Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

SaS inovuje

09.09.2019 | Jozef Rajtár

Diskusia (61 reakcií)

09.09.2019 | Pip-boy

OK, tak skúsim za seba: bez Sulíka a s príklonom k ľavicovo orientovanej Čaputovej môj hlas SaS určite nezíska.

09.09.2019 | martin33

Pridavam sa.
Pokial bude SaS klasicky-liberalna, s dorazom na slobodu jednotlivca, obmedzenu len prirodzenymi pravami inych jednotlivcov, bojujuca za zmensenie rozsahu moci statu a EU, tak ju budem volit. Ak sa zo SaS stane len "PS light" tak radsej budem volit Kotlebu, ten aspon zabezpeci "rychly koniec" (a nasledny rychly navrat k normalu) a nie nekonecne umieranie pomalymi krokmi "v mene pokroku".
Na odhalenie zlocinosti a porazku fasizmu/nacizmu totiz stacilo len 6 rokov, kym komunizmus/progresivizmus trapil ludstvo len u nas viac ako 40 rokov a vykynozit sa ho bohuzial zatial nepodarilo.

09.09.2019 | Truhlik999

uplny suhlas.
Pokial Rajtra a spol chcu vyrabat fasisticke (citaj ala PS) kridlo - tak SaS nema sancu.

- dolezite je hospodarstvo a sloboda zivota pre vsetkych a ziadne fasisticke kydy

09.09.2019 | Jozef Rajtár

Áno, dôležité je hospodárstvo a sloboda života a to je naše krédo

09.09.2019 | Truhlik999

ok, pozriem program a ideme na to.
Znizovanie dani, zjednodusovanie legislativy = doslova rusenie zakonov, nariadeni,uradov a uradnikov.
Volnejsi zivot zivnostnikom a podnikatelom.

Na druhu stranu - ochrana vnutorneho trhu, aby nas nemohli cudzie mocnosti kolonizovat.
(Napr televizia vsetko vysiela v cestine - preco? Radsej by som bol za titulky v AJ, ako cesky dabing.)

09.09.2019 | zakaznik

Chcete sa držať za ruky s neomarxistami.

Treba sa pozrieť, kam kam neomarxisti ťahajú americkú politiku.

Sulík sa voči tomuto zlu vyharaňuje veľmi mierne (a nedostatočne, vďaka vašim kecom). Takže aspoň už mám jasné, koho určite nekrúžkovať. Môj krúžok dostanú Rišo, Jana C. a pán Baránik.

09.09.2019 | IvanPe

Kotleba nezabezpeci rychly koniec a nasledne rychly rast, Kotleba upevni neobmedzenu moc pre seba akymikolvek prostriedkami a dokaze to s Dankom a Ficom, ktori chcu to iste.

09.09.2019 | martin33

Ziadna neobmedzena moc netrva vecne a rychle "utiahnutie skrutiek" ludi nasere ovela viac ako progresivne "pomale varenie zaby".

10.09.2019 | IvanPe

To je mozne, ale ak to utiahnutie skrutiek zavedie zrusenie demokratickych principov, potom ste nas svojim riskovanim vrhli spat do minulosti, ak budete volit “utiahnutie skrutiek”. Ste pripraveny za to niest nasledky? Budete stat prvy na tribune a kricat aby to skocilo, hoci budete vediet, ze pojdete do basy? Lebo tak budu riesit nepriatelov, vzdy to tak robili.

10.09.2019 | martin33

Do minulosti nas tahaju hlavne rozne "progresivisticke" strany, na zapade uz aj so zatvaranim odporcov svojich "idealov".
https://en.wikipedi...)#2018_imprisonment

09.09.2019 | Jozef Rajtár

Vôbec žiadna taká idea ako "PS light" nie je!
Ja som presvedčený pravicový liberál a chcem práveže zabezpečiť, aby tieto myšlienky boli konečne aplikované.
Týmto vás aj prosím o podporu!

