Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Pasívna konzumácia médií už ľuďom nestačí, hľadajú interakciu

10.01.2018 | Ivan Štefánik

Diskusia (2 reakcie)

10.01.2018 | tono.hajduk

Vynikajuci prispevok ! Niet sa comu cudovat, ved SVK TV produkcia nema ziadny obsah, ziadnu uroven, tvorcovia (casto zufale postavicky) vykradaju sami seba a podstatou produkcie sa stava zaujat za kazdu cenu, co najviac divakov. Ale to nejde, tak ako to funguje u nas. Skratka ten obsah je devalvovany a smeruje v mnohich pripadoch ku kontroverzii (ktora nema obsah ani perspektivu), ktorou sa snazi zaujat. Je to aj nasledok - ak meradlom uspechu je "pocet zhliadnuti / klikov" alebo "sledovanost". (co je vo svojej podstate absurdne)

TV programy su devalovane a aj ich konzumenti precitaju (a vymieraju), lebo aj jednoduchsi (alebo vycerpani..) konzumenti medii si uvedomuju, ze venuju cast niecomu co nema ziadnu cenu a ich len obera o cas, ktory sa pri troche intelektu da vyuzit ovela rozumnejsie.

Trend smeruje podla mojho nazoru k platenym sluzbam, za ktorymi je autorsky (!), kvalitny, autenticky(!) a aktualny dobre spracovany obsah dostupny na internete. Aj vyber z aktualneho internetu stoji cas. Toho zatial s priponou .sk vela nie je, ale pokial viete po nemecky (maju vynikajucu zurnalistiku) a anglicky, tak sa da velmi slusne vybrat uz teraz. A podla mna skor ci neskor aj u nas (dufam) vzniknu prosperujuce elektronicke media (alebo aspon medium), ktore poskytne kvalitny obsah za ktore si citatel rad zaplati.

24.01.2018 | omshanti

Skvele zamyslenie sa a zanalyzovanie dat. Prechodnou stanicou pre lenivych konzumentov je video, ktore este ako tak ma vyznam, no tiez to nebude vecne.

Ivan Štefánik

Ivan Štefánik
  • Počet článkov: 1
  • Priemerná čítanosť: 1307
  • Priemerná diskutovanosť: 2
  • RSS blogu

O blogu

O médiách, o reklame, o spoločnosti. Pracujem ako analytik v mediálnej agentúre Media & Digital Services.