Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Aký je novodobý Homo-customer?

31.10.2012 | Salesexpert

Diskusia (3 reakcie)

31.10.2012 | Strummer

"oslovte zákazníka s niečím, čo sa ho priamo týka, nie s ponukou vašich produktov"

To sa autor naucil pocas posobenia u Svedkov Jehovovych?

01.11.2012 | schmidke

Nie, to učia všetci predajcov. A mimochodom má pravdu.

01.11.2012 | Martin Mišík

Nebol som u Svedkov Jehovovych. Ale bol som napriklad v autoservise, kde sa ma namiesto ponukania svojich sluzieb najprv opytali: "Co s tym mate?" Pripadalo mi to uplne v poriadku. Az potom ponukali: "Pozrieme Vam aj..., ked uz ste tu? Usetrite si jednu cestu...". Mne osobne to dava perfektnu logiku. Ale, kolko ludi, tolko chuti...

Martin Mišík

Martin Mišík
  • Počet článkov: 27
  • Priemerná čítanosť: 2324
  • Priemerná diskutovanosť: 1
  • RSS blogu

O blogu

Konzultant a tréner predaja - od roku 2001 sa profesionálne zaoberám vzdelávaním obchodníkov. Organizujem školenia a tréningy v oblasti predaja a komunikácie. Moje tipy nájdete aj na stránke <a href="http://www.akopredavat.sk/">Akopredavat.sk</a>