09.09.2019 | martin33

Bohuzial myslienky klasickeho/pravicoveho liberalizmu z komunikacie SaS v poslednom obdobi az tak velmi necitit. Treba sa jasne vyhranit proti "progresivizmu" a inspirovat sa napriklad Trikolorou Klausa ml., ktory sa snazi vzkriesit myslienky ODS z 90. rokov, ked bol predsedom Klaus st.
Po volbach sice mozete s PS spolupracovat aby ste odstranili od koryta Fica/Danka/Kotlebu a aby ste im aspon ciastocne zabranili realizovat "progresivisticky raj" (vysoke danove zatazenie, viac regulacii, mozno az znarodnovanie) ale pred volbami su vas jasny ideologicky nepriatel.

09.09.2019 | Jozef Rajtár

Snaha o zrušenie eKasy bola dosť náročná a významná aktivita v tomto smere. A pokračujeme ďalej.
Ja rád robím konkrétne kroky, než len mávanie trikolórou!

09.09.2019 | martin33

Ked tu uz eKasu mame a podnikatelia boli donuteni do kupy novych pokladni, tak jej zrusenie po volbach uz nikomu nepomoze.
Ak sa teda zavedenim eKasy naozaj znizia uniky na DPH (co bol jej hlavny zamer), je lepsie eKasu ponechat a radsej znizit DPH.

09.09.2019 | Jozef Rajtár

To nie je len o prvopočiatočnom náklade! Jednak náklady pokračujú (splátky, pripojenie...) a druhak je to napríklad o údajoch, ktoré zhromažďuje štát. Napr. pri platobných kartách sa z tých údajov dajú zostaviť profily ich držiteľov.
To je veľká a nebezpečná zbraň v rukách skrz naskrz prehnitého finančného riaditeľstva!!
Ak hovoríme o pravicovom liberalizme ako hodnote, tá online kontrola je extra nebezpečný prvok.

Druhá vec je, že ešte aj podvody sa dajú oáchať ľahšie ako doteraz, preto žiadne zníženie podvodov z tohto dôvodu nepríde!!

09.09.2019 | Jozef Rajtár

Sme pravicovo-liberálna strana a žiaden taký príklon sa nechystá. Ja osobne som presvedčený pravicový liberál, som za nižšie dane a odvody, štíhly štát a odstránenie byrokracie a šikanovania štátu.
Pri prezidentke som vyzdvihol nie ideovú, ale povahovú črtu, ktorá je potrebná.
Mojim odkazom je, naopak, to, že práve voliči, ktorí kvôli Sulíkovi odchádzajú (aj k PS/Spolu), odchádzať nemusia, u nás majú bezpečný prístav.

09.09.2019 | Pip-boy

Sulík bol zatiaľ jediný, kto sa dokázal vyhraniť voči ostatným ideológiám - vrátane ľavicovo-liberálnej. Oni ho za to samozrejme nazývajú fašistom, ale to je u nich klasika. Sorry, ale ostatní vo vašej strane nie sú takto vyhranení.

Ak sa bavíme o voličoch, ktorí chcú voliť pravicu (!), tak to rozhodne nie sú ľudia, ktorí "odišli kvôli Sulíkovi k PS/Spolu". Ak máte záujem o takýchto ľudí, tak zatočte prudko doľava - ale so mnou už potom nerátajte.

Pán Rajtár, bez urážky, druhého Sulíka v SaS nemáte.

09.09.2019 | Pip-boy

...teraz si to čítam ešte raz a trochu sa už smejem :) Rozhodne nechcem voliť stranu, kde majú "bezpečný prístav" voliči ľavice (PS/Spolu).

09.09.2019 | Jozef Rajtár

Majú bezpečný prístav tí, ktorí práveže majú radi hodnoty SaS (a nie PS), ale odišli kvôli vybočeniu z týchto hodnôt.
A väčšina ľudí nevníma ideológiu do hĺbky, rozhodujú sa z iných dôvodov. Napr. časť ľudí volí vždy nejakú novú stranu...

