Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Napísal mi Harabin (update 1, 2)

12.06.2009 | Martin Jaroš

Diskusia (45 reakcií)

12.06.2009 | jtrend

a prve co mi padlo do oka bol nazov domeny.

I ked je email slusny, jeho obsah je nezamenitelny - zastrasovanie.

Nechapem preco Aliancia poslala na ministerstvo aj email. Na predmetny ucel by uplne stacili udaje ako meno a adresa, a chcel by som vidiet ci by Don Vito Harabin posielal klasicky list.

12.06.2009 | Juraj Mašláni

Aj ja som dostal takýto pozdrav – poďakovanie od pána Harabina.

Dovolím si aj touto cestou poďakovať pánu ministrovi, že tak citlivo vníma názory nás, "bežných" občanov a každému jednému sa za prejavený občiansky názor pekne poďakuje. Kiež by si tie názory aj zobral k srdcu :) Viem, dúfať v to je dooosť naivné.

Ja som si tento odkaz-posolstvo pána ministra prečítal takto: "Pôjdeš do basy, ty hajzeľ!"

To, že som paranoik ešte neznamená, že ma nesledujú, však? :-)

12.06.2009 | SGI

ja som jej odpovedala toto:

Vazena pani Hatasova,

neviem preco mi pisete e-mail v mene pana ministra. Ja som mu nic nepisala. Naopak pisala som clenom sudnej rady, ze si myslim, ze by si mali rozmysliet pri volbe noveho predsedu NS a sudnej rady, ci pan Harabin by skutocne bol clovekom na spravnom mieste. Ja si totiz myslim, ze urcite nie. Tento moj nazor mozete pokojne tlmocit aj panovi ministrovi, kedze aj on sam by mohol vzhladom na nesuhlas obcanov s jeho zvolenim abdikovat na svoju kandidaturu. Ak by sa tak stalo, tak by som Vam naopak napisala dakovny e-mail ja.

V kazdom pripade Vam prajem prijemny koniec pracovneho tyzdna.

S pozdravom,

Renata Kralikova
obcan SR

Odpoved od sekretarky prisla obratom: prazdny e-mail...

12.06.2009 | jtrend

otvara cudziu postu?

Vobec ma to neprekvapuje.

12.06.2009 | Lea

Irvo, suhlas, treba to brat podlinkovo. Bohuzial.
Mne este mail nedosiel, mozno dostanem nejaky specialny vzhladom na minulost :)
Problem vidim (okrem hariba a jeho aktivit) v tom, ze ludia by si konecne mali uvedomit jeho silu a podla toho sa aj spravat. Iniciativa je fajn, skoda len, ze sa niekto nezamyslel nad tym, ake data posuva. Nakoniec bude cela iniciativa kontraproduktivna.
Na druhej strane treba uznat, ze nedostal data, ktore by si nevedel zohnat aj sam :) Takze sa vraciame k tomu, co si pisal - ano, zastrasuje.

12.06.2009 | adam z.

Harabin po tomto musí odísť z verejného života

13.06.2009 | matousek

Musel odist po tom ako sa vyhrazal poslancovi a potom o tom drzo a arogantne klamal. Kedze to prenho nemalo ziadne nasledky, myslism si ze kludne moze vystrielat aj skolku plnu deti a nic sa nestane. Skratka spravny ludia uz ovladli vsetky vyznamne posty a slusi ludia si mozu ist piskat.

12.06.2009 | pdXxJMJdlb

Dostal som ho v tej istej minúte, v ktorej som podpísal petíciu. Majú to zautomatizované, mrchy.
Nechápem, prečo mi ten idiot ďakuje?
Je to dosť jasná vyhrážka a niekto by mal toho kreténa niekam nakopať.

12.06.2009 | Robert Merva

myslim si osobne, ze tento blog je viac ako len informacia o praktikach sucasneho ministra... ja to vnimam ako tu povestnu poslednu kvapku v pohari, ktory prave pretiekol... ospravedlte moju nevedomost, ale nestihol som peticiu proti Harabinovi ani len zaregistrovat v zhone poslednych tyzdnov, ale tymto som okamzite signoval tuto peticiu aj ja... a myslim si osobne, ze nie som jediny pre ktoreho je tato informacia natolko vazna, ze sa prida... tu uz naozaj ide o zivot... ja sa aspon mozem teraz tesit na podobny e-mail uz vopred...

