Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

PR sa musí zmeniť

28.04.2019 | Gabriel Tóth

Diskusia (3 reakcie)

30.04.2019 | Thomas9

Tento článok - blog mi príde zbytočný, opakuje len to isté, čo som už počúval pred 10 rokmi a žiadna veľká zmena-posun v PR nenastala. Problémy ste načrtli, no bez reálneho náznaku riešenia. K čomu je to dobré? Veď 7-8 rokov dozadu ani Penta nemala žiadne kvalitné PR, dokonca ani krízovú komunikáciu na Gorilu.

30.04.2019 | Gabriel Tóth

Dobry den, nehovorim ze tieto myslienky ako by sa malo PR zmenit su uplne nove alebo neboli zmienene uz predtym, ale vychadzam skor z praktickej situacie. Aj dnes 90% prace v PR je bez meratelnych cielov alebo aspon poznania cielovej skupiny. Praveze v tom spocival ten text, ze som som chcel nacrtnut tie riesenia - ak to velmi zjednodusim, riesenim je vacsia integracia s marketingom a vyuzivanie ich systematickeho pristupu...

02.05.2019 | chr

A načo niečo meniť . Aj tak dnes ako v minulosti beží všetko podľa reklám . A tam platí . " Deväť z desiatich reklám vyslovene klame a tá desiata len zavádza" . Nevidím , že by sa niečo za tie roky zmenilio . Akurát sa zväčšila agresivita a rafinovanosť .

Gabriel Tóth

Gabriel Tóth
  • Počet článkov: 48
  • Priemerná čítanosť: 3220
  • Priemerná diskutovanosť: 6
  • RSS blogu

O blogu

Ako externý člen Katedry politológie na FiF UK sa zaoberám najmä oblasťou politickej komunikácie a marketingu. Mám pocit, že táto oblasť si zaslúži viac dát a faktov a menej subjektívnych pocitov, tento blog má byť preto čiastočne aj odpoveďou na tento stav diskusie o komunikácii v politike a médiách. Obsah a názory prezentované v tomto blogu sa nevzťahujú a nesúvisia s mojou prácou hovorcu investičnej skupiny Penta.



Nechcete zmeškať novú analýzu či komentár? Pridajte sa ku komunite fanúšikov politickej komunikácie a dát na tomto linku.



 



Kontakt:



toth.gabriel14@gmail.com



facebook.com/toth.gabriel14