09.09.2019 | Pip-boy

Ja som to pochopil, len sa pýtam, aké hodnoty SaS má rád človek, ktorý odchádza k PS/Spolu. Sloboda a (dobrovoľná) Solidarita to nebude.

09.09.2019 | Jozef Rajtár

Aj také, že napríklad kvôli osobným antipatiám odchádza "niekam inam, kde to neovláda mafia".
Väčšinou to práveže nie je o nejakých rozsiahlych myšlienkových pochodoch!

10.09.2019 | Pip-boy

Tak tu ste ma stratili, to spojenie Sulíka s mafiou som nepochopil.
Inak u Sulíka sa mi celkom ráta, že na neho Kočner zaútočil v čase, keď bol ešte "v suchu". Čítam to tak, že pre Kočnera nemal Sulík taký korupčný potenciál ako ostatní.

11.09.2019 | Jozef Rajtár

O žiadnom takom spojení som nepísal.
Hovoril som o tom, že väčšina ľudí sa ani neorientuje podľa filozofie (ľavica/pravica atď.)
Následne, keď sa im nejaký líder znepáči, tak idú proste len do inej strany, pri ktorej im postačuje, že je napr. nová a nie je mafiánska (na rozdiel od Smeru, SNS, Mosta). Lebo toto je pre nich dôležité a nie program, ktorý ani nečítajú a PS/Spolu ani žiaden program nemajú.

11.09.2019 | TiCs

Veď dobre p. Rajtár, a vy máte záujem o ľudí, čo nečítajú program a neorientujú sa podľa filozofie (ľavica/pravica)? Ktorí "kvôli lídrovi" (a napriek programu?) odchádzajú k PS/Spolu ? Toto je podľa vás vaša voličská základňa akože? Žiadny pravicový liberál, čo to má upratané v hlave, nepôjde ku koalícii PS/Spolu.

09.09.2019 | zakaznik

Hodnotiť politikov podľa povahových čŕt a zámerov som prestal niekedy na základnej škole.

Výsledky a dôsledky politiky sú rozhodujúce. A vaša partička je na tom s rozumovými schopnosťami ešte horšie, než som si pôvodne myslel.

09.09.2019 | Niless

Myslim ze kazdy to Vam schvaluje. Len zas aby sa nestalo to, ze kazdy ohrdnuty demokrat ktory pred volbami sa nedostane na kandidatku alebo neziska podporu v strane bude odideny a ide zakladat vlastnu stranu alebo v lepsom pripade prebehne. Na druhej strane pod vedenim Sulika je SaS relativne vysoko s %, ak padne strana k 5-6% pod inym vedenim, ci to bude neuspech? Strany ako celku? VEdenia? Ci nebodaj lebo Kiska alebo PS?

Na druhu stranu poviem okrem Vas a Sulika ja nemam v SaS koho volit. Bohuzial nikoho ineho nie je tam vidiet. A poviem na rovinu ak sa v strane budu presadzovat ludia typu Poliacik tak myslim ze to bude horsie zlo ako zabetonovany Sulik.

09.09.2019 | Jozef Rajtár

Cieľom je, aby strana posilnila (kvalitou a následnou kvantitou) a aby naozaj presadzovala naše (pravicovo-liberálne) hodnoty!

09.09.2019 | @@@

"(pravicovo-liberálne) hodnoty!"....a to su ake ....podniaktelia a manažeri na prvom mieste ? :D :D

09.09.2019 | martin33

Aj ty mozes byt podnikatel, staci zajst na Zivnostensky urad :-)

09.09.2019 | @@@

a už bude domorkaticky väčšine lepšie ...alebo o demokraciu tu nejde ide len o lepši bizmnis pre malu skupinu podniaktelov tym padom sa v čom to liši od stavu teraz ?.... jedine v tom že potom ti podniaktelia a manažeri oj.bu zamestnancov a ludi ešte viac :D :D :D