12.06.2009 | Jarmille

okrem toho, co uz bolo spomenute v diskusii, je tiez otazne, ci nie je mozne tento nevyziadany email povazovat za spam a ci teda, paradoxne, ministerstvo spravodlivosti touto svojou aktivitou priamo neporusuje aj zakon....

12.06.2009 | Jarmille

Vazena pani Hatasova,

moj hlas pan Harabin celkom urcite nikdy nemal a nema. Nepochybujem o tom, ze s mojim postojom sa stotoznuje mnozstvo slusnych obcanov nasej krajiny, coho dokazom je aj peticia, na ktoru ste odpovedali.

Napriek tomu, ze pan Harabin je ministrom spravodlivosti, stale verim tomu, ze sa my, slusni obcania, ministerstva spravodlivosti vlastnej krajiny nemusime bat. Preto nemusite zbytocne rozposielat spam, cim pravdepodobne porusujete zakony SR, aj pravne predpisy EU.

Prajem pekny den.

J.

12.06.2009 | jtrend

zda sa ze pracuje pre tohto pana:

JUDr. Daniel Hudák
štátny tajomník Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky

tel: 02/59 353 458
fax: 02/59 353 602

e-mail: lucia.hatasova@justice.sk

Čiže otázku, prečo jeho sekretárka spamuje v mene ministra sa asi treba spytať jeho.

12.06.2009 | Martin Jaroš

Ten pán je zhodou okolností člen súdnej rady, čiže bol na zozname adresátov, ktorým sa výzva preposiela. Ale ako voliteľ budúceho šéfa Najvyššieho súdu SR nereagoval vo svojom mene. Namiesto toho upovedomil jedného z kandidátov a nechal svoju sekretárku, aby v mene toho kandidáta rozosielala nejaké maily. Tým dal dosť jasne na javo, kto dostane jeho hlas. Ale to zas nie je žiadne prekvapenie, len to dokresľuje nezávislosť členov súdnej rady.

12.06.2009 | jtrend

JUDr. Daniel Hudák je závislý člen súdnej rady.

Zaujímalo by ma koho nápad to bol. Či Hudákov alebo Harabinov.

Alebo oboch ako výsledok ranného brainstormingu.

12.06.2009 | juraj.javorsky

to je uz z podstaty BRAINstormingu vylucene.

12.06.2009 | jtrend

bol brain....washing :)

12.06.2009 | Martin Jaroš

No, nejaký storming asi bol, ale či zrovna....

12.06.2009 | rdks

Zaujima ma ten telefonat. O "spravodlivosti" jej nariadenych netreba diskutovat. Zaujimalo by ma - ci pri rozhovore plnila povinnost udelenu nadriadenym, alebo s presvedcenim (alebo nepochopenim podstaty) vysvetlovala, ake slusne je podakovat za podporu.

12.06.2009 | Martin Jaroš

Ako asistentka/sekretárka si nemôže dovolit z vlastnej iniciatívy viesť takúto komunikáciu. Takže to čo mi povedala, bol zjavne posunutý odkaz zhora. Ale fakt znela v telefóne veľmi milo a nebola arogantná.

12.06.2009 | jtrend

bude neuveriteľná kauza.

Chcelo by to nejakého europoslanca, aby spôsob, akým sa chová prvý muž justície, bol prediskutovaný na Európskej úrovni.

Fico to iste zmätie zo stola so slovami: "Chcem dôkazy do pondelka, ináč bude Štefan predsedom OSN"

12.06.2009 | plak

nedavno som mal o kauze rozhovor s jednym mladym, sikovnym a rozhladenym pravnikom s pravicovymi nazormi. prekvapilo ma preto, ze on mal k rozhodnutiu ustavneho sudu suhlasne stanovisko. kedze nemam pravne, ale ekonomicke vzdelanie a sam som toho nazoru, ze by pravnici by nemali liezt do kapusty ekonomom (napr. p.Madej s jeho 6 mes. lehotou vyhodnocovania vykonnosti DSS), tento rozhovor som zobral ako dovod na zamyslenie. Nebudem predsa vodu kazat a vino pit - a bez naleziteho vzdelania iba preberat argumenty a nazory uverejnene v tlaci ...

neznasam vsak aroganciu moci a fakt, ze sa niekto snazi o zastrasovanie, ma presvedcil o tom, aby som sa napriek uvedenemu pripojil k ostatnym signatarom. takze - peticiu som podpisal - a mail od p.Hatasovej uz dorazil.

