Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Krízonómia z nadhľadu: Jánošík, kde si?!

03.11.2009 | Cyril Knihožrút

Diskusia (5 reakcií)

03.11.2009 | braque

trochu prilis vysoky nadhlad na moj vkus. Komu je ta kniha urcena? ziakom ZS?

03.11.2009 | exoman

no neviem ci je pre ziakov ZS, ale vela ludi, ktori ekonomiu nestudovali, alebo sa o nu nezaujimaju, ci jej nerozumeju (alebo rozumeju zle), daleko teda od ziakov ZS nema :)

03.11.2009 | Rado Baťo

Pridávam sa s exomanovi. Vzhľadom na stav ekonomického vzdelania je kniha určená všeobecnej populácii :)

03.11.2009 | Brain

je potrebna efektivna regulacia a to je problem. Prikladom moze byt realitny biznis, ktory nastartoval takmer nekontrolovany umely rast nehnutelnosti, atd. Niekedy mi to pripada, ze ceny v biznise sa stanovuju podla nadsadenych platov v Blave a pritom zvysok Slovenska je o triedu niekde inde...

10.11.2009 | Michal Lehuta

http://draxler.blog....

Knihožrútov blog

  • Počet článkov: 180
  • Priemerná čítanosť: 3680
  • Priemerná diskutovanosť: 12
  • RSS blogu

O blogu

Konzumujem knihy. Dáte si tiež?