09.09.2019 | zakaznik

Kto má pravicovo liberálne hodnoty, tak určite nebude oslavovať európsku úniu tak, ako vy s Galkom.
Na čele EU sú zabetónovaní neomarxisti, cez fondy korumpujú politikov na štátnej a regionálnej úrovni, cez QE a Target2, a spústu iných blbostí financujú finančnú oligarchiu a južanské politické mafie.
Normálny pravicový politik bude toto zriadenie denno denne kritizovať. Vy kritizujete predsedu ktorý akotak stráži liberálnu orientáciu a ohovárate ho v ľavicových médiách. Ako som už naznačil, aspoň viem, ktorú časť SaS určite nekrúžkovať.

10.09.2019 | fúha, no toto !

Niles
Pridávam sa k záverečným vetám.

09.09.2019 | ivansk

Ako pravicový volič vám hovorím, chojte do -r-i-c-i.
Však tu nie je koho voliť, gazda pravice sa už zdekoval, saska je v rozklade, zombie apokalypsa a.k.a kdh s hlinom?, béla pochoval most hned po voľbách spolu s gazdom..
a ten stredo-ľavo-neviemčo zvyšok v podobe matoviča, ktorý už tiež vystrielal všetky náboje a obohral sa; zostávajú total tradične rodinný exoti s kinder-mafošom na čele a zlepenec s beblavým, trubanom ktorý sa stihol sprofanovať hádam rýchlejšie ako procházka, alebo total kotletová žumpa.

Akože, súdruhovia koho tu má človek voliť? Drukera?
Vlado dobre spravil, že vyliezol zo záhrobia, ešte spraví nejaký dvojciferný výsledok, ked mu flašík spravý kampaň.
Fakt smiech cez slzy toto.

09.09.2019 | Jozef Rajtár

Odporúčam SaS! :-)

10.09.2019 | fúha, no toto !

Ivansk
Tak-tak.
Mne už zostali len slzy(bez smiechu)....

09.09.2019 | hulo11

Na Slovensku boli/sú strany typu "one man show" ako HZDS, SDKU, Smer a potom dlhodobo fungujúce strany ako KSS, SNS, KDH. Vy chcete prejsť z 1. skupiny do tej druhej a nasledovať ich úspešné príbehy, veľa šťastia.

09.09.2019 | @@@

smer nie ...pozri si posledny vyskum že ludia by viac na pozicii premiera privitali pellegriniho ako fica a bol tam obrovsky rozdiel ked za pellegriniho hlasovalo až 27% ale za fica menej ako 5% ludi ..... takže smer svojho lidra našiel len sa musi zbaviť fica

09.09.2019 | skorodochodca

hm ... dajú ho na 150., a ak sa prekrúžkuje, bude ... ak nie, tak nie ....
Úprava volebného zákona o škrtnutie by bola možno účinná a mohla by viesť k objektívnejšiemu výsledku ... k piatim krúžkom aj päť škrtnutých ....

09.09.2019 | @@@

tych par hlasov aby sa stal poslancom by aj tak ziskal .....nato aby bol poslancom nepotrebuje skončiť na prvom mieste

09.09.2019 | @@@

"Môžeme mať koalíciu Smer, SNS, Kotleba ..." kde chodite na taketo teorie ???....kotlebovci odmietaju vladnuť zo smerom a smer na čele z pellegrinimi odmieta vladu s kotlebovcami ....ale vy ustavične cez media podsuvate ludom nezmysli typu že smer sns a kotleba vytvoria vladu .....

je to z vašej strany aj zo strany medii učelove a manipulativne ...ja nie som volič ani smeru ani sns ani kotlebu ......vašou snahou tymto spojenim je len poškodiť tak stranu smer ako aj sns ale aj kotlebu a takto to všetci za učasti medii robite a spajate niečo k čomu sa všetci vyjadrili že nie ....takže z vašej strany aj medii to beriem ako učelovu manipulaciu z verejnou mienkou a potom ste všetci prekvapeny že takto funguju alternativne media ked vy sami takto tym mediam nahravate :D :D :D

09.09.2019 | IvanPe

Smer sns a kotleba bezne spolocne postupuju vzdy ak ide o upevnenie moci.

