Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Dilema záchodovej dosky: Ako ju rieši ekonóm

02.06.2016 | Jozef Tvardzík

Diskusia (3 reakcie)

03.06.2016 | martin33

"podľa jeho predpokladov muž chodieva na wecko každú tretiu návštevu na veľkú potrebu, " ... prepoklad plati, len ked sa nakazil salmonelozou.
Ked z podobnymi predpokladmi pocita mainsteam ekonomia, ani sa necudujem, ze nedokazu predpovedat krizu ani najst ucinne opatrenia na jej riesenie.

04.06.2016 | JanS

Len 1 z mnohych pouzil tento predpoklad, nie vsetci, aby sa vyhol zlozitemu modelovaniu.
Ked k podobnemu zaveru z tohto clanku pride kazdy mainstraimovy citatel, tak sa necudujem... (ironia na zovseobecnovanie)

23.12.2016 | kravemir

"Predošlé dve teórie, ktoré sme opísali vyššie, behaviorálny ekonóm kritizuje z absencie dodatočných nákladov, ktoré znáša podľa neho predovšetkým muž. Ak žena totiž zistí, že je doska hore, začne na partnera kričať. Ticho v domácnosti prináša podľa neho oveľa vyššie náklady ako námaha pohnúť doskou nadol."

Ak žena začne na mňa kričať kvôli takej sprostosti, tak u mňa skončila. Zoberme si to z dlhodobého hľadiska. Pre minimalizáciu nákladov je vhodnejšie nájsť si normálnu ženu, ktorá nemyslí iba na seba. Teda, kvôli absencii zbytočných dodatočných nákladov spojených s uspokojovaním nenásytnosti egoistickej ženy,...

Jozef Tvardzík

Jozef Tvardzík
  • Počet článkov: 11
  • Priemerná čítanosť: 11143
  • Priemerná diskutovanosť: 13
  • RSS blogu

O blogu

Redaktor TRENDU a editor TREND.sk

Moje odkazy