Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Povinne chápem, zmluvne nechápem

21.12.2006 | jm4n

Diskusia (4 reakcie)

04.01.2007 | kolokvium

dnes som prave zistil, ze sa ani netreba v novembri nikde tlacit.... Bol som v Kooperative, namietal som zvysenie poistky zo 4.616 na 5.150 a pani mi velmi ochotne vypocitala novu poistku vo vyske 4.120 SKK. Parada, este menej, ako minuly rok. Akurat ze mi nevedela vysvetlit, preco mi hned neposlali takuto ponuku :-)

04.01.2007 | Jaroslav Matyáš

Ťažko logicky vysvetliteľné. Asi ako všetko okolo cenotvorby poistiek a najmä PZP.

Dalo sa ušetriť aj viac. Ja som sa zmenou poisťovne na rok 2007 (Allianz --> Uniqa) pri jednom aute dostal zo 6000 na 3500 a pri druhom zo 4000 na 2500. A to tie staré ceny boli najlepšie, aké sa na rok 2006 dali získať.

Do diára na rok 2007 som si už poznačil termíny výpovedí na všetky poistky, ktoré mám, okrem životných.

15.01.2007 | kolokvium

dakujem, pouzijem to buduci rok (resp. tento rok), a to aj na svoje aj na priatelkine auto. Kazda koruna dobra, v tomto pripade asi aj niekolko tisic, a poradim to aj inym.

20.08.2007 | mxc

Vernostnu zlavu pri povinnom zmluvnom poisteni aut davajú poistovne uz pri prvom poisteni ale na starych zakaznikov zrejme zabudajú.
Po výpovedi odberu TV programov cez UPC sa hrnuli od tejto spoločnosti nove a lepsie ponuky.

Jaroslav Matyáš

Jaroslav Matyáš
  • Počet článkov: 4
  • Priemerná čítanosť: 4629
  • Priemerná diskutovanosť: 5
  • RSS blogu

O blogu

Starám sa o rozvoj portálu TREND.sk. Blogujem len príležitostne, väčšinou o paradoxoch každodenného života.

Moje odkazy