Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Robíte to ako Muneaki Masuda?

17.07.2018 | Lubo Tomko

Diskusia (2 reakcie)

17.07.2018 | Roman Kanala

Aha, ďalší tretí blog. Minulý tretí blog sa kamsi stratil.

17.07.2018 | Truhlik999

Hm, takze nerozkazuje, iba robi rozhodnutia.

Poznámky mu skenuje armáda asistentov, lebo dôchodca nevie používať počítač.

Nema kanceláriami, radsej obťažuje ludi obsmrdanim.

Tak super teda.

Ľubomír Tomko

Ľubomír Tomko
  • Počet článkov: 7
  • Priemerná čítanosť: 1521
  • Priemerná diskutovanosť: 2
  • RSS blogu

O blogu

Vzdelávanie, motivácia a spokojnosť ľudí v práci, používanie eventov ako nástrojov na zvyšovanie individuálnej produktivity, kvality spolupráce, inovácií a kreativity. Tipy a návody ako s ľuďmi pracovať tak, aby radi pracovali. Autorom blogu je Lubo Tomko, CEO eventovej agentúry Extraordinary.