Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako zneužiť Zomri na šírenie propagandy

13.10.2019 | Gabriel Tóth

Diskusia (3 reakcie)

13.10.2019 | Roman Kanala

Dobrý článok, dôležitá téma. Ja som o tom už písal tiež:

Alternatívne fakty, sfalšované obrázky a pravda.sk
Keď treba priniesť senzáciu za každú cenu, lietajú triesky. Hoci i v elektrárni Flamanville.
10.02.2017
https://blog.etrend...

Uprostred "fake news", slúžia aprílové žartíky ešte k niečomu?
Najlepšou ochranou proti fake news je cibriť si kritické myslenie a kognitívne schopnosti.
02.04.2018
https://blog.etrend...

13.10.2019 | youri

"Keď sa však pozrieme na to, ako pracujú s informáciami a ich overovaním klasické médiá a ako Zomri, rozdiely sú zásadné. Kým sa správa objaví napr. na SME, prejde minimálne niekoľkými kolami posudzovania relevantnosti cez redaktora, editora a podobne. V prípade Zomri ide o individuálne posúdenie jedného, možno dvoch adminov."

Som sa zasmial. By ma zaujimalo, kde urobili na SME chybu vsetci ti redaktori, editori a podobne vo vsetkych tych kolach, nez napriklad vypustili tie Fake News o tom, ako Trump povedal, ze medzi neonacistami su fajn ludia.

Aj ked teraz citam, ze sa tam posuduje relevantnost, nie pravdivost. OK, beriem spat. Hej, pre sirenie propagandy to urcite bolo relevantne.

14.10.2019 | Bjorni

hmmm, Marne cakam ako mainstream media opravia a sa ospravedlnia za svoje hoaxi.
Do alternativ sa fakt nemate koli tomuto co navazat ani trend ani sme.
Ste este horsi.

Napokon citatel rozhodne. Cisla sledovanosti hovoria jasne.
Mainstream si robi svoju pracu zle!

Gabriel Tóth

Gabriel Tóth
  • Počet článkov: 50
  • Priemerná čítanosť: 3148
  • Priemerná diskutovanosť: 6
  • RSS blogu

O blogu

Ako externý člen Katedry politológie na FiF UK sa zaoberám najmä oblasťou politickej komunikácie a marketingu. Mám pocit, že táto oblasť si zaslúži viac dát a faktov a menej subjektívnych pocitov, tento blog má byť preto čiastočne aj odpoveďou na tento stav diskusie o komunikácii v politike a médiách. Obsah a názory prezentované v tomto blogu sa nevzťahujú a nesúvisia s mojou prácou hovorcu investičnej skupiny Penta.



Nechcete zmeškať novú analýzu či komentár? Pridajte sa ku komunite fanúšikov politickej komunikácie a dát na tomto linku.



 



Kontakt:



toth.gabriel14@gmail.com



facebook.com/toth.gabriel14