Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

ČEZský plynárenský priemysel

24.01.2011 | Jedovatá slina

Diskusia (2 reakcie)

25.01.2011 | sona08

povedzte mi preco by malo SPP trapit, ze sa zbavia vdaka CEZ-u stratoveho podnikania? Nijak to neovplyvni ich zisk z tranzitu, ktore su obrovske, a su podla mna primarnym dovodom preco stale plyn nakupuje SPP tak ako nakupuje.

Vstup CEZ-u vytam, len aby to nedopadlo nakoniec tak, ze bude monopolizovat energeticky trh s dodavkami on. Myslim ale, ze to je ich primarnym cielom a s SPP sa uz viac menej dohodli. Podla mna to vyusti do predaja distribucnej spolocnosti SPP CEZ-u.

25.01.2011 | Kristian Slovák

nemam nic proti konkurencii aj v sektore domacnosti. prave naopak. konecne sa niekto odhodlal. predaj plynu domacnostiam vsak nie je stratovy takpovediac prikazom. firma to len "dnes" mozno aj pre pokrivenu regulaciu nedokaze robit so ziskom. myslim predaj komodity. a to tieto straty tiez este nikto nepreukazal. preto si myslim, ze manazmet spp by malo trapit, co s tymto biznisom bude. alebo ho mali po dohode so statnym akcionarom predat cely ako je. a k tranzitu... no dajme tomu, ze este dnes tranzitna kasicka cinka. ale co bude o par rokov? brydlicove naleziska v Polsku, na Ukrajine.. postupny odklon tranzitu na Nord Stream... chybajuce realne prepojenia sever-juh (aj ked tu sa politicky uz aspon co to hybe)... a je rozdiel medzi obchodnou a distribucnou castou. nemyslim, ze niekto by mal zaujem o tak rozrastenu distribucnu siet ako je na Slovensku. obchod ako taky sa da robit aj bez nej. ved liberalizacia.

Jedovatá slina

Jedovatá slina
  • Počet článkov: 32
  • Priemerná čítanosť: 2448
  • Priemerná diskutovanosť: 2
  • RSS blogu

O blogu

Z redakcie TRENDU bez servítky