Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

BLOG Ľubomír Tomko

7 návykov, ktoré vám pomôžu zefektívniť váš tím

Teambuildingy, chodenie na čas, kooperácia. Toto všetko u vás funguje no vy máte aj tak stále pocit, že váš tím je od efektivity vzdialený na míle ďaleko? Čudovali by ste sa aké maličkosti, dokážu... 4

30.07.2018 | Lubo Tomko | čítanosť: 2529

6 krokov ako sa stať kráľom efektívnych mítingov

Pracovné porady zažívame každodenne, mnohí z nás na nich trávia veľkú časť svojho pracovného času. Stretávame sa s kolegami, s dodávateľmi, s klientmi, s nadriadenými, podriadenými, zaradenými a...

18.07.2018 | Lubo Tomko | čítanosť: 1619

Robíte to ako Muneaki Masuda?

CEO najväčšej siete obchodov s hudbou, filmami a časopismi v Japonsku, Muneaki Masuda, si neustále kreslí a robí ceruzkou poznámky, ktoré potom jeho asistenti skenujú a ukladajú do firemnej... 2

17.07.2018 | Lubo Tomko | čítanosť: 541

Ako dokáže teambuilding zničiť váš team

Dobre nadizajnované aktivity zamerané na posilnenie tímového ducha či riešenie problémov sú ideálnym spôsobom ako zvýšiť efektivitu a motiváciu svojich zamestnancov. Nie všetky aktivity majú aj... 4

16.07.2018 | Lubo Tomko | čítanosť: 4004

10 spôsobov ako znížiť váš eventový rozpočet

Či už stojíte na strane klienta, dodávateľa alebo agentúry, budget je slovo pri ktorom všetci nastražíme uši.  Každý by mal rád veľa muziky za málo peňazí. A je to pochopiteľné – maximalizovať... 4

15.07.2018 | Lubo Tomko | čítanosť: 588

Ľubomír Tomko

Ľubomír Tomko
  • Počet článkov: 6
  • Priemerná čítanosť: 1694
  • Priemerná diskutovanosť: 2
  • RSS blogu

O blogu

Vzdelávanie, motivácia a spokojnosť ľudí v práci, používanie eventov ako nástrojov na zvyšovanie individuálnej produktivity, kvality spolupráce, inovácií a kreativity. Tipy a návody ako s ľuďmi pracovať tak, aby radi pracovali. Autorom blogu je Lubo Tomko, CEO eventovej agentúry Extraordinary.

Kalendár sa načítava...