09.09.2019 | @@@

to je nezmysel ...ako som pisal je to len umyselne nahovaranie medii verejnosti lebo takto chcu media poškodiť obe strany a pratlačiť svoje strany a svojich ludi čo aj robia

09.09.2019 | Niless

Jasne ved LSNS je strana cistych umyslov, ktora nechcela si peniaze (3,6 mil. €) za volby nechat ale rozdat, potom to chceli dat na hliadky ci jednotky a nasledne sa kupil stranicky dom v ktorom byva politbyro.

Darmo tazko sa odolava nastraham velkej politiky a velkych penazi. Toto volebne obdobie je tato strana iba handra ktoru SMER uzije ked potrebuje, uvidime co bude po volbach 2020.

09.09.2019 | @@@

ja viem že mediam ide o to čo najviac zdiskreditovať smer aj lsns preto taka ustavična propaganda že vytvoria spolu vladu čo nakoniec ako vidieť mnohi mediam zožrali a to len preto že media chcu k moci dostať tych svojich

09.09.2019 | IvanPe

Ked volici zistili kto su Kotleby tak im to v miestnych volbach spocitali, aj s urokmi. Ziadna propaganda.
Domaci dobre vedia, ze tlčhuba bezkrko je dobry akurat tak na zastarsovanie zlodejov, alebo vran, na poli. A to plati aj pre logopedicky natrenovaneho klerofasistu, lud ho vola vocca.
Staci ak Rajtarovi napadne poslat zosilnene policajne hliadky do hladovych dolin aby ochranovali majetok a ludi a henta banda co si hovori buely vykvet ludstva utece z páuby potapajucej sa lode ako .... ved vies co to roznasa a je to horsie ako katolicka ochrana cloveka a rodiny v stredoveku.

09.09.2019 | @@@

pochybujem že tam niekoho pošle on ešte zniži stavy policajtov takže na takuto tvoju zabavku neostanu peniaze ani čas ......

09.09.2019 | skorodochodca

skúste priložiť štatistiku hlasovaní za a proti ....

09.09.2019 | skorodochodca

SaS padla zo 14 na 8 .... považujem Sulíkovu žiadosť o potvrdenie líderstva za podloženú.
To, že u nás existujú strany "one man show" je dôsledok zákona. Ak chcete zmeniť správanie strán, a hlavne to, aby neboli iba bratislavské, treba modifikovať zákon. Si dobre pamätám, keď Sulík prehlásil, že peniaze, čo dostáva zo ŠR nebude rozdávať .... čiže, nebude budovať regionálne štruktúry a zbierať podnety aj z vidieka ....
Ak sa pozriete na "západ", tak zistíte, že či SPD alebo CSU majú organizácie v každom bundeslande .... a asi preto prežívajú roky aj s vnútrostranníckym bojom aj s prúdmi .... atď ....
Ale ... čo si o SaS myslím, už dávno viete (sekta) .... a namiesto postupnej reformy ste si ju pestovali, aká bola ... a teraz vás zomelie ... lebo demokratické stanovy, ktorým ani najdemokratickejšia platforma neodolá ....

09.09.2019 | Jaroslav Raztocny

Pan Rajtar, som volicom SaS od zaciatku, to co by som vsak doporucoval je orientacia na vysledky:
- jasne stanovenu viziu, co chcete (SaS) spravit, ked pridete do vlady. Nestaci, ze budete pravi, stredni, lavi. To je rozpravka pre ovce. Rad by som ziskal jasny obraz, kam chcete posuvat pohlad pragmatika na ochranu a zveladovanie zvereneho statu (budete spravcovia spolocneho majetku).
- ako a dokedy chcete tu viziu realizovat. Som realista, napr. skolstvo bude potrebovat min. dve volebne obdobia. Niekde vsak treba zacat.
- co bude indikatorom toho, ze sa blizite k cielu. Meratelny parameter.
- co bude dosledkom toho, ze to nesplnite.

