Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Rýchlokurz "predaja" cez telefón

17.01.2011 | Salesexpert

Diskusia (3 reakcie)

20.01.2011 | jurajz

Neviem ci som uplne nepochopil, ale bolo to tak ze ta pani najprv s vami 5 minut telefonovala, akoze sa chce nieco odborne prekonzultovat a potom s toho bolo zrazu ze vam nieco predava?

Sikovne, ale skor ako dobry predaj mi to pride ako riadna manipulacia a to ja velmi nemusim. Hned sa aktivuju vsetky obranne mechanizmy.

20.01.2011 | salamoon

prave o tom hovoril, ze od prveho momentu mal pocit ze nejde o jehovistov co predavaju herbalife

20.01.2011 | Martin Mišík

Nie,nebolo to tak. Na začiatku mi iba vysvetlila, prečo oslovuje mňa, odkiaľ na mňa prišla a čo nás spája (ja píšem blog a ona ho sleduje+názor na to). Myslím, že to skôr zákazníka ukľudní,ak pozná históriu kontaktu. Väčšina obchodných telefonátov ide rovno "na vec". A tam sa podľa mňa oveľa viac zapínajú obranné mechanizmy. Takto je to oveľa osobnejšie,človek nemá pocit, že je položka číslo 724 niekde na zozname obchodníka.

Martin Mišík

Martin Mišík
  • Počet článkov: 27
  • Priemerná čítanosť: 2328
  • Priemerná diskutovanosť: 1
  • RSS blogu

O blogu

Konzultant a tréner predaja - od roku 2001 sa profesionálne zaoberám vzdelávaním obchodníkov. Organizujem školenia a tréningy v oblasti predaja a komunikácie. Moje tipy nájdete aj na stránke <a href="http://www.akopredavat.sk/">Akopredavat.sk</a>