Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Doma nie je nikto PRorokom

18.02.2010 | lutu

Diskusia (3 reakcie)

18.02.2010 | konstantin.cikovsky

Lubo, ked este stale zberaju ranenych a ty zistis, ze PR 02 sa uz venuje tomu, aby sa stan nevolal O2 stan ale stan, pricom dovtedy by boli schopni tvrdit, ze ten stan sa narodil ako O2 stan, tak je ti na zvracanie a nie zeby si mal chut im dat nejaku cenu.

18.02.2010 | Ľubomír Tuchscher

Tino, podľa mojich informácií Telefonica nemyslela len na svoju značku, ale v krízovej situácii pracovala aj na vonkajšej komunikácii festivalu. OK, chápem, že organizátori sa starali hlavne o "internú" komunikáciu na letisku, ale zvonka komunikácia festivalu bola minimálne rozpačitá - obmedzené informácie a obmedzenie prístupu pre novinárov, ktorí neboli vopred akreditovaní.
Uvidíme, čo prinesie tento ročník. Na túto tému som sa bavil s ľuďmi od komunikácie mimo Slovenska. Ak by teraz prišlo k tomu, že O2 už nebude partnerom Pohody, mohol by to byť signál, že na seba preberajú nejakú mieru viny. Uvidíme teda, čo prinesie tento ročník.

19.02.2010 | alex.botev

ad O2: mozno si kazdy sponzor uvedomi, ze ak nieco nesie jeho meno, tak je za to istym sposobom zodpovedny. a O2 sa nebude len vytesovat z pozitivnej propagacie, ale napr. aj dohliadne na bezpecnost v "ich" stane.

ad SPP: keby tak radsej komunikacny tim SPP efektivnejsie pracoval na komunikacii s Ruskom (alebo uz kymkolvek), nemusel by mrhat casom na PR aktivity pre odberatelov, z ktorych urobil neodberatelov :)
btw: je usmevne vidiet firmu, ktorej vypadne najklucovejsi dodavatel, ako ziskava PR cenu za reci typu "my za to nemozeme", "netusime kedy sa to zmeni", "tuto situaciu nikto necakal"... ale hlavne, ze ste si udobrili vztahy s premierom (sekundarny ciel komunikacie), lebo iba tak mohol vyslovit nazor o vzniku konkurencie pre vas :) :)

Ľubomír Tuchscher

Ľubomír Tuchscher
  • Počet článkov: 5
  • Priemerná čítanosť: 1988
  • Priemerná diskutovanosť: 4
  • RSS blogu

O blogu

Od mája 2014 výkonný riaditeľ Slovenského združenia pre značkové výrobky. V minulosti pôsobil ako riaditeľ komunikácie s verejnosťou Ministerstva dopravy a vedúci externej komunikácie SPP, a.s.