Potom si spomente, ze Pareto funguje vo vsetkom, takze oslovite max. 20% z pravidelnych volicov.
Ja sa pytam, ako chcete oslovit tych 50% pravidelnych nevolicov, medzi ktorymi su aj ludia, ktori nie su frustrovani, ale nevolia? Tam je dalsich 20% este stale rozumnej populacie.
Potom to cele "zrealnime" a zistime, ze pouzitelny material (volici) na taketo uvahy aj tak v totale nepresiahnu 20% ucasti.
Zvysnym 80% (volici a nevolici spolu) je to aj tak jedno. Chcu sa mat dobre a lepsie, najlepsie bezpracne a hned. Tejto triede urobi program len Pele, Danko, Kotleba, Harabin, ...

No a potom, do toho primiesajte konstanty a premenne v podobe, ako to bude mozne dosiahnut pri zlepencovi, ktory fakt hrozi. Kde ma kazdy inu predstavu o tom, co by chcel dokazat. Uff.

Vazim si, Vase zapalenie v boji s oraganizovanym zlocinom v nasej vlade. Ale od marca, ak pridete k uspechu to bude este vacsi boj.

Stacilo by zacat napr. doslednym uplatnovanim zakona c. 357/2004 - ochrana verejneho zaujmu. Je dobre napisany, zial nepouzivany. Mate dvoch kolegov vo Vybore NR pre nezlucitelnost funkcii, jeden je dokonca predsedom - kolko bolo predlozenych podnetov zo Sas?
Dalsim krokom je zavedenie osobnej zodpovednosti za rozhodnutie verejneho cinitela: clena vlady, .... 357/2004 ich definuje dobre, vratane managerov statom vlastnenych spolocnosti. Inak tu bude stale platit system nezodpovedneho spravovania statu.
Nestaci len - volte SaS. Vasi volici povacsinou neveria na istoty v sloganoch. O to mate horsiu poziciu do volieb.

09.09.2019 | MyslimSiTo

Vacsiu hlupost ste nemohli urobit, nez sa stavat na zadne a robit tuto saradu. Mali ste ist na kongres, tam sa prezentovat s nazormi a pripadne vyzvou ale toto skodi vsetkym.

p.Kissova by bola vyborna ako kralovna dramy spolu s Nicholsonovou, Ciganikovou v nejakej tragikomedii. Je zlata, isto ma dobre srdce, ale jej vystupovanie bez vizie, s nepritomnym pohladom, isto neutvrdzuje vela ludi o vodcovskych schopnostiach. Mozno by mohla riadit kancelariu premiera alebo podobne.

Blahovu som vynechal, lebo si ma ziskala bojom proti Cistemu dnu. Ale ta vie isto tiez dobre hystericit, vidiet to na nej.

09.09.2019 | Jozef Rajtár

Janka Kiššová a Naty Blahová sú práveže dve racionálne, extra pracovité osoby orientujúce a rozhodujúce sa podľa faktov. Pozrite si ich výstupy a posúďte sám!
Dnes potrebujeme oveľa viac mediátorov ako vodcov.
Pritom, ako hovoríte, Blahová ukázala ráznosť a zmysel pre spravodlivosť pri Čistom dni. To málokto tk vie zabrať!

10.09.2019 | MyslimSiTo

ved prave, pozeram ich vystupy, preto som napisal ten prispevok. p.Kissova ma vzdy taky dramaticky vyraz tvare, ze u mna vzdy budi obavu, ci je v poriadku. Krajinu by som jej nedal riadit ani omylom. Blahovu som uznal za Cisty den, pride mi skor analyticka nez lider. To uz by ste Vy bol ovela lepsia volba. Len trosku schladit hlavu :)

09.09.2019 | LPB

Ja som to vôbec nepochopil. A tu som čakal pár rozdielov, čo chce Sulík iné ako nová demoplatforma. A nikde nič. Takže to nie je o programových rozdieloch?