;)

12.06.2009 | jtrend

vitaj v klube.

Ktovie ako nazvú tento zoznam záujmových osôb...

12.06.2009 | Cassal

Odporcovia posobenia pána Harabina na Facebooku


Skupina "Preč so Štefanom Harabinom"

http://www.facebook......

Noví členovia sú vítaní

Michal Lašan

12.06.2009 | Cassal

Cely ten odkaz je v tejto forme


http://www.facebook...

12.06.2009 | Rado Baťo

Tak som sa pridal k tej petícii. Poďakovanie od pána Harabina mi prišlo do mailu do minúty. Automat funguje-:)

12.06.2009 | mato4ever

Ja som sa k petícii pridal medzi prvými, hádam že som bol 9., ale žiadny mail mi doteraz nedošiel, vtedy automat zjavne ešte nebol nahodený ;-)

12.06.2009 | Rado Baťo

tak som pánovi hovorcovi Jurčimu napísal nasledovný mail:

Vážený pán Jurči,

Rád by som si vyjasnil informácie z Vašej dnešnej tlačovej správy "Aliancia Fair-Play nehrá fér"

Citujem: "Zarážajúce však je, že občania píšu späť s tým, že sa nikdy nevyjadrili proti kandidatúre Štefana Harabina na post predsedu najvyššieho súdu. Tvrdia, že ich údaje boli zneužité. Mnohé schránky podľa odpovedí sú tzv. mŕtve a neexistujú."

Moja otázka: ako mohli od občanov prísť odpovede zo schránok, ktoré sú podľa vás mŕtve a neexistujú?

Ďakujem za skorú odpoveď


s úctou

Rado Baťo

12.06.2009 | Juraj Mašláni

že aj moja schránka je mŕtva alebo neexistuje, tak som mu odpísal:

Pán minister,
to, že mi píšete na súkromnú adresu, ktorú som Vám neposkytol, rovnako ako to, čo mi píšete, považujem z Vašej strany za drzosť, aroganciu a pokus o zastrašovanie.
Svoju súkromnú e-mailovu adresu poskytujem len ľuďom, ktorým ju chcem poskytnúť. Vy k nim rozhodne nepatríte.
Ak chcete signatárom výzvy Červená pre Štefana Harabína čokoľvek oznámiť, urobte to verejne tak, ako oni verejne vyjadrili svoj postoj k Vám.

15.06.2009 | crazy sadman

Ja som zvolil trošku iný prístup. V 1. rade žiadne zdvorilostné vykanie. Kto je schopný takejto nehoráznosti, ten si ho azda ani nezaslúži.

Milá Lucka, čo si to dovoľuješ!!!
to že mi píšeš na moju súkromnú adresu, ktorú som ti neposkytol, považujem za obťažovanie a nevyžiadanú poštu - tzv. spam. Pokiaľ bol tvoj záujem o moju osobu rýdzo neprofesionálny, musím ťa sklamať, ale som šťastne ženatý :-) Ak to bolo inak, musím sa taktiež ohradiť. Môžem len tušiť, akým spôsobom sa ku tebe dostali moje osobné údaje, za ktoré v zmysle platného zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov určite považujem nielen meno a priezvisko, ale aj emailovú adresu. Aj keď síce voči tebe nezvažujem právne kroky :-), musím ti povedať, že by si sa za takéto chovanie mala strašne, ale strašne hanbiť. Veď uváž. Čo by ti stará mater na to povedali?

Nutno tiež dodať, že pokiaľ tvoju emailovú schránku nepoužil Harabin ale ty, pričom si správu signovala jeho menom, môže ísť aj o vážnu psychickú poruchu - poruchu identity, konkrétne transformáciu osobnosti, prípadne stratu identity. Možno by bolo načim zvážiť aj návštevu odborníka :-)

12.06.2009 | Anonymous Coward

Ale, ale pani. Nebudme malicherni ako male deti.

