Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Čo nám chcel Steve Jobs povedať sloganom Think Different

30.10.2014 | Ján Rendek

Diskusia (1 reakcia)

31.10.2014 | MaGi007

ze by myslel toto ? :-D

http://ekonomika.et...

Ján Rendek

Ján Rendek
  • Počet článkov: 5
  • Priemerná čítanosť: 1632
  • Priemerná diskutovanosť: 3
  • RSS blogu

O blogu

Vyštudovaný ekonóm - poistný matematik, ktorý sa už viac ako 15 rokov venuje komerčnému prekladu z/do angličtiny, najmä pre advokátov. Nekonečne zvedavý, trochu netrpezlivý, ale vždy hľadajúci skutočné riešenie.