Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako stavať za najnižšiu cenu?

18.10.2013 | Ľubo Havierník

Diskusia (6 reakcií)

18.10.2013 | samorost

Smejdi v obchodnich vztazich,

ja bych to asi resil pomoci ruske mafie, pokud je nekdo sviniar, tak si nic jine nezaslouzi.

18.10.2013 | Felix Edmundovič Dzeržinskij

Ked smolko s naivnymi predstavami, zacne riesit problemy pomocou ruskej mafie, naivny smolko sa obvykle onedlho odoberie na Boot Hill.

19.10.2013 | samorost

ironie asi neni tvoje silna stranka, ze ??
---
ale vazne, pokud by mne nekdo takto dostal, tak bych asi jednal bez servitku a opravdu hodne tvrde. Protoze prijit jako zivnostnik o strechu nad hlavou a o vsechny aktiva, tak je mi asi vsechno jedno a dlabem na to, ci nekomu ublizim nebo ne.
---
Kdyby toto udelalo par lidi, tak by si to ti Smejdi rozmysleli, jestli by kradli nebo ne.

28.10.2013 | Ľubomír Haviernik

Lenže Mr. Dzeržinskij má žiaľ pravdu ...

18.10.2013 | Niless

Riesil som podobne stavy, kedy zmluvna strana ma hnala do neskutocnych podmienok. Taktiez ludia z mojho okolia posobiaci v stavebnictve sa stretli s podobnymi problemami.
A vzdy vyvstane otazka.
Ist do zakazky kde je vysoke riziko (vdaka zmluvnym podmienkam) neuhradenia vykonu, pripadne i materialu a znasat tak stratu ktora moze zlomit vazy, alebo radsej neziskat takuto zakazku? Bilancia hovori jasne, radsej mat na ucte 0,- ako - XY,-.
To ze su podmienky na trhu takto nastavene je iba kvoli dopytu, pokial budu male firmy a SZCO podpisovat taketo zmluvy nikdy to neskonci.
Uz davnejsie funguje dalsi fenomen, ak ste subdodavatel, dodate nieco na stavbu a generalny dodavatel aj ked dostal zaplatene od investora ale "neposunul" platby dalej, nemozte ani demontovat to co ste na stavbe namontovali.

Darmo plati len to co je v zmluve a argumentacia "aj tak to neuplatnujeme" je akurat tak pre pribehy na dobru noc.

18.10.2013 | Roman Kanala

Inštitucionálni zákazníci robievajú aj iné triky. Dostanú viacero ponúk, navrhovaná práca sa líši rozsahom i technickou sofistikovanosťou a samozrejme cenou. Zákazník vezme najvymakanejšie technické spracovanie, pošle ho účastníkovi s najnižšou cenou a otázka znie, či vie urobiť toto všetko za jeho nízku cenu. Obchodné tajomstvo je fuč. Aj takí výkukovia existujú a je lepšie sa im vyhýbať, akonáhle sa ich podarí identifikovať.

Ľubomír Haviernik

Ľubomír Haviernik
  • Počet článkov: 12
  • Priemerná čítanosť: 3094
  • Priemerná diskutovanosť: 11
  • RSS blogu

O blogu

pracujem v spoločnosti DAVAR, ktorá sa venuje pohľadávkam.