Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ktorá strana minula zatiaľ na online kampaň najviac?

06.01.2020 | Gabriel Tóth

Diskusia (5 reakcií)

06.01.2020 | gejza77

Pokiaľ mi pamäť slúži, v nadchádzajúcich parlamentných voľbách kandiduje 25 politických subjektov. Vo svojom príspevku si nepokryl ani polovicu z nich (s výnimkou informácií o výdavkoch na promo predsedov) - predpokaldám, že len omylom si zverejnil nekompletný metariál. Kedy plánuješ zverejniť kompletnú verziu ?

07.01.2020 | Gabriel Tóth

Pokryli sme len pre nas relevantne strany. Nie sme verejná organizácia, môžeme si vybrať akúkoľvek vzorku. Všetky dáta sú verejne prístupné, preto vám odporúčam dopočítať si zvyšok.

07.01.2020 | demo50

No ale Gejzova strana by tam ešte vošla...

07.01.2020 | gejza77

super, ale potom si na úvod mohol napísať, že ide o dáta, pri ktorých nie je potrebné hľadať objektivitu .... každopádne ďakujem za reakciu

09.01.2020 | equilibriums

Som rád, že som potom ani nečítal tento vyrobený balast od Gabiho.

Gabriel Tóth

Gabriel Tóth
  • Počet článkov: 56
  • Priemerná čítanosť: 2977
  • Priemerná diskutovanosť: 6
  • RSS blogu

O blogu

Ako externý člen Katedry politológie na FiF UK sa zaoberám najmä oblasťou politickej komunikácie a marketingu. Mám pocit, že táto oblasť si zaslúži viac dát a faktov a menej subjektívnych pocitov, tento blog má byť preto čiastočne aj odpoveďou na tento stav diskusie o komunikácii v politike a médiách. Obsah a názory prezentované v tomto blogu sa nevzťahujú a nesúvisia s mojou prácou hovorcu investičnej skupiny Penta.



Nechcete zmeškať novú analýzu či komentár? Pridajte sa ku komunite fanúšikov politickej komunikácie a dát na tomto linku.



 



Kontakt:



toth.gabriel14@gmail.com



facebook.com/toth.gabriel14