Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Komu chutí navoňaná zdochlina?

02.02.2016 | Ľuboslav Kačalka

Diskusia (2 reakcie)

03.02.2016 | mavra

takto podkopavate kseft najznamejsieho caller-a na slovensku ? ...podla mna je to krasny biznis ked je mozne si 'obstarat' ocenenie na svoj produkt od niekoho kto nie je sucastou mojej firmy/banky/poistovne.. apod. Jirko to robi dobre, len to mozno nie je uplne objektivne ;-)

03.02.2016 | hulo11

"Za najzamestnávateľa si Slováci vybrali firmu, ktorá sa pre podvod s emisiami zmietala v obrovskom škandále."

Hm, tak ľudia asi hodnotia zamestnávateľa podľa toho, aké majú pracovné podmienky, stabilitu pracovného miesta, výšky a pravidelnosti výplaty.
Pri "obchodníkovi roka" zase porovnávam porovnávajú cenu, kvalitu a výber tovaru, čistotu predajne, nie to, koľko predavačka zarába, či jej chodí výplata načas, či sa pokladníčky menia a aký majú vo firme sociálny program. Ak sa to teda neprejavuje na prístupe k zákazníkom.

Ľuboslav Kačalka

Ľuboslav Kačalka
  • Počet článkov: 43
  • Priemerná čítanosť: 3353
  • Priemerná diskutovanosť: 8
  • RSS blogu

O blogu

Reportér TRENDU od júla 2013. Sledujte môj Twitter alebo sa so mnou spojte na LinkedIn



 



Môj FACEBOOKový profil: Ľubo Kačalka vie, o čom finančníci neradi hovoria

Prehľad mojich článkov nájdete tu