09.09.2019 | Jozef Rajtár

Spôsob, ako sa niečo robí, je tiež mimoriadne dôležitý vo vzťahu k výsledku. Vláda musí byť zostavená tak, aby vydržala celé volebné obdobie, aby sme to tu mohli vyčistiť od mafie a oligarchie a porobiť aspoň nevyhnutné reformy.
Druhá vec je, že áno, tam kde predseda "zadrie mimo" našich schválených hodnôt, tam sa vymedzíme.
Toľko stručne a ešte zdôrazňujem, že z dlhodobého hľadiska chceme ísť príkladom, ako majú fungovať strany, aby boli dlhodobými projektami

10.09.2019 | Jaroslav Raztocny

Pan Rajtar, ale to je strasne neurcita vizia. Otvoril ste s tymto blogom pandorinu skrinku pre mnohych. Volic Smeru a podobnych “rozumovych konstant” bude k takemu blogu od Peleho len tlieskat. Lebo nerozumie, nechce rozumiet a chce sa mat len dobre.
Zvysnych 20% stalych volicov tejto krajiny sa pyta - kam to speje?
Nejasnymi odpovedami vytvorite spiralu. Teda uz tvorite.
Z pohladu potreby viac mediatorov ako vodcov. Ano aj nie. Mediatora treba tam, kde je rozpor medzi dvoma a viac stranami. Funguje to vsak iba ak tie strany akceptuju taku osobu.
Vodca nemusi byt z titulu nasej doterajsej praxe niekto, kto je “panovacny”. Vodca ma brat aj osobnu zodpovednost za svoje rozhodnutia. A tam je potrebne definovat - komu.
Takze hladanie equilibria je dobra vec. Nestaci len nejasne vysuvat zavazie na protistranu. Mozete to prevazit.
Matus Vallo a jeho team urobil zaujimavu vec. Vydal pred volbami Plan Bratiskava. Priznam sa vsak, ze som bol jeho kritikom takeho “planu”, ktory postradal meratelne parametre (co a dokedy). Dobry plan ich musi mat, lebo to potom nie je plan. Stale cakam na priebezny odpocet toho co bolo v plane a co sa podarilo.
A toto mi chyba v SaS. Co, ako a dokedy?
“Slubem nezarmoutis” Vasim volicom nestaci.

10.09.2019 | @@@

volič rozumie najmä Sas a ich porkytectvo na jednej strane v nazve sloboda ale pritom ta ista strana nema problem podporiť zakon obemdzujuci slobodu .....po dalšie ta ista strana v nazve solidarita ale v ich OB je tak jedine solidarita s bohatymi v ich samotnom OB je všetko navrhnute tak aby bohaty boli bohatši na ukor ostatnych ....

po dalšie a čo dalšie Sas pokytectva ako tvrdenie že nech ludia pracuju viac dlhšie (v pripade zastropovania dôchodkoveho veku ) pričom samotny ich predseda sulik 5 rokov sedel v EU parlamente z čoho v 63 rokoch len za tych 5 rokov dostane okolo 1500 eur (cca 300 eur za každy straveny rok v EP ) potom sa dobre zvyšuje vek odchodu do dôchodku alebo tvrdi že je potrebne šetriť na dôchodcoch .... a ked sme pri tom šetreni na dôchodcoch nezabudajme že Sas je politicka strana ktora sama podporovala vyššie platy pre poslancov a neprekaža im že im narastli platy z 3500 eur na 5tisic eur hlavne že ti isty poslanci by radi šetrili na ostatnych a tvrdili im že je potrebne zrušiť MM aby ludia pracovali aj za 300 eur na mesiac ..... somatne Sas navrhla v minulosti aby dôchodky prezidentov boli ovela vyššie čo je ukažka zas len toho že sas radi myslia len na seba a svojich ludi a radi šetria na bežnych a chudobnych ludoch potom je jasne že SaS je neprijatelna pre vyše 80% voličov a nie preto čo popisuješ ty ale preto že tito ludia maju pravdu vb tom že Sas ide len a len o zaujmy bohatych ludi a na ostatnych ludi z vysoka s.ru ....

