Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

BLOG Hana Petríková

Začnime dovolenkovať všetci spoločne

Ak by sme si vyberali letné dovolenky všetci v rovnakom čase, boli by sme produktívnejší a ešte si aj lepšie oddýchli. 6

26.06.2017 | Hana Kvartová | čítanosť: 518

Brusel obmedzí firmy v zbieraní dát a tým aj v možnostiach zlepšovať zákaznícke služby

Hodnotu ukrytú v dátach budú firmy získavať ťažšie a vyjde ich to drahšie 4

13.06.2017 | Hana Kvartová | čítanosť: 1027

Kedy príde doba dátová do zdravotníctva?

Dáta dokážu v zdravotníctve viac ako len odhaľovať podvody, ale motivácia pre väčšie využitie analytiky u nás chýba. 4

29.05.2017 | Hana Kvartová | čítanosť: 1345

Brusel sprísňuje ochranu súkromia. Firmy sa majú na čo tešiť.

Nová legislatíva bude stáť firmy veľa peňazí. Otázne je, či využijú potenciál, ktorý im povinný poriadok v dátach klientov prinesie. 4

21.11.2016 | Hana Kvartová | čítanosť: 2430

Chcete vyšší plat? Naučte sa robiť s dátami

Celosvetové analýzy z trhu práce ukazujú, že zamestnávatelia dnes od kandidátov najviac žiadajú a finančne aj najviac oceňujú schopnosti pracovať s dátami. 4

20.10.2016 | Hana Kvartová | čítanosť: 5177

Blíži sa zánik kreatívcov?

Pohľad na klienta nikdy nebude úplný, ak nedokážeme marketingové aktivity sledovať, merať, vyčísliť a personalizovať na základe dát z offline aj online sveta.

19.09.2016 | Hana Kvartová | čítanosť: 1201

Urobme namiesto nadávania radšej niečo užitočné alebo Ďakovný list riaditeľa nemocnice

Riešme veci konštruktívne a svet bude o niečo lepší a krajší 7

04.08.2016 | Hana Kvartová | čítanosť: 2064

Kedy stretnem prvého slovenského šéfa pre dáta

Čoho sa treba vyvarovať, keď na Slovensku začnú vznikať funkcie Chief Data Officerov. 1

21.07.2016 | Hana Kvartová | čítanosť: 1564

Čo naše školy marketérov neučia

Kto dnes prijíma marketéra, mal by sa zaujímať v prvom rade o to či vie jeho budúci zamestnanec robiť s dátami a štatistikou. 3

11.05.2016 | Hana Kvartová | čítanosť: 1906

Čo keby pracovníci na pobočkách vedeli o klientoch všetko?

Ukázať ľuďom na pobočkách detaily o klientovi, ktorý pred nimi stojí nesie riziká, no môže to byť cesta ako zlepšiť služby a zvýšiť predaj. 7

11.04.2016 | Hana Kvartová | čítanosť: 1935

Prečo nie som verná

Ak obchodník degraduje vernostnú kartu na úroveň zľavovej, nemôže čakať, že získa vyššie výnosy a lojálnejších klientov. A už vôbec nie, že by ich lepšie spoznal. 7

19.02.2016 | Hana Kvartová | čítanosť: 6608

Hanba Bratislavy by nemusela byť taká veľká

Niekedy ovplyvnia celkový dojem aj maličkosti. 6

15.01.2016 | Hana Kvartová | čítanosť: 4427

Hana Petríková

Hana Petríková
  • Počet článkov: 30
  • Priemerná čítanosť: 2370
  • Priemerná diskutovanosť: 6
  • RSS blogu

O blogu

Hana Kvartová (rod. Petríková) - riaditeľka slovenskej a českej pobočky softvérovej firmy SAS, odborníčka na CRM a biznis konzultantka.

Kalendár sa načítava...