Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Brusel obmedzí firmy v zbieraní dát a tým aj v možnostiach zlepšovať zákaznícke služby

13.06.2017 | Hana Kvartová

Diskusia (4 reakcie)

14.06.2017 | martin33

Staci, ak firmy data zbierat nebudu a zrusia vsetky tie drahe datawarehousy a dataminingy a nebudu tak musiet riesit anonymizaciu.
Dobra firma je pre mna ako zakaznika len taka, ktora ticho caka na moju poziadavku a neotravuje ma svojimi ponukami.

15.06.2017 | Bjorni

Daky druh dat zbierat musia. Otazka ci to musia byt tak personalizovane data ako su dneska.
A ci dokazu tie data vobec spravne spracovat - to je otazka.

Ohladom druhu dat co zbierat, potrebuju to vediet, inak to v konkurencii mozu zabalit, co zakaznik pozaduje a je este ochotny akceptovat. Na druhu stranu sledovat vyvoj dopredu.
Priklad Nokia.
Mnozstvo firiem co vznikli ale dost rychlo skoncili.

-ticho cakat na poziadavku uz v dnesnom svete nefunguje. Odsuvas sa tym na vedlajsiu kolaj - smerom ku krachu.

16.06.2017 | martin33

Nemusia. Ja podnikam tiez a neotravujem zakaznikov reklamou ani nezbieram ziadne data. Ak zakaznik nieco chce, tak sa ozve sam.

15.06.2017 | salamoon

ja rozhodnutie Bruselu rozhodne vitam, a uvital by som aj rozhodnutie slovenskeho parlamentu o tom, aby uz konecne vyvolavanie neznamych cisel so vselijakymi ponukami postavil mimo zakon, lebo je uz psychicky neunosne, aby mi kazdy tyzden volal nejaky podnikatelsky smejd a kazdy tyzden som musel pridavat jeho cislo do zoznamu "Rejected", ktory mam non-stop plny

Hana Petríková

Hana Petríková
  • Počet článkov: 30
  • Priemerná čítanosť: 2370
  • Priemerná diskutovanosť: 6
  • RSS blogu

O blogu

Hana Kvartová (rod. Petríková) - riaditeľka slovenskej a českej pobočky softvérovej firmy SAS, odborníčka na CRM a biznis konzultantka.