Citat: "Mnohé schránky podľa odpovedí sú tzv. mŕtve a neexistujú."

Tato odpoved vobec nenaznacuje, ze im z nich *niekto* odpisal. V zivote ste vari nedostali Mail Delivery Error message? Cize tvrdenie, ze podla odpovedi, ktore dostavaju su schranky mrtve je technicky uplne v pohode.

12.06.2009 | Anonymous Coward

A ak ste taky mejl v zivote nedostali, je lahke vam nejake zariadit, staci napisat mejlovu adresu ;-).

12.06.2009 | Rado Baťo

ale veď v pohode, veď som to bola recesia.

12.06.2009 | Rado Baťo

12.06.2009 | rasťo

Poďakovanie od pána Harabina prišlo okamžite. Ak pán Harabin ďakuje za hlas, ktorý je proti jeho zvoleniu za predsedu Najvyššieho súdu SR, tak má zrejme veľmi silný zmysel pre občiansku angažovanosť, bez ohľadu či je na jeho podporu alebo proti.
Aby však nedošlo k omylu: Pán minister, je mi z Vás zle a dúfam, že keď moje deti vyrastú, tak v čele tejto krajiny už nebudú ľudia ako Vy, ľudia, za ktorých sa musíme hanbiť. Nechceme Vás na čele ministerstva, nechceme Vás na čele súdnictva, chodte preč z verejného života.

Občan SR

12.06.2009 | Dušan77

To je legálne? To je v právnom štáte normálne? Nie je to na podanie trestného oznámenia? Tak toto je už naozaj silná káva. Kto budete posledný odchádzať, zhasnite svetlo. Ak vôbec bude elektrická energia. Toto by som rozhodne ako recesiu nebral a bránil sa nejako.

12.06.2009 | Jiří Ščobák

... kde bydlis. Prislo mu jen jmeno a mail (postovni adresa se neuvedla).
Moje reakce je tady: http://scobak.blog....

13.06.2009 | ceco

Symantec Mail Security detected prohibited content in a message sent from your address (SYM:38183150091288393180)
...
[Chat now] "Administrator@justice.sk"

Subject of the message: Protestujem, aby sa Stefan Harabin stal predsedom NS SR
Recipient of the message: Búrik Ján JUDr.

13.06.2009 | SGI

Myslim, ze toto nema so vcerajskom nic spolocne. Tento mail som ja dostala uz v stredu.

Renata Kralikova

13.06.2009 | jtrend

pripájam link na nezabudnuteľné vystúpenie pána ministra:

http://pojdes.do.ba...

15.06.2009 | raze

Odpoved prisla aj mne. A tak som na nu slusne odpovedal dalsim mailom znania: "Niet za co, aj nabuduce." a na tento mail mi uz odpoved neprisla. Takze zrejme nie je celkom pravda, ze takto slusne odpovedaju na kazdy mail :o)

16.06.2009 | jasl

ked ma najbližšie niekto pozdraví tak mu poviem nech sa mi nevyhráža:-))))))

17.06.2009 | Orc

aspon viete, aky email pouzivat pri registracii na porno stranky

18.06.2009 | hr-mgr

a to bol najodpornejsi SPAM, ktory ma kedy vytocil...na moju otazku tej tete, ktory mi to poslala (ze preco mi pise a ako si to mam vysvetlit?) som nikdy odpoved nedostal...takze to je jasne, ze "automat" je standardna metoda zastrasovania mafianskeho hajzla. zial, tu na Slovensku je standardom, ze taki smradi sedia na ministerskych a vladnych postoch. a to pred par dnami TA3 robila kampan "ludoveho rodinne zalozeneho falusa" na Kuchajde. NO Comment - nezavislost sudnictva je priamo umerna nezavislosti niektorych medii - a naopak

08.09.2009 | mipos

Dobry den. Ja pisem ohladom informacie. Potreboval by som zohnat nejaky aktualnz kontakt na P. Harabina najlep. email ale aktualnz. Dakujem.

08.09.2009 | mipos

email mpodstavek@yahoo.com

Martin Jaroš

Martin Jaroš
  • Počet článkov: 46
  • Priemerná čítanosť: 5693
  • Priemerná diskutovanosť: 18
  • RSS blogu

O blogu