a zabudol som ešte nedavny navrh Sas aby sa predlžili dialnične znamky na 365 pričom opať im unika podstata problemu že tie dialnice dnes najviac platia ti čo ich využivaju najmneje ale tu ich už nenapadne aby sa dialnici spoplatnili lebo by potom ich bohaty kamarati a oni sami museli platiť viac tak radšej viac vyberieme od tych čo dialnice v okoli ani nemaju radi použivali svidnik pri vlakoch zadarmo že tam ani vlaky nachodia a ti ludia ich musia platiť tiež ale pri dialniciach na nich akosi zabudli že aj oni musia platiť dialnice aj ked v okoli niekolkych km žiadnu ani nemaju a to nehovorim o dalšich regionoch ale to už blavačikov z Sas netrapi lebo ich trapi len to aby čo najviac dialnici bolo v ba a okoli a aby oni platili za ne maximalne 50 eur na rok a mohli po nich jazdiť každy den zatial čo iny čo v okoli dialnicu ani nemaju a využiju ju len ojedinele parkrat za rok čim po nej prejdu ovela menej platiť ale budu rovnako :D :D :D

Ano potom maš pravdu Sas rieši veci len v prospech seba a svojich ludi :D :D :D

11.09.2019 | Jozef Rajtár

Od mafie v politike sa to snažím čistiť dlhodobo.
A cieľ zostaviť vládu, ktorá nebude obsadená alfasamcami, ktorí sa na ničom nevedia dohodnúť a riešia seba a nie udržanie vlády je časovo presne definovaný - marec 2020.
Je treba hovoriť to voličom teraz, aby si mohli vybrať - Smer/SNS/ĽSNS alebo koalícia síce zo slušných strán, no kde budú dominovať egá. Alebo budú voliči v rámci opozičných strán krúžkovať tak, aby bolo jasné, že je treba sa dohodnúť a riešiť udržanie anti-mafiánskej vlády a bie egami.

10.09.2019 | Pip-boy

"Spôsob, ako sa niečo robí, je tiež mimoriadne dôležitý vo vzťahu k výsledku" - viete, pán Rajtár, Sulík si získal ľudí okrem iného práve tým, že nehovoril takéto bezobsažné politicko-marketingové frázy - nechcem napísať "kecy" ;-) Držte sa ho, pán Rajtár, zatiaľ je pre vás ešte stále lepšie ísť s ním než bez neho.

10.09.2019 | fúha, no toto !

tak...

12.09.2019 | Vlasko

Neboj sa, oni Sulika pouziju ako vytah do parlementu a potom sa od neho odtrhnu, lebo .....(uz si nieco vymyslia). Ako to urobili uz aj Mihal, Krajcer., Nicholsonová a par dalsich. Je to cisto len mocensky boj. Kruzkovanie clenov tejto "platformy" nema pre volicov SaS ziadny zmysel.

10.09.2019 | salamoon

"zapadne standardy".. 213 clenné strany na zapade nemozu byt ani zaregistrovane ako politicke strany :D

Jozef Rajtár

Jozef Rajtár
  • Počet článkov: 133
  • Priemerná čítanosť: 5591
  • Priemerná diskutovanosť: 23
  • RSS blogu

O blogu

Poslanec NRSR. Tímlíder strany Sloboda a Solidarita (SaS) pre štíhly štát.
Rád cestujem, čítam knihy a zaujímam sa o spoločenský život. Myslím, že ekonomické témy je treba podávať jednoduchším spôsobom, aby ich ľudia lepšie chápali.