Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Manažérom v Afrike

11.04.2012 | Jozef Hlaváč.

Diskusia (3 reakcie)

11.04.2012 | milanll

Vdaka za dalsie vynikajuce skusenosti a nazory.

Skusim vam vsak hodit rukavicu do ringu - mozte v dalsom blogu porovnat slovensky typ komunikacie a managementu firiem?

Myslim si, ze nezvisly pohlad od cloveka, s Vasimi skusenostami, by mohlo byt velmi prakticky.

12.04.2012 | Jozef Hlaváč

Samozrejme, že môžem a aj to urobím. Možno nie v nasledujúcom blogu, avšak čoskoro. Definícia vlastnej identity sa stala pre mňa kritická, keď som odišiel zo Slovenska. Dovtedy som o nej ani neuvažoval. Jej postupné, často podvedomé ujasňovanie si, urýchlilo moje prirodzene začleňovanie sa do medzinárodných tímov, a hlavne, dodalo mi sebavedomie. Za to, že to dopadlo celkom dobre, vďačím aj tomu, že som Slovák. Určíte o tom napíšem.

12.04.2012 | milanll

Obdivujem tuto vasu odpoved.
A zaroven k nej blahozelam.

Ja sam este nie som a takej urovni, aby som rozmyslal a komunikoval v tomto style permanentne.

Prial by som si, aby ludi ako vas, bolo pocut ovela viac, ako ludi ako mna.

Jozef Hlaváč

Jozef Hlaváč
  • Počet článkov: 7
  • Priemerná čítanosť: 3030
  • Priemerná diskutovanosť: 9
  • RSS blogu

O blogu

Po 18 rokoch práce a života v zahraničí sa vraciam späť na Slovensko. V pozíciách General manager alebo Market specialist som pracoval v podstate na všetkých kontinentoch sveta; najdlhšie v Holandsku a Južnej Kórey. V rámci práce pre Heineken Export v Amsterdame som viedol lokálne tímy v Dubaji, Libanone, Izraeli, Nigérii, Južnej Afrike, Arube, Filipínach a Réunione. Neskôr som založil prvú pobočku Heinekenu v Južnej Kórey a bol jej prvým riaditeľom.
Slovensko je krásna krajina, kde nielen ja, ale aj mnohí iní, ktorí chvíľu vandrovali, chceme žiť.

Jozef Hlaváč