Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Macko Puf odsekáva hlavy!

07.05.2013 | Jana Zitňanská

Diskusia (8 reakcií)

09.05.2013 | Moral Revival

Kto seje vietor, žne búrku.
Mocní ťažia z cudzieho nešťastia.

Dôsledky tohto stavu budeme znášať všetci, keď nám vyrastú generácie, ktoré skŕz systematické stieranie morálnych a ľudských hraníc začnú vyčíňať podľa návodov, ktoré dostávajú denno denne vo veľkých dávkach aj v tzv. "médiach".
Je až nadmieru zarážajúce, že takéto obsahovo odporné, bezduché a pre slušného človeka nepochopiteľné seriály, filmy, reality šou a podobný hnoj sú so štátom povolené resp. vágne regulované.
Kladiem si otázku. Nie je to zámer (aj štátu)?
P.S. A teraz čakám príspevky typu: Veď to nepozeraj a pod. :-). TV nesledujeme.

10.05.2013 | eExcel

Iste, i obsah v mediach je dosledkom zakladneho stavu spolocnosti.
Ma na tom podiel i tato poslankyna, nakolko boli (KDH) pri moci prave v dobe, kedy sa rozbehnuty vlak do stanice "demoralizacia" este dal a mal zastavit - po nastupe k moci po meciarovi.

Neurobili nic, a dnes sa im sladucko kritizuje, ked smer robi daco - hoci malo - ktore oni sami neboli schopni urobit, len o tom plamenne kecat.

10.05.2013 | od A do Z

Rozdiel medzi politikmi a komerčnou televíziou nebude taký veľký ,keďže žijú obidvaja z peňazí sponzorov.Ovplyvňovanie (alebo ohlupovanie) televízneho diváka (voliča)majú za cieľ obidve skupiny.Sledovanosť a preferencie potrebujú najvyššie. Pri hlavnom televíznom spravodajstve ,sú najviac nešťastný redaktori,ktorí zahlásia že na dialnici sa stala dopravná nehoda ,nikomu sa našťastie nič nestalo,ale čo by sa mohlo stať(najradšej by boli keby tam boli asi 10ti mŕtvy a týždeň by mohli o tom vysielať.)Prepínaním kanálov televízie zistíte ,že je to reklama v reklame,ešte šťastie že máme koncesiovanú televíziu a to nielen našu, hoci aj tam je reklám(dáme pivo dáme.)Piktogram je piktogram ,snáď nebude určovať nejaký Maďarič, nebodaj opozičný poslanec čo máme vysielať a kedy?

10.05.2013 | OliWer

Ohlupovať možno iba toho, kto sa ohlupovať nechá. Takže kritika politikov je vlastne kritikou osprostených divákov, ktorí sú tak dementní, že nie sú ako svojprávni ľudia vlastniaci OP ani schopní sa zamyslieť nad prínosom zízania na každé lajno v nádhernej, obrovskej, najväčšej, 2 cm tenkej, LED, OLED, plazma bedni.

10.05.2013 | Roman Kanala

A tu sa vraciame ku klasickému problému vajce a sliepka. Na Zlodejsku po zlodejsky je len hnoj, elity neexistujú, vzory neexistujú, školstvo je v úpadku, etika a morálka horšia ako v predošlom socíku. Lebo Fico.

13.05.2013 | libertarian

Fakt dôležité. A pri tom zozname nevhodných tém ma napadla myšlienka, ako vyriešiť jeden obrovský morálny problém - pohľad na ženské prsia :
Nariadiť, že matka pri kojení maloletého dieťaťa musí decku nasadiť špecialne nepriehľadné okuliare, chrániace ho pred nemorálnym pohľadom.
Nabuduce ešte prebádam, ako vyriešiť obrovský problém - fyzický DOTYK maloletého dieťaťa s prsiamy pri kojení.
Uff......

14.05.2013 | vlado4

Robíte si srandu, ale tá Žitňanská má pravdu. Tiež som si to všimol, že nevhodné veci sa vysielajú v nevhodnom čase.

14.05.2013 | augustin.ondrejkovic

Nuž, áno, komerčné televízie vysielajú kadečo aj v čase, keď to nie je priveľmi vhodné pre potencionálneho maloletého diváka. Tež sa mi to nepáči. Ibaže autorka článku klope na nesprávne dvere. Mala by klopať na dvere komerčných televízií.

Jana Žitňanská

Jana Žitňanská
  • Počet článkov: 25
  • Priemerná čítanosť: 3939
  • Priemerná diskutovanosť: 11
  • RSS blogu

O blogu

Poslankyňa NRSR. Podpredsedníčka hnutia Nova.