).