Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Zdržanlivosť slovenského voliča

28.05.2009 | ulysses

Diskusia (3 reakcie)

28.05.2009 | kristian04

Celkom prijemny clanok noveho eTrendoveho blogera. Euroapatizmus sa stava skor euro-sociopatizmom. Zivia ho v nas niektore politicke strany, ktore nahanaju volicov na lacnu kritiku Bruselu, bez toho ze by ponukali serioznu alternativu.

29.05.2009 | alex.botev

Seriozna alternativa k lacnej kritike, z mojho pohladu, moze byt len tazka kritika :)
Ale to by politicke strany museli hlasat, ze prave neucastou vo volbach do EP oslabujete legitimitu Bruselu (resp. 1 z 3 organizacii). Co ani ti najvacsi euroskeptici a ekonomicki liberali nerobia, radsej sa nas snazia opit rozkom.

31.05.2009 | hentotuto

Ako mám brať vážne tieto voľby, keď si znich robia srandu aj politické strany. Maiga, Plačko, Šťastný, fitneska, moderátorky ...? Je mi nevoľno.

Juraj Ševella

Juraj Ševella
  • Počet článkov: 4
  • Priemerná čítanosť: 837
  • Priemerná diskutovanosť: 1
  • RSS blogu

O blogu

Analityk a konzultant v oblasti